To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I Ogólne - zagazowany Outlander

Hubeeert - 24-04-2007, 13:21

tomekrvf, 2,4 to nie 4G64?
tomekrvf - 24-04-2007, 14:55

2.4 bez MIVEC to 4G64
2.4 montowane z Outlanderze i Grandisie to 4G69 MIVEC

Hubeeert - 24-04-2007, 16:18

A roznice oprocz glowicy?
tomekrvf - 25-04-2007, 16:04

Inny blok silnika.
Anonymous - 07-05-2007, 18:47
Temat postu: GAZ w 4G69 MIVEC
Wtam - pierwszy raz!
Trochę jestem zaniepokojony info nt gazu w 2.4 mivec. dokładnie tydzień temu kupiłem Mitsubishi Outlander rocznik 2003 2.4 litra silnik 4G69 ale z zamontowanym już gazem przbieg 76 tyś. sprowadziłem z Francji.
Pytanie do specjalistów:
co albo czego mam szukac i gdzie to można sprawdzić w Szczecinie lub okolicach w związku możliwymi ujemnymi skutkami gazu na silnik?
Czy powinienem teraz jeździć tylko na benzynce?

Powoli odkrywam ten samochód - cenne uwagi mile widziane
gdzie zdobędę info techniczne tego modelu itp
pozdrawiam

Anonymous - 07-05-2007, 20:25

Jak tu się nie dowiesz sprobuj zadzwonić do MMC w W-wie, dziełu technicznego. Tam ci najlepiej powiedzą. Na wszelki wypadek miej VIN gotowy.
Hubeeert - 07-05-2007, 23:32

minimus, Kolega dowie sie tego co juz zostalo napisane na forum - tych silnikow nie wolno gazowac...
Anonymous - 08-05-2007, 10:22

no tak ale juz jest zagazowany, i co teraz???
czy może ktos ma tel do działu tech. MMC oprócz 0228783700, jaki tel wew.?

Anonymous - 09-05-2007, 14:10
Temat postu: Gaz do Turbo
Witam Czytających Forumowiczów.

Niewiele znalazłem tu informacji na temat współpracy silnika 2.0 T z instalacją gazową.
Proszę o Wasze opinie,najchętniej poparte praktycznymi doświadczeniami.
Przejechałem dotąd 250 000 km samochodami z instalacją gazową(wolnossące silniki)
bez złych doświadczeń ,więc argumenty ideologiczne przeciw gazowi do mnie nie trafiają.
Proszę o merytoryczne argumenty zarówno na "tak" jak i na "nie".
Pozdrawiam

tomek.rzepek - 02-07-2007, 02:19

ja mam 2.0 zagazowanego, i z ciekawości zapytam: kto ma i ile mu pali gazu?
Anonymous - 13-09-2007, 21:29
Temat postu: Outlander Turbo LPG
2 dni temu "zbeszcześciłem" :wink: swojego świeżo zakupionego Outka Turbo montująć w nim instalację gazową.
Intuicyjnie czuję ,że zostanę opluty przez zagorzłych przeciwników LPG,którzy kontakt z samochodami napędzanymi gazem mieli najczęściej "ze słyszenia".
Dla pozostałych,czyli rozsądnych kilka informacji:
Instalację poprzedziła analiza niemieckiego forum Outlandera,z której wynikło,że niemieccy dilerzy Mitsu montują w Turbo gaz z zachowaniem 3-letniej gwarancji na CAŁY samochód,a uzytkownicy zagazowanej wersji nie zgłaszają problemów ,poza koniecznością dobrej wstępnej regulacji systemu.Instalację wykonano w firmowym zakładzie dystrybutora BIGAS na Polskę,a dostrojenia dokonał człowiek który zagazował już wiele Imprez i Foresterów Turbo a prywatnie użytkuje z satysfakcją Imprezę WRX napędzaną gazem.Instalacja-sekwencyjny wtrysk fazy lotnej,zbiornik w miejscu "dojazdówki".
Pierwsze,skąpe wrażenia-przełączenie na gaz -niezauważalne,po około 1 kilometrze od startu zimnego silnika,dynamika subiektywnie nie odbiega od tej na benzynie.
Dla zainteresowanych tematem dalsze wrazenia w miarę pokonywanych kilometrów,niezainteresowanym proponuję pomijać wątek bez czytania.
Pozdrawiam.

Hubeeert - 13-09-2007, 21:37

furman napisał/a:
niezainteresowanym proponuję pomijać wątek bez czytania.
Pozdrawiam.

Przyłączam się do prośby i sugeruję mocne wzięcie jej pod uwagę. Dla chcących sobie poużywać na zapalniczkach jest temat na Forum Ogólnym.

Pozdrawiam . :D

JCH - 13-09-2007, 21:52

furman napisał/a:
dostrojenia dokonał człowiek który zagazował już wiele Imprez i Foresterów Turbo
jako :?:
How much money jedno i drugie czyli montaż i to strojenie? Z chęcią poczytam o eksploatacji i zużyciu gazu bo rozważam taki zestaw Forek+LPG, tylko jakoś nie mogę się zdecydować mając w tej chwili koszty 1 km < 0,20 zł

Anonymous - 14-09-2007, 11:16

Dokładnie-stroił Jako. Człowiek ma takie recenzje na forum Subaru,że zdecydowałem się na jego usługi.Koszt całości 4500 PLN,miałem tańsze oferty,ale patrz powyżej.
Gwoli ścisłości sprostuję,że 3-letnią gwarancję na zagazowanego Turbo dają nie niemieccy dilerzy,tylko niemiecka centrala Mitsubishi,o ile instalacja jest z firmy Tartarini i jeszcze drugiej preferowanej(nazwy nie pamiętam).

Anonymous - 14-09-2007, 13:17

furman napisał/a:
Dokładnie-stroił Jako. Człowiek ma takie recenzje na forum Subaru,że zdecydowałem się na jego usługi.Koszt całości 4500 PLN,miałem tańsze oferty,ale patrz powyżej.
Gwoli ścisłości sprostuję,że 3-letnią gwarancję na zagazowanego Turbo dają nie niemieccy dilerzy,tylko niemiecka centrala Mitsubishi,o ile instalacja jest z firmy Tartarini i jeszcze drugiej preferowanej(nazwy nie pamiętam).


Czy ta druga nazwa to nie jest przypadkiem Landirenzo? Bo mojego Outka (2.0, ale nie turbo) przytargałem z Niemiec i od nowego miał taką właśnie instaację. Jak pojechałem autem do warsztatu i pojeździliśmy trochę z podpiętym kompem, to chłopaki byli w lekkim szoku, że zagazowane auto ma praktycznie idealne wskazania, poza tym wspominali też, że instalacja jest zamontowana w przemyślany i porządny sposób (z tego wnioskuję, że w Polsce są z tym problemy).
Napisz jeszcze co ile kilometrów musisz tankować, bo zbiornik w miejscu koła jest stosunkowo mały (no ale z tym bagażnikiem się inaczej nie da), a podobno turbo nieźle żłopie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group