To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - SWAP 1.8 na 2.0 z ECLIPSE

rosomak1983 - 29-10-2009, 15:58

Jezdziłem ostatnio takim coltem tj C50 gti z silnikiem z eclipsy 150KM. Pojechalem obejrzec z zamiarem kupna. Jeżdziło niezle ale cała reszta była w kiepskim stanie.
oblak - 30-10-2009, 15:17

jeżeli eclipse z 95roku to coś tu nie gra bo 1g były produkowane do 94 a potem od 94 była druga generacja, a jeżeli 95 to 2g ale nigdy za takie pieniądze.
Bartek, masz może więcej info na temat takiego swap'a ?? (poza4g61t.org)
ciekawi mnie jakie półośki do czegoś takiego zamontować.
Z tego co czytałem to bardzo prosty jest swap z C5 1,5 (wiadomo lepiej z 18gti - ale o takiego ciężej).
Z drugiej strony jeżeli Jagos, jeździsz 1,8 to jaki jest sens swapa 2,0? jeżeli już to turbo ale niestety ceny za silniki są chore!

Bartek - 30-10-2009, 16:31

oblak, co chcesz więcej wiedzieć? Półosie i skrzynia pisałem wyżej muszą być z C5 GTi. C5 1.5 jest sporo większym wyzwaniem ze względu na mocowania silnika, zupełnie inną wiązkę, inną skrzynię, półosie itd.....
oblak - 30-10-2009, 22:24

jeśli chodzi o 1.5 to generalnie chyba najrozsądniejszym rozwiązaniem byłoby przeszzepienie silnika + skrzynia + wiązka z eclipse, tak? Jeżeli chodzi o mocowania silnika to chyba też można wykorzystać te z eclipse/colt. nurtują mnie tylko te półośki czy przy silniku 4g63 + skrzynia z eclipse półośki z ecli czy z colta czy jakaś rzeźba?
Anonymous - 30-10-2009, 23:10

ja w lancerze ma oski z 1.5 + przeguby wewnetrzne z galanta 2.0 i smiga juz tak rok i nic sie nie dzieje
oblak - 30-10-2009, 23:14

oki wielkie dzięki. a teraz czytam czytam jeszcze raz czytam.
dyzio007, jest na forum gdzies opisane Twoje autko ??

Anonymous - 31-10-2009, 01:08

raczej nie jak cos chcesz wiedziec to zapraszam na gg
Anonymous - 31-10-2009, 16:09

Eclipse jest pierwszej generacji, rok 95,ale u nich-Niemcy sie liczy inaczej,bo data pierwszej rejestracji, takze w 100% jest to 1g, cena niska bo auto kupione tam przez przypadek, zeby wrocic do Polski, w poniedzialek, ze wzgledu na jutrzejszy dzien beda zdjecia auta

ZAINTERESOWANYCH POJAZDEM POPROSZĘ O ADRESY EMAIL. MAM ZDJECIA>

Jagos - 04-11-2009, 08:40

oblak, pytasz czemu 2.0?? i taka cena?? Przypuscmy kupie tego Eclipsa Przeszczepie z niego silnik, wtryskiwacze,pompe, komputer. Rozmawialem z kolesiem za foly silnik chce 1700,listwa 150,komputer450,pompa 150 to wychodzi 2450 dokladam pare groszy i mam kompletne auto wiem jak jezdzi, jak sie sprawuje. Zostaje mi mnustwo gratow i osprzet do silnika. Moge je zatrzymac a moge je sprzedac gdzie mysle ze polowa za auto sie by zwrocila. Ale jak znajde caly silnik z Turbo to go chyba łykne :P
Anonymous - 04-11-2009, 20:53

Jeździłem tym autem, zwija się ładnie, na skręconych kołach klikają przeguby, czego właściciel nie ukrywa, pęknieta czołowa szyba...środek czysty i zadbany, alufelgi seryjne takie jak w eclipse był klima,elektryczne szyby,wszystko sprawne, 255 000 km, auto zrobiło na mnie wrażenie,i gdybym miał wolne fundusze kupiłbym go dla siebie bez zastanowienia:)
Jagos - 17-12-2009, 01:40

Ok... sorki ze dlugo sie nie odzywalem. Silnik zakupiony 4G63T teoretycznie w super stanie teoretycznie po 105tys.km. Z zewnatrz ladnie, ale w momencie gdy przytargalem go do domu oslupialem :shock: Jak go rozebralem -nie bylo elementu ktory nie byl uszczelniany na sylikon :x Silnik zlozylem na nowych czesciach..pierscienie,panewki,uszczelki etc.... wszystko wewnatrz nowe. Nadeszly mrozy i silnik stoi zlozony. i czeka na wstawienie. Brakuje mi tylko-wtryskiwaczy,pompy paliwa,komputera,turbo+kolektor. Jutro wstawie zdjecia z postepu prac bo mialem formata i wszystkie poszly do lamusa :(

[ Dodano: 17-12-2009, 01:57 ]





porozkrecalem go -splanowalem blok i glowice



kolektor i pokrywe wypiaskowalem i pomalowalem. Wypolerowalem litery



to tak po skrocie. Teraz Motor wyglada tak:



[ Dodano: 05-03-2010, 23:21 ]
Ostanio mnie znow nie bylo sporo, ale prace poszy do przodu. Link na YT z filmikiem. Dziś jest juz IC i bedzie robione FMIC :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=lHQMmBqG48E

spyder_1988 - 02-04-2010, 21:01

Widzę że wszyscy robią swap-y więc ja też się biorę :D Potrzebuję tylko trochę waszej pomocy :wink: mam lancera c66 z silniczkiem 4g92 i chcę wrzucić zamiast niego 4g63 interesuje mnie co będę potrzebował, czy skrzynka będzie pasować, a jak nie to czy od ecli podejdzie i jakie ewentualnie półośki? Silniczek już mam (4g63 7 bolt) :lol: tylko trzeba w niego trochę pracy włożyć, bo panewka na korbie się obróciła więc muszę szlifnąć wał i nowe panewki zakupić i tutaj następne pytanie do was: czy znacie jakąś dobrą firmę zajmującą się szlifem wałów korbowych w Wielkopolsce (Konin, Września, Poznań...)?
Jagos - 03-04-2010, 22:29

spyder_1988, na COLTMANIA.pl jest DYZIO który ma lancera z zeswapowanym 4G63. Ma skrzynie od Galanta. Napisz do niego :)
Anonymous - 04-04-2010, 13:01

Tu tez jest:)
Xsystoff - 04-04-2010, 14:56

Jaki symbol ma silnik od Galanta z 90 roku (2.0 16v dohc 144hp) ?

Bo w przyszlym tygodniu bede swapowal i nie wiem co wbijac w szukajke, a wikipedia cos nie bardzo pomaga...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group