[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO Gti ---> pompa abs a korektor siły hamowan
Anonymous - 29-11-2009, 15:20
Czujniki jak najbardziej sa na wszystkich kolach,ale czy wszystkie kola sa podlaczone do pompy ABS,zrob mi przysluge i sprawdz czy wszystkie kola chamuja pulsacyjnie.
[ Dodano: 29-11-2009, 15:24 ]
Mi sie wydaje ze ABS dziala na przednie kola,oczywiscie moge sie mylic.
robertdg - 29-11-2009, 18:15
4g63colt, tak jak napisales 4g63colt napisał/a: | oczywiscie moge sie mylic | , jak chcesz udowodnij to sobie w nastepujacy sposob, wypnij jedna kosc z tylnego czujnika ABS i zobaczysz ze wogole nie bedziesz mial absu.
Anonymous - 29-11-2009, 18:22
To niczego nie dowodzi,sterownik ABSu odlacza pompe i wchodzi w tryb awaryjny,w ten sposob nic nie udowodnisz.
robertdg - 29-11-2009, 18:35
4g63colt, to obejrzyj sobie pompe abs i powiedz ile przewodow hydraulicznych jest do niej przykrecone.
zubrin - 29-11-2009, 18:37
dwa przewody z pompy hamulcowej wchodza do pompy ABSu i z niej cztery przewody ida do kol. a teraz pomysl ze masz ABS tylko na przednich kolach i wiedziesz na lod i hamujesz z przodu wlaczy sie ABS a tyl ci zablokuje i wpadasz w poslizg (bezsens)
Anonymous - 29-11-2009, 18:47
Jak narazie obstaje przy swoim(moge sie myilc).
robertdg - 29-11-2009, 18:56
4g63colt, jestes w tak wielkim bledzie, a do tego jeszcze piszesz ze jestes mechanikiem, jak nie wierzysz polecam lekture Manuala, kazdemu zdarza sie popelniac bledy, ale jezeli ludzie dluzszym stazem i bogatsza wiedza mowia Ci jak jest to nie upieraj sie na swoim bledzie, juz drugi raz z kolei piszesz 4g63colt napisał/a: | moge sie myilc | wiec jezeli nie jestes pewny nie wprowadzaj innych w blad, a dla Ciebie teraz podaje schemat ABS dla Colta 92-96 z wersja lewo- i prawostronna kierownicy
nawet uzytkownik zubrin napisał/a: | dwa przewody z pompy hamulcowej wchodza do pompy ABSu i z niej cztery przewody ida do kol. a teraz pomysl ze masz ABS tylko na przednich kolach i wiedziesz na lod i hamujesz z przodu wlaczy sie ABS a tyl ci zablokuje i wpadasz w poslizg (bezsens) | ma tutaj calkowita racje, pomysl logicznie, komu oplacaloby sie robic polowe ukladu ABS stawiajac na szali ludzkie bezpieczenstwo,
Jezeli wciaz tego nie rozumiesz ze 6 przewodow hydraulicznych jest przykreconych do pompy to Ci to napisze jak dla laika:
Wejscia
1 przewod zasilania z pompy hamulcowej na przednia os hamulcowa
2 przewod zasilania z pompy hamulcowej na tylna os hamulcowa
Wyjscia
3 przewod zasilania hamulca kola prawy przod
4 przewod zasilania hamulca kola lewy przod
5 przewod zasilania hamulca kola prawy tyl
6 przewod zasilania hamulca kola lewy tyl
Przewody hydrauliczne zasilajace pompe hamulcowa powinny byc nieco wiekszej srednicy
Anonymous - 29-11-2009, 19:24
Po co ta irytacja?Moj blad.Wlasnie wrucilem z warsztatu zeby wszysko sprawdzic,i fakt, mieliscie racje.
[ Dodano: 29-11-2009, 19:29 ]
Z autem na ktorym sie wzorowalem bylo cos kombinowane.
robertdg - 29-11-2009, 19:38
kartomaniak gti, jak chcesz sie pozbyc pompy abs to za jej miejsce wstawia sie trojniki, sa dostepne w porzadnych sklepach motoryzacyjnych, musisz tylko popatrzec ktore przewody z pompy zasilaja przednia os a ktore tylnia, zarowno na pompie hamulcowej jak i na pompie abs, powyzej dolaczylem schemat instalacji ABS wiec bedziesz wiedzial ktory przewod odpowiada za jakie kolo i wtedy laczysz zasilanie przodu z pompy hamulcowej z zasilaniem przodu z pompy abs, jednakowo z tylna osia, potrzebne dwa trojniki
Anonymous - 29-11-2009, 20:16
kartomaniak gti, lub zalatwic rozdzieacz od colta bez ABS na szesc wejsc, przewody od pompy do rozdzieacza i od rozdzielacza do przednich kol.
robertdg - 29-11-2009, 20:55
4g63colt napisał/a: | przewody od pompy do rozdzieacza i od rozdzielacza do przednich kol. | do tylnych kol tez by sie przydalo hamowanie.
Anonymous - 29-11-2009, 22:13
do tylnych kol juz sa,na scianie grodziowej w miejscu gdzie rozdzielacz z czterema wejsciami zostaje zamieniony rozdzielaczem na szesc wejsc,Mr.NOBODY PERFECT
londolut - 29-11-2009, 22:51
Panowie bez przepychanek.
robertdg - 29-11-2009, 22:51
4g63colt, no i czemu zas sie czepiasz nie umiesz czytac schematów na gorze tej strony moj 3 post zawiera schemat ukladu ABS, najpierw jest pompa hamulcowa i wychodza z niej 2 przewody hydrauliczne ktore zasilaja pompe ABS z ktorej wychodza 4 przewody hamulcowe, usuniecie pompy ABS wiaze sie z wstawieniem 2 trojnikow w miejsce pompy ABS dopiero pozniej masz korektor sily hamowania w rozdzielaczu, Prosze Cie nie szukaj zaczepki jak sie nie upewnisz jak jest dokladnie
Anonymous - 29-11-2009, 23:03
Ale ja sie nie czepiam,moj blad nie przemyslalem sprawy,co do czepiania to przeciesz kolega ma napisane w podpisie " NOBODY IS PERFECT,I'AM NOBODY"
|
|
|