To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Colt - Ogólne - Chip do Colt 1.8 GTi 94r

Rafal_Szczecin - 05-09-2006, 18:22

wiesz, zalezy co jest w niej do roboty . synchronizatory , moze jakies przekladnie zebate (?) pewno cena moze skonczyc sie na kilku tysiacach (tak ze 3 :mrgreen: ), lecz skrzynia bedzie jak nowka funkiel :)
josie - 05-09-2006, 18:24

spytaj tego Pana :wink:

Tomasz Michalak
Kaplin 6
Mogielnica k|Grójca
tel. +48601381643
tel. +48[48]6635367

Masz kawałek drogi, ale jak ten Pan Ci naprawi skrzynię to będzie laleczka :)

Anonymous - 05-09-2006, 18:26

ale przeciez gosc na hamowni wycisna z mojego Miśka 139KM i 161Nm i dobil go do 240km\godz to znaczy ze nie jest padaka tylko ja za wolno zmieniam biegi

[ Dodano: 05-09-2006, 18:28 ]
josie, dzieki napewno sie zorietuje

Anonymous - 05-09-2006, 18:33

co do crxa to one fajnie chodza na 1/4 mili potrafia miec 15sek(zdazaja sie takie egzemplarze)

a colt gti?

Anonymous - 05-09-2006, 18:37

bylem na w tym roku na lotnisku w Szymanach i startowalem swoim,mialem najleprzy czas 15,9 ale zdaztl sie tez 16,2 . wogule to byly ciezkie warunki bo padal deszcz
Anonymous - 05-09-2006, 19:13

w deszczu to nie miarodajne:)
Krzyzak - 05-09-2006, 19:26

Jedyne sensowne rozwiazanie, które przychodzi mi do głowy, to zmiana silnika na 1.8 ale MIVEC Turbo. Problem tylko ze znalezieniem takiego silnika.
Anonymous - 05-09-2006, 19:30

Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:)
Anonymous - 05-09-2006, 19:32

zamiana silnika eee nie dla mnie,nie jestem miljonerem tylko zwyklym zjadaczem chleba(to tylko w mazeniach jest realne)
TommiCrazy - 05-09-2006, 19:42

a cyborg R byl mivec i byl turbo (chyba)... mial chyba 180 koni, widzialem kiedys ogloszenie
Krzyzak - 05-09-2006, 19:48

deenbe napisał/a:
Krzyzak nie ma 1.8 MIVEC TURBO jest 4G93 TURBO ale z miveciem ma malo wpsolnego:)

Miałem na myśli oczywiście 4G93 - tak, żeby było P'N'P.
Może jednak były - jak wspomaniane przez Tomka Cyborgi.

Anonymous - 05-09-2006, 20:21

tak zeby uscislic :

cyborg mial silnik 4g92 MIVEC
mirage coupe mialy na japonie 4G93 TURBO
lancery GSR mialy 4G93 TURBO

jedyne 4G93 MIVEC to sa hybrydy bloku 4G93 i glowicy 4G92 z osprzetem MIVEC- widzialem takie projekty w australii

Anonymous - 05-09-2006, 20:35

Kurcze, takiego zdrowiutkiego silnika masz i chcesz w nim cos grzebac ?
Tzn. nie zrozum mnie zle. Nie chipuje sie dobitych. Ale gdy GTi chodzi jak zegarek to ciezko w nim cos poprawiac.
Szkoda mi 150pln ale sam bym zobaczyl czy to prawda, ze Japoniec dopuki nie cieknie to trzyma 100% danych producenta.
Zrob jak radza koledzy.
Poszukaj skrzyni poki jeszcze na tej dajesz rade jezdzic. Wysuplaj kase na ogledziny swojej i jezeli okaze sie kaszalot to wtedy kupisz ta upatrzona.
A jezeli chcesz miec jeszcze zwawsze autko to albo swap albo sprzedaz i kupno innego mocniejszego.

Anonymous - 05-09-2006, 20:40

też widziałem mivec turbo - 190 hp.
swoją drogą - chcesz jeździć szybciej - odejmij mu masy. wyrzuć tylną kanapę (-10-15 kilo), dojazdówkę (-8 kg), deskę nad dojazdówką (-1 kg), usuń plastiki ochraniające oplot kabli (w galancie ważą ok. 5 kg), kup lekkie felgi 14", możesz zainwestować w maskę karbonową (te z laminatów sobie daruj - przy nie daj boże wypadku tracisz ważny element ochronny), możesz jeszcze zainwestować w szyby z plexi itp.
inna bajka - jakie masz opony, zawieszenie itp? to wszystko decyduje o starcie. no i na jakim paliwie?
masz wykres z tej hamowni? te 139 hp to na silniku rozumiem, nie na kołach... aż dziw szczerze że aż tak dużo (bo miśki raczej nie trzymają "serii" - vide zeszłoroczne pomiary na zlocie chyba eclipsów)...

Hubeeert - 05-09-2006, 20:44

Była dyskusja na www.streetracing.pl w forum Japanese Performance na dokładnie ten temat. Jak dolejesz mu "cipem" paliwa to będzie chodził jeszcze bardziej zalany paliwem niż seria. Nie ma czarów z mleka - nie ma więcej powietrza to choćbyś lał benzynę wiadrem nie będzie więcej mocy. Dolot 4G93 i wydech również są tak dopracowane przez skośnookich szpeniów spod znaku kamikadze że nie jesteś tam w stanie nic pomóc - tu opieram się na opinii jedynego znanego mi człowieka który najpierw bawił się w poprawianie Mitsukiszki a potem zrobił w niej swap na 4G63Turbo z Eclipse wzmocnione do 308KM. Potem sprzedał ten samochód mowiąc - nigdy więcej mocnego FWD bo palił kapcia nawet na 5 biegu.

jtjerry - jest na sr.pl
Jest tam też ten który zaczął ten temat czyli ufoq który jest również na naszym forum.

Jak chcesz coś szybszego odpuść dłubanie CA5A. To bez sensu. A silnik 4G93T niestety słabo znosi podnoszenie mocy z różnych powodów wśród ktorych wcale nie najwazneijsze są słabe korbowody.

Zrobisz jak zechcesz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group