Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - VR-4 jak klocki lego - ciekawoski chroniące portfel
kochajj - 02-01-2011, 14:17
swinks_UK napisał/a: | kochajj napisał/a: | czy to bedzie pasować???? z tego wynika ze w evo jest takie samo...:
|
Trochę spóźniona odowiedź, ale na przyszłość może się przyda...
Nie, łożyska od Evo nie pasują. Ktoś już na CVR4 kupował i stwierdził, że nie podejdą. |
pasuje od GSX,a a w GSX jest takie jak w evo 6-7
swinks_UK - 02-01-2011, 14:44
Hm... może chodzio o kompletne piasty...
Bartek - 02-01-2011, 16:34
Od Evo podchodzą bez problemowo i przód i tył zarówno kompletne piasty, jak i same łożyska, tylko po co przepłacać za części do Evo, skoro do GSXa są 3 razy tańsze za Koyo
kabar - 20-11-2014, 20:11 Temat postu: Re: VR-4 jak klocki lego - ciekawoski chroniące portfel
Bartek napisał/a: | Hamulce (ori) tarcze + klocki:
Przód = Outlander 1g turbo
Tył = Space Wagon 3g ('99-'03)
Hamulce Brembo klocki pasują od Lancii Kappa, jednak mają o 1/3 mniej grubości okładziny (szybciej się skończą)
Chłodnica silnika = Galant EA5 automat - ten sam nr części MR212455 kompletu chłodnica+korek+kranik spustowy, a co ciekawe sama chłodnica ma inny nr części , ale wymiana na Koyo = wszystko idealnie pasuje.
Jak znacie inne (potwierdzone ) ciekawostki - dopisujcie |
Z tego co widzę na rysunkach to jednak tarcze przód są inne niż w Outlanderze.
Piwor - 01-12-2014, 22:38
To źle widzisz na rysunku.
kabar - 02-12-2014, 08:57
Piwor napisał/a: | To źle widzisz na rysunku. |
Wg katalogu Blue Printa:
Z tego co widzę całkiem inaczej jest wentylowana.
Bartek - 02-12-2014, 13:21
kabar, piszesz, żeby sobie popisać, skąd u Ciebie bezgraniczne zaufanie do katalogu Blueprinta?
W Legnum jest tarcza jak na drugim obrazku - jakbyś kiedyś zajrzał w przednie koło - wiedziałbyś o tym sam
kabar - 02-12-2014, 14:06
Bartek napisał/a: | kabar, piszesz, żeby sobie popisać, skąd u Ciebie bezgraniczne zaufanie do katalogu Blueprinta?
W Legnum jest tarcza jak na drugim obrazku - jakbyś kiedyś zajrzał w przednie koło - wiedziałbyś o tym sam |
Zajrzałem i nawet rozebrałem Legnuma. Czemu zakładasz że jest inaczej? To że masz takie tarcze zamontowane to nie oznacza że to są tarcze na pierwszy montaż.
Blue Print to raczej renomowana firma i skoro produkują inne tarcze do Outlandera a inne do Legnuma to...?
Znalazłem różnice, napisałem o tym ale widzę że na tym forum nie warto się wychylać bo zaraz jakiś "friendly admin" upomni Cię że piszesz posty.
KsiadzRobak - 02-12-2014, 14:57
kabar napisał/a: | Blue Print to raczej renomowana firma i skoro produkują inne tarcze do Outlandera a inne do Legnuma to...? | Blue Print niczego nie produkuje. Kupuje od wielu producentów i pakuje w swoje pudełka.
Juiceman - 02-12-2014, 18:12
To tak żeby uciąć te bzdury
Tarcze do Outlandera i VR'a przód są takie same
oznaczenie MR205215
Tarcze pasują do CU2W,CW5W, CW6W, CW7W, CW8W i do EC5#
Wcześniej w Legnumach była tarcza MR128659 ( dla 16' kół), Mitsubishi później zamieniło ten numer tarczy na MR205215 - czyli odpowiednik Outlandera.
Jako ciekawostkę dodam że oferowane do legnumów były tarcze MR389724 ( czyli to co było w galantach przed liftowych, tyle że na 5 dziur xD)
Bartek - 03-12-2014, 09:42
kabar napisał/a: | Zajrzałem i nawet rozebrałem Legnuma. |
Faktycznie przepotężne źródło wiedzy
Wystarczyło napisać, że występowały również inne tarcze, a nie autorytarnie twierdzić, że nie mam racji..... Dla Twojej wiedzy posiadam Legnum VR-4 od ponad 6 lat , sam go przełożyłem i pokonałem ponad 80 000 km oddając do serwisu jedynie temat blacharski
PS. żeby nie było - mój Legnum nie jest jedynym VR-4, jaki znam....
Bizi78 - 03-12-2014, 09:58
Bartek, coś ci nie poszło z cytatem, bo to słowa usera: kabar .
Bartek - 03-12-2014, 13:24
Bizi78, Poprawione, dzięki
kabar - 03-12-2014, 17:28
Bartek napisał/a: | a nie autorytarnie twierdzić, że nie mam racji..... |
Nie kolego. Ja nigdzie tak nie twierdziłem. Znalazłem różnicę i poddałem pod dyskusję ale to Ty uważasz siebie za wszechwiedzącego. W końcu prawie sam przełożyłeś jednego legnuma i przejechałeś nim duużo kilometrów. Można rzec: ekspert w przekładkach i kierowaniu
Ja swojego legnuma przekładam sam - całkowicie sam. Łącznie z blacharką.
Juiceman, dzięki. O taką odpowiedź mi chodziło. Widać że wiesz co mówisz i piszesz.
Bartek - 03-12-2014, 18:30 Temat postu: Re: VR-4 jak klocki lego - ciekawoski chroniące portfel Poznajesz:
kabar napisał/a: | Bartek napisał/a: | Hamulce (ori) tarcze + klocki:
Przód = Outlander 1g turbo
Tył = Space Wagon 3g ('99-'03)
Hamulce Brembo klocki pasują od Lancii Kappa, jednak mają o 1/3 mniej grubości okładziny (szybciej się skończą)
Chłodnica silnika = Galant EA5 automat - ten sam nr części MR212455 kompletu chłodnica+korek+kranik spustowy, a co ciekawe sama chłodnica ma inny nr części , ale wymiana na Koyo = wszystko idealnie pasuje.
Jak znacie inne (potwierdzone ) ciekawostki - dopisujcie |
Z tego co widzę na rysunkach to jednak tarcze przód są inne niż w Outlanderze. |
Czy nie jest to autorytarne stwierdzenie, że tarcze są inne niż w Outlanderze? Wg mnie jest, więc zareagowałem - jak wyżej - wystarczyło napisać: "Mogły występować i inne tarcze, bo znalazłem takie w swoim samochodzie"
A jeszcze do tego wyciągasz mylne wnioski..... ale to szczegół (przekładkę zrobiłem sam włącznie z blacharką - raz oddałam auto do naprawy po tym, jak pijany kretyn zaparkował w tyle Volvo, a Volvo zatrzymało się na tyle Legnuma
Ale no-offence, nie uważam się za wszechwiedzącego, jednak coś niecoś wiem - cieszę się z nowych informacji zawsze, bo to zawsze kiedyś może się przydać. Dla ścisłości może opisz w jakim samochodzie spotkałeś się z innymi tarczami (rozumiem, że takimi jak na rysunku), bo tarcze z O1 spotkałem zarówno w pre jak i post-liftach, których przez ręce moje i naszego warsztatu przewinęło się sporo.... choć i tak jak chce się mieć w VR-4 hamulce a nie spowalniacze, trzeba założyć Brembo z Evo 6-9, które pasują plug&fcuk
|
|
|