To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Plusy i Minusy od uzytkownikow dla Galanta

Anonymous - 14-01-2007, 00:13

Galant EA 2.4 GDI sedan ,rok '99 ,przebieg: 120 tys.

PLUSY:

- wygląd
- zawieszenie
- jakośc materiałów
- wyposażenie
- skrzynia Tiptronic
- w miare sensowne spalanie
- wycieszenie
- elastyczność

MINUSY:

- szumy wiatru przy wiekszych prędkościach (uszczelki drzwi )
- zimny silnik nieco głośniejszy (szczegolnie w okresie zimowym)
- dostepnosc niektorych czesci i ich ceny (malo popularne auto)
- malo miejsca z tylu na nogi (jak na te klase powinno byc wiecej)

Co do awaryjnosci to sie nie wypowiem bo zbyt krotko nim jezdze.narazie jestem bardzo zadowolony ,na plus w porownaniu z poprzednia 626.Zobaczymy co bedzie dalej.Skrzynia Tiptronic to to co mi sie podoba najbardziej :D

miszkin - 15-01-2007, 14:02

Galant EA0 2,5 V6 '97, przebieg 135kkm

Na +:

- elastyczny silnik
- wykończenie wnętrza raczej skromne, ale ze smakiem, bez większych udziwnień
- zawieszenie
- wygląd rasowego drapieżnika
- świadomość, że prawdopodobieństwo spotkania na światłach podobnego auto jest znikome :twisted: :twisted:
- spojrzenia innych kierowców na drogach (bezcenne :>)

Na -:

- hamulce
- brak komputera
- spalanie, ale za przyjemność się płaci, inaczej bym kupił astrę 1.3 ;)
- mało miejsca z przodu - mam 187 cm wzrostu i nie mogę wyprostować nóg, trochę to irytuje przy dłuższej jeździe

Na razie więcej nie mogę powiedzieć, bo autko posiadam od 3 dni, także niniejszym chciałbym serdecznie się przywitać (to chyba mój pierwszy post na forum) ;)

Anonymous - 31-08-2007, 18:40

EA5A 2.5 V6 198tys km 3 tygodnie

wrażenia na szybko...


" + "

_wyposażenie
_spalanie jak na 2.5
_elastycznosc silnika
_naglosnienie V6 poprostu muzyka dla ucha !!!!!
_skrzynia tiptronik !!!! chodzi lepiej niz DSG z VW wprowadzonej do produkcji z 2 lata wstecz
_wykonanie
_jakosc materialow
_trwalosc
_wyglad
_ergonomia
_komfortowe zawieszenie
_duzy bagaznik
_wyposazenie
_prawdopodobienstwo spotkania kogos w podobnym !! tymbardziej wysokobialkowych "panów"
_podziw innych kierowcow

teraz troche krytycznie na Gala

" - "

_niezbyt duzo miejsca w srodku jak na gabaryt auta przy 185 centymetrach kierowcy na kanapie z miejscem bez rewelacji
_malo miejsca przy elektr regulacji foteli
_wejscie do bagaznika i przejscie do wnetrza ma dosc waskie
_zawieszenie za miekki troszke buja zbytnio na lukach zbyt slabe na polskie dziury !
_brak komputera pokladowego
_niejednolite podswietlenie we wnetrzu kazde z innej bajki i malo widoczne w dzien(klimatronik i zegar)
_brak pamieci foteli elektrycznych
_szumy przy duzych predkosciach przy drzwiach przednich
_malo czesci
_dosc wysokie polozenie fotela kierowcy w najnizszym mozliwym ustawieniu (jak na mnie 185 cm mogloby byc z 2 cm nizej )

tyle narazie sie dopatrzylem przez czas ktory uzytkuje moze kiedys cos dopisze bo NAPEWNO BEDE NIM JEZDZIL BAAAAAAARDZO DLUGO !!!!!
pozdrowienia dla wszytskich szczesliwych uzytkownikow

Anonymous - 31-08-2007, 23:30

cuuube napisał/a:
niejednolite podswietlenie we wnetrzu kazde z innej bajki i malo widoczne w dzien(klimatronik i zegar)

Dokladnie.Klimatronik z innego auta :D
I jak juz piszemy o minusach to po dluzszej eksploatacji w moim przypadku musze dopisac niestety grajace popychacze .

Anonymous - 02-09-2007, 21:40

EA5A 2.5 V6 198tys km 3 tygodnie

kolejne wrazenia....

+

plynna regulacja wycieraczek na pierwszym poziomie

_


spory martwy punkt wytworzony przez przedni slupek z lewej strony_nie widac nic na delikatnym luku w lewo
ale naszczescie to nie przypadlosc tego modelu tylko wszystkich aut !!! wic uznajmy to za malutki minusik

[ Dodano: 05-09-2007, 22:55 ]
EA5A 2.5 V6 198tys km 4 tygodnie

z tym spotykaniem pod swiatlami to nie wiem jak to jest bo dzis widzialem GALerke w Poznaniu na pilskich rejestracjach naszczescie tylko jedna

Anonymous - 12-09-2007, 16:23
Temat postu: Galant E88A 93'-96
Galant E88A 94'

Plusy :

- Genialna trakcja porównywalna do Evolution i 3000gt VR-4 (zakręty 90 stopni przy
140km/h-nie ma z tym problemów)
- niesamowity wygląd w wersji E88 (spoilery, bryła nadwozia)
- przyspieszenie i prędkość maksymalna - z powodzeniem zamyka licznik 240 km/h
- bardzo dobre wyciszenie wnętrza nie słychać nic nawet przy 200 km/h
- climatronic w wersji E88 super zabawka - błyskawiczne odparowywanie szyby zimą i
szybkie chłodzenie kabiny latem - błyskawiczne.
- trwały tłumik spokojnie wytrzymuje 13 lat (nie to co w nowych autach)
- wygodnie i przestronne wnętrze
- duży bagażnik
- niesamowity dźwięk widlastej szóstki przy wysokich obrotach
- silnik bez problemu kręci się do 7300 RPM (choć nie polecam tak go kręcić bo najwyższy
moment uzyskuje w okolicach 6300 RPM a to z powodzeniem wystarcza na pokazanie
wszelkim BMW Audi czy Mercedesą gdzie jest ich miejsce...
- legendarny silnik Mitsu z serii 6G7...... charakteryzujący się dużą bezawaryjnością.

Minusy :

- Zawieszenie wielowahaczowe podatne na wypinanie się końcówek wahacza co może
doprowadzić do oderwania koła jeśli wcześniej nie wykryjemy usterki - duży błąd
konstrukcyjny skośnookich (Audi ma to samo)
- koszt części!!! W wielu przypadkach brak zamienników (szczególnie w wersji E88A)
- zawieszenie ECS bardzo drogie - w przypadku uszkodzenia jednego z amortyzatorów
konieczność wymiany wszystkich amorków (jeden z ECS 5 tyś.)
- kiepski stosunek ceny do jakości (jakość wysoka cena niska do odsprzedaży)
- elektryka a konkretnie światła mijania sterowane masą - zły pomysł
- drogi w utrzymaniu

Podsumowanie :

Model E88A to Galant dla konesera Mitsu szczególnie jesli ktoś kiedyś dosiadał jakikolwiek model VR-4 dostrzegnie w nim wiele podobieństw auto bardzo kapryśne szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie na naszych drogach (wymiany wahaczy, drążków, końcówek itp-częściej niż by się chciało) ale jazda nim rekompensuje wszystkie poniesione koszty. Jest jednym z nielicznych aut, do których się wsiada i szuka pretekstu do zrobienia jak najdłuższej trasy gdziekolwiek byle by tylko z niego nie wysiadać... Jeśli ktoś go kupi już nigdy nie będzie chciał go odsprzedać...

Anonymous - 01-10-2007, 17:16

Galant 2.5 V6, 1999 (po liftingu), 152 tys. km

plusy +

- wygląd i sylwetka
- przyspieszenie
- 130km/h na drugim biegu, bardzo dobrze spisujący się kickdown :mrgreen:
- muzyka silnika V6
- komfort (w 36h zrobiłem nim 1400km i nawet nie bolały mnie plecy)
- osobne lampki nocne dla każdego z pasażerów nie rozpraszające w nocy kierowcy
- zegary hi-contrast
- wygodny i intuicyjny klimatronic
- skrzynia tiptronic
- niskie spalanie jak na V6
- szyberdach i aeorydynamika po jego otwarciu
- klejenie się w zakrętach (a jeszcze nie kupiłem nowych opon :) )
- spasowanie i wykończenie wnętrza
- przyjemna welurowa tapicerka nadal wygląda jak nowa
- kierownica obszyta skórą
- spojrzenia kierowców i pieszych (bezcenne :D )
- podstawki na napoje na przód i dla pasażerów z tyłu
- regulowanie podparcia na lędźwia w fotelu kierowcy
- automatycznie chowana antena
- duży bagażnik
- nie traci wiele na osiągach przy 4 osobach + bagaż
- wygodnie i spokojnie śpi się na miejscu pasażera podczas jazdy
- intuicyjna i wygodna obsługa tempomatu
- prawdopodobieństwo spotkania Galanta to jak 5 w totka (przez 2100km widziałem tylko jednego, ale w wersji kombi)
- prawdopodobieństwo spotkania białego Galanta to tak jak by trafić dzień po dniu 2 szóstki w totka :)

minusy -

- mały prześwit z bagażnika do wnętrza auta po złożeniu foteli
- mało miejsca jak na auto tej klasy dla pasażerów z tyłu
- pasażer z przodu przy wzroście powyżej 180cm nie może do końca rozprostować nóg
- brak głośników seryjnych w tylnich drzwiach
- okna pasażerów otwierają się/zamykają automatycznie tylko ze sterowania kierowcy
- przy parkowaniu trzeba pamiętać o mocno wystającym kufrze (dopiero się przyzwyczajam)
- fotele z przodu mogłyby by być o 1-2 cm głębsze

jacek11 - 11-11-2007, 01:10

Galant E52 1.8 1993 r. kupiony kwiecień 2007.przebieg 223000 km.

plusy według mnie.
ładny kształt
dobra dynamika
przyjemny głuchy dżwięk przy zamykaniu drzwi
komfort jazdy na wysokim poziomie
dobre wspomaganie kierownicy
świetne chamulce
niskie spalanie
klei się do drogi


wady według mnie.

słaby skręt(problem na parkingach)
Nie podświetlone przełączniki
warczy jedynka i dwójka

seba77 - 11-11-2007, 16:48

Galant Kombi z 1997 roku 2.0 I 16V AUTOMAT
A wiec same plusy.... no prawie.. a te prawie to SPALANIE !!!!! OK 15 L GAZU :/

Anonymous - 13-11-2007, 23:35

Galant EA2A, 2,0 benzyna '98 przebieg 165000

plusy:
- wyglad
- deska rozdzielcza wykonana z dobrych materialow
- wygodna pozycja za kierownica
- wygodne fotele
- nieduze spalanie
- komfortowe zawieszenie, chociaz moglo by byc troche twardsze ;)
- duzy komfort jazdy

minusy:
- hamulce !!!
- swist wiatru przy predkosciach powyzej 120km/h
- klepiace popychacze
- ciezko dostepne czesci dobrej jakosci, drogie
- brak mozliwosci schowania zapiec pasow w tylnej kanapie, walaja sie po siedzeniu
- ograniczona pojemnosc bagaznika z powodu "zawiasow" klapy (nie mieszcza sie 4 opony
z felgami 14")
- brak el. wyswietlacza przebiegu, komputera pokladowego itp.
- wewnetrzne plastiki na boczkach w dzwiach mogly by byc lepszej jakosci, jak i podsufitka

Anonymous - 04-12-2007, 06:40

przy 200 na budziku myslalem z lece F16 z Krzesin... to juz nawet nie byl swist ! minus jak stad na Kube !!!!
Anonymous - 06-12-2007, 14:43

cuuube napisał/a:
przy 200 na budziku myslalem z lece F16 z Krzesin

heh..dokładnie.
Irytujacy jest ten swist ,nawet juz go slychac przy ok.100km/h.
W taki aucie to porazka

JaGrab3 - 06-12-2007, 14:54

rozwalajace sie koło pasowe w 2.0 i 2.4
swinks_UK - 07-12-2007, 10:12

Galant VR4 type-S z 1997 (EC5A):


plusy typowe dla klasycznych wersji Gala, a poza tym:
- odjazd/przyspieszenie
- świetne sztywne zawieszenie
- tym razem dobre hamulce (tarcze wentylowane 295mm)
- bardzo szybko ucząca się skrzynia Tiptronic (wystarczyło 40 mil wajchowania -/+ by w trybie D już zmieniał biegi po mojemu)
- wygląd zewnętrzny
- zegary Hi-Contrast
- spalanie przy spokojnej jeździe - takie jak w zwykłej 2.5V6

minusy:
- wadliwy zegarek :wink:
- wadliwy klimatronic (lód albo żar)
- marna tkanina foteli (na tą klasę mogliby się seryjnie pokusić o jakiś ugrade)
- kompletnie niezgrane kolory wyświetlaczy (zegarek, klimatronic, tablica zegarów)
- awaryjna instalacja elektryczna (oświetlenie wnętrza, schowków)
- brak tylnego światła przeciwmgielnego (w Japonii nie ma tego wymogu) i konieczność przeróbki lamp i włącznika
- spalanie przy "radosnej" jeździe - 20l/100km plus/minus 5/l

Anonymous - 15-12-2007, 23:53

Galant EA5A 2.5 V6'97 przebieg 170000
plusy:
niezawodny
wygodny
dynamiczny



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group