Chcę kupić Eclipse! - Pytania o Eclipse
Kazber - 31-12-2009, 00:24
skoro chcemy mieć szybkiego klipera bez dużych nakładów € to najlepiej autko troszkę odelżyć bo wiadomo eclipse do lekkich nie należy, w sumie jakby się tak przyjrzeć to można sporo gratów wywalić, albo pojechać po bandzie i wywalić kanapę tylną i wszystko co się wiąże z komfortem + zadbanie o silnik i doprowadzenie do seryjnej mocy i będzie latał aż miło
Cliber - 31-12-2009, 14:31
Ale Eclipsa służyła mi będzie również do codziennej jazdy. Komfort jazdy też jest ważny aby mieć z niej radość ,wiec wywalanie foteli odpada
raQo - 31-12-2009, 14:50
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i PODOBNO wkręca się szybciej do tego właśnie stoczone koło zamachowe powiększony układ wydechowy na rurę 60mm razem z kolektorem na zamóienie 4-2-1 wywalenie przepływki i chyba tyle z takich tańszych modyfikacji można zrobić żeby było czuć różnice
kamil4711 - 31-12-2009, 18:53
latam jakies pare lat gs - em z silnikiem 420a , teraz ma jakies ponad 150 konikow , fakt ze troszke kasy poszlo ale tyle mocy jak dla mnie do codziennej jazdy wystarczy , pali okolo 8l na 100 w trasie i 12 na miescie
Adaho_krak - 31-12-2009, 19:18
raQo napisał/a: | niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i |
Balastowe.
Mody przez Ciebie opisane, jeśli nie wykonasz sam to koszt około 5t z betami, a przyrost mocy to 10-15 koni max. Więc nie wiem czy warto. raQo napisał/a: | powiększony układ wydechowy na rurę 60mm |
Akurat w przypadku tego silnika zmiana tłumika powoduje wzrost hałasu i zmniejszenie mocy.
raQo - 31-12-2009, 19:48
Adaho_krak napisał/a: | raQo napisał/a: | niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i |
Balastowe. |
no możemy się sprzeczać , ja zawszę słyszałem o wałkach balansacyjnych, a nie balastowych
Adaho, jak by nie było warto to by nikt nie tuningował są tacy których na to stać i się w to bawią uzyskując tyle koni ile napisałeś nigdy im ta kasa sie nie zwróci ale mają z tego frajde, sam dobrze wiesz jak jest
a o tłumiku nic nie piszę tylko o powiększeniu układu wydechowego oryginalnie z 55 na 60 mm tłumik to kwestia gustu kto co tam woli czy ryczenie czy bas oczywiście najlepiej jakiś dedykowany do eclipsa lub dobrej marki przelotowy
kamil4711 - 01-01-2010, 11:24
a nie balansowe ? jezeli chodzi o tlumk to do gs -a wstawia sie koncowy od gst lub gsx , wydech leprzy a cisza jak na serii , sprawdzone
raQo - 01-01-2010, 13:20
w google można wyszukać wiele wersji tych wałków , na końcowy tłumik można wstawić coś od evo jakiegoś HKS'a za 800zł oczywiście używkę
wuerce - 01-01-2010, 18:02
to ja was pogodzę - wałki balansowe, ewentualnie równoważące
balast to dodatkowe obciążenie, a słowa "balansacyjne" po prostu nie ma
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur
barteski - 07-01-2010, 20:02
Cliber, duzo momentu bez turba ?? hmmm nasuwa mi sie tylko jedno min V 8
Adaho_krak - 08-01-2010, 23:47
wuerce napisał/a: | to ja was pogodzę - wałki balansowe, |
Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. wuerce napisał/a: | grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur |
Dokładnie tak i raczej zostawił bym katalizator.
kisian - 09-01-2010, 22:40
[quote="Adaho_krak"] wuerce napisał/a: | to ja was pogodzę - wałki balansowe, |
Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła.
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze??
Adaho_krak - 09-01-2010, 23:36
kisian napisał/a: | A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze?? |
Są to wałki balansowe. Mają za zadanie ograniczenie drgań silnika. Czasem zwane wyrównawcze
Cliber - 13-01-2010, 17:40
Barteski, mówisz o slniku V8?
xjacobs - 16-01-2010, 21:40
Cliber napisał/a: | Barteski, mówisz o slniku V8? | a jest coś innego V8?
wysoki moment bez turbo? diesel...
|
|
|