To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - Pytania o Eclipse

Kazber - 31-12-2009, 00:24

skoro chcemy mieć szybkiego klipera bez dużych nakładów € to najlepiej autko troszkę odelżyć bo wiadomo eclipse do lekkich nie należy, w sumie jakby się tak przyjrzeć to można sporo gratów wywalić, albo pojechać po bandzie i wywalić kanapę tylną i wszystko co się wiąże z komfortem + zadbanie o silnik i doprowadzenie do seryjnej mocy i będzie latał aż miło :P
Cliber - 31-12-2009, 14:31

Ale Eclipsa służyła mi będzie również do codziennej jazdy. Komfort jazdy też jest ważny aby mieć z niej radość ,wiec wywalanie foteli odpada :cry:
raQo - 31-12-2009, 14:50

niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i PODOBNO wkręca się szybciej do tego właśnie stoczone koło zamachowe powiększony układ wydechowy na rurę 60mm razem z kolektorem na zamóienie 4-2-1 wywalenie przepływki i chyba tyle z takich tańszych modyfikacji można zrobić żeby było czuć różnice
kamil4711 - 31-12-2009, 18:53

latam jakies pare lat gs - em z silnikiem 420a , teraz ma jakies ponad 150 konikow , fakt ze troszke kasy poszlo ale tyle mocy jak dla mnie do codziennej jazdy wystarczy , pali okolo 8l na 100 w trasie i 12 na miescie
Adaho_krak - 31-12-2009, 19:18

raQo napisał/a:
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i

Balastowe.

Mody przez Ciebie opisane, jeśli nie wykonasz sam to koszt około 5t z betami, a przyrost mocy to 10-15 koni max. Więc nie wiem czy warto.
raQo napisał/a:
powiększony układ wydechowy na rurę 60mm

Akurat w przypadku tego silnika zmiana tłumika powoduje wzrost hałasu i zmniejszenie mocy.

raQo - 31-12-2009, 19:48

Adaho_krak napisał/a:
raQo napisał/a:
niektóre osoby wywalają wałki balansacyjne i

Balastowe.

no możemy się sprzeczać , ja zawszę słyszałem o wałkach balansacyjnych, a nie balastowych :?

Adaho, jak by nie było warto to by nikt nie tuningował :P są tacy których na to stać i się w to bawią uzyskując tyle koni ile napisałeś nigdy im ta kasa sie nie zwróci ale mają z tego frajde, sam dobrze wiesz jak jest :P

a o tłumiku nic nie piszę tylko o powiększeniu układu wydechowego oryginalnie z 55 na 60 mm tłumik to kwestia gustu kto co tam woli czy ryczenie czy bas oczywiście najlepiej jakiś dedykowany do eclipsa lub dobrej marki przelotowy

kamil4711 - 01-01-2010, 11:24

a nie balansowe ? jezeli chodzi o tlumk to do gs -a wstawia sie koncowy od gst lub gsx , wydech leprzy a cisza jak na serii , sprawdzone
raQo - 01-01-2010, 13:20

w google można wyszukać wiele wersji tych wałków , na końcowy tłumik można wstawić coś od evo jakiegoś HKS'a za 800zł :badgrin: oczywiście używkę
wuerce - 01-01-2010, 18:02

to ja was pogodzę - wałki balansowe, ewentualnie równoważące
balast to dodatkowe obciążenie, a słowa "balansacyjne" po prostu nie ma :)
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur

barteski - 07-01-2010, 20:02

Cliber, duzo momentu bez turba ?? hmmm nasuwa mi sie tylko jedno min V 8
Adaho_krak - 08-01-2010, 23:47

wuerce napisał/a:
to ja was pogodzę - wałki balansowe,


Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. :)
wuerce napisał/a:
grzebanie przy wydechu zacząłbym od dedykowanego kolektora z równą długością wszystkich rur


Dokładnie tak i raczej zostawił bym katalizator.

kisian - 09-01-2010, 22:40

[quote="Adaho_krak"]
wuerce napisał/a:
to ja was pogodzę - wałki balansowe,


Ups. 100% racji. Zaćma jakaś czy co u mnie wystąpiła. :)
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze??

Adaho_krak - 09-01-2010, 23:36

kisian napisał/a:
A to czasem nie są tzw wałki wyrównawcze??


Są to wałki balansowe. Mają za zadanie ograniczenie drgań silnika. Czasem zwane wyrównawcze :)

Cliber - 13-01-2010, 17:40

Barteski, mówisz o slniku V8? :roll:
xjacobs - 16-01-2010, 21:40

Cliber napisał/a:
Barteski, mówisz o slniku V8? :roll:
a jest coś innego V8? :)

wysoki moment bez turbo? diesel... :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group