To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Cari 1.6 by PiotrekSL4

PiotrekSL4 - 07-04-2010, 16:57

wash napisał/a:
Norma w 1.6 sprzed liftingu.

Teraz to i ja wiem. Dobrze że nie kupiłem alu z rozstawem 4 x 114,3

Juiceman - 07-04-2010, 17:05

1.6 zawsze miało 4x100 ; ) natomiast 1.8GDI 4x114,3 i plug&play z galantem przedliftowym jeśli chodzi o klocki tarcze etc. :)
mkm - 07-04-2010, 17:46

Juiceman napisał/a:
1.6 zawsze miało 4x100 ; ) natomiast 1.8GDI 4x114,3

Jestes tego w 100% pewny?
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23863

PiotrekSL4 - 11-04-2010, 18:50

Felgi alu na lato kupione. 15 stki 6,5 cala szer, ET 38. Pasują niemal genialnie. Choc obawiam się że rant z tyłu może trche przeszkadzać. Szukam do nich gum 195/55. I poważnie zastanawiam sie nad sprężynami jakieś -40. Fotki niebawem
Juiceman - 11-04-2010, 19:40

mkm napisał/a:
Juiceman napisał/a:
1.6 zawsze miało 4x100 ; ) natomiast 1.8GDI 4x114,3

Jestes tego w 100% pewny?
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23863


Tego stwierdzenia jestem pewien na 200% oczywiście tyczy się Carism przedliftowych : ), dopiero polifcie było 4x114,3 :)

PiotrekSL4 - 04-06-2010, 21:03

Dzisiaj zmieniłem termostat. Zarówno stary jak i nowy miał nabite 82 stopnie C. Powodem wymiany pyła wędrująca wskazówka od tempetratur. Przy normalnej jeżdzie stała na połowie natomiast w korku latem dochodziła do 3/4 skali, wtedy włączał się wentylator i zbijał ją znów do połowy skali.
Po wymianie temperatura przy normalnej jeżdzie cofnęła się jakby od połowy skali w lewo z 1 kreskę. Ale wskazówka nadal wędruje poza połowę skali gdy stoi się, dłuższy czas. Czyli stary termostat działał tak samo.
Czy tak ma być??

robertdg - 04-06-2010, 21:09

PiotrekSL4, sprawdź drożność chlodnicy
PiotrekSL4 - 04-06-2010, 21:18

robertdg napisał/a:
sprawdź drożność chlodnicy

Jak dokładnie to zrobić??

robertdg - 04-06-2010, 21:42

Spora roznica temperatury weza wlotowego i wylotowego tuz przed wlaczeniem sie wentylatora moze o tym swiadczyc(rura wychodzaca od termostatu goraca, druga rura wychodzaca z chlodnicy chlodna albo zimna), ofkors przy założeniu ze obieg i termostat jest sprawny
PiotrekSL4 - 14-06-2010, 18:08

robertdg napisał/a:
Spora roznica temperatury weza wlotowego i wylotowego

Obydwa węże są jedankowo gorące. Po tygodniu od wymiany termostatu, odpowietrzeniu układu i dolaniu płynu który uciekł podczas wymiany wskazówka po nagrzaniu auto ciągle znajduje sie w jednym położeniu. Niemal na połowie. Oby nic się w tej kwestii nie zmieniało.

PiotrekSL4 - 26-09-2010, 13:15

W jaki sposób mogę wymienić świece w Carismie. Z dwoma nie bedzie problemu gdyż wystarczy zdjąć fajki i juz mamy do nich dostęp, natomiast na dwoch pozostalych są cewki. I tu pojawia sie problem. wystarczy je odkrecic i już. Proszę o podpowiedż.
marcin111177 - 30-10-2010, 18:39

witam ziomal.. dopiero teraz mam internet i zobaczyłem Twoją wiadomość.

P.S. ładne autko.. i niech nikt nie mówi inaczej!!

PiotrekSL4 - 24-02-2011, 20:38

Chcę wymienić świece w Carismie, ma LPG. Czy kupić zwykłe jakie dadzą mi w sklepie, czy może jakieś dedykowane do gazu (chyba chodzi tu o mniejszą przerwę). Coś polecacie??
RoBSoN_97 - 26-02-2011, 17:34

Ja do tej pory jeździłem na NGK BKR6E w swojej Cari 1,8 też z gazem i w pełni zadowolony! Również zbliża mi się wymiana świec, ale z racji przebiegu. W tym tygodniu do nich zaglądałem i są w dobrym stanie :mrgreen:
Z ciekawości pochodziłem po innych forach i polecają do gazu NGK BKR6E i ja też ci je polecam :)

PiotrekSL4 - 07-03-2011, 21:11

Rzecz dotyczy lewych tylnych drzwi. Z początku nie otwierały się od zewnątrz. Rozebrałem posklejałem. Było dobrze jakiś czas. Pękło ponownie. Z braku czasu nie mogłem się tym zająć i co gorsza nie działa też klamka od środka. I drzwi nie otwierają się w ogóle. Nie dostanę się do środka bez rozebrania boczku. Próbowałem odkręcić z zawiasów ale trzyma ogranicznik. Jak zrobić te drzwi??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group