To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [2G] Układ wydechowy - pytanie

Anonymous - 27-09-2006, 10:24

Super, dziekuje za odpowiedz.

Calutki rozrzad byl robiony po sprowadzeniu auta z niemiec i ma przejechane 8 tys, wiec jesli juz to tylko paski bym wymienil, interesuja mnie tylko oryginały bo na tym sie nie oszczedza, mozliwe tez ze pasek ten tam jest i nie zerwał sie ale jest źle ustawiony, czy da sie to sprawdzic nie demontujac bebechów ? jak odkrece troszek ta oslone to bedzie to widac ? A wogole to jak przy tym silniku coś tam z boku zrobic, tam nie ma miejsca, trzeba silnik wyciagac do góry ? Jak wymienia sie w nim rozrzad ?

Anonymous - 27-09-2006, 18:48

Właśnie odebrałem Klipse z warsztatu no i po testowaniu okazuje się, że zerwany pasek balansowy to 100%-towo trafiona diagnoza buczenia i drgań. Teraz muszę jeszcze poszukać plastikowej osłony dolnej rozrządu bo mi ją rozwlił furgający pasek czy cóś takiego, bo jeszcze tego nie widziałem.
Hubeeert - 27-09-2006, 18:58

Chicken, ja bym z tą rozwaloną osłoną nie jeździł. Teraz to błoto, kurz, brud i cały syf z ulicy ma dostęp do paska...
Anonymous - 27-09-2006, 21:28

Chicken napisał/a:
Właśnie odebrałem Klipse z warsztatu no i po testowaniu okazuje się, że zerwany pasek balansowy to 100%-towo trafiona diagnoza buczenia i drgań. Teraz muszę jeszcze poszukać plastikowej osłony dolnej rozrządu bo mi ją rozwlił furgający pasek czy cóś takiego, bo jeszcze tego nie widziałem.


Ustawiali ci na "wkrętaczek"? Mnie czeka to samo... Tylko jescze czekam na amorki, żeby komplet zrobić...

Anonymous - 28-12-2006, 21:22

mple napisał/a:
Witam

U mnie też zauważyłem że przy obrotach 3,5 - 5 tyś pod obciażeniem, na 4 lub 5 biegu auto zaczyna drzeć tak jak by byla uszkodzona jedna z poduszek silnika lub skrzyni biegów, nie ma zadnego pukania czy stukania, auto nie ma na 100% Crancwalku na panewkach, jest tylko takie dziwne drzenie i tylko pod obciazeniem pow 3,5 tys obr.
Czy jest to wałek balansowy ? Jeśli tak to proszę napisać jakie sa orientacyjne koszty naprawy tego, jak jest z dostępem do tego, czy dużo roboty.
A wogóle czy można jeżdzić tak z tym zerwanym paskiem wałka balansowego ? Czy się nic nie stanie z silnikiem jezdzac sobie spokojnie do 3,5 tys obr. ?

Eclips 1G 1993r


tez tak mialem i sie okazalo przy okazji wymiany paska po paru miechach jazdy ze walek balansowy (taki na dol bloku - na pasku rozrzadu) byl przestawiony o 180stopni. teraz dopiero sie autko wkreca na 7 tysa tak jak powinno - przedtem od 4,5 sie taka sieczkarnia robila dziwna....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group