[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Lancer vs. Reszta Swiata.
waldinio - 13-12-2009, 13:10
jaca71 napisał/a: |
Bezpieczeństwo na podobnym poziomie, ESP standard o wersji Base, Lancer 1.5 inform tego nie ma, tak samo jak invite. |
co ty pleciesz??
Aktywna stabilizacja toru jazdy i kontrola trakcji (ASTC) (1.5 litra - opcja)
jest w invite, w inform 1.5 jako opcja
jaca71 - 13-12-2009, 13:13
waldinio napisał/a: | jaca71 napisał/a: |
Bezpieczeństwo na podobnym poziomie, ESP standard o wersji Base, Lancer 1.5 inform tego nie ma, tak samo jak invite. |
co ty pleciesz??
Aktywna stabilizacja toru jazdy i kontrola trakcji (ASTC) (1.5 litra - opcja)
jest w invite, w inform jako opcja |
Zanim kolega zacznie pisząc że plotę to proponuje przeczytać zacytowany przez siebie tekst.
Na koniec też złośliwie wiesz co znaczy słowo standard?
waldinio - 13-12-2009, 13:15
jaca71 napisał/a: | waldinio napisał/a: | jaca71 napisał/a: |
Bezpieczeństwo na podobnym poziomie, ESP standard o wersji Base, Lancer 1.5 inform tego nie ma, tak samo jak invite. |
co ty pleciesz??
Aktywna stabilizacja toru jazdy i kontrola trakcji (ASTC) (1.5 litra - opcja)
jest w invite, w inform jako opcja |
Zanim kolega zacznie pisząc że plotę to proponuje przeczytać zacytowany przez siebie tekst.
Na koniec też złośliwie wiesz co znaczy słowo standard? |
przepraszam, przepraszam, zapomniałem ze invite też jest z silinikiem 1.5
mazin - 13-12-2009, 13:17
Me-Tsu napisał/a: | panowie z programu gadali momentami troche jak potluczeni? A moze ja jestem dziwny, bo ani fotele ani zawieszenie w misku nie wydaja mi sie miekie na tyle zeby przeszkadzaly w dluzszej trasie. jazda po zakretach tez jest bez zarzutu. Co do kolumny kierownicy to sie zgadzam ze porazka jest brak 3stopniowej regulacji...
|
Przegapiłem program, niestety. Ale jeśli zarzutami były miękkie zawieszenie (wg mnie jest idealne) i miękkie fotele? to nie żałuję. To może fotele powinny być takie jak kanapa z tyłu w colcie, czyli deska powleczona centrymetrową gąbką? Bzdura totalna, przejechałem jednorazowo (oczywiście z przerwami na papierosa) ponad 800 km i nic mnie w tyłek nie gryzło. No i brak regulacji kierownicy mnie akurat zupełnie nie przeszkadza, bo w innych płaszczyznach i tak nie przesuwałbym. A nie mówili niczego o za bardzo plastikowym wnętrzu, kiepskawym radiu, lakierze z psiej kupy, braku szóstki, kiepskim wyciszeniu, zgrzytającej dwójce itp.? Bo jeśli nie, to nie przetestowali tego auta...
Me-Tsu napisał/a: | A wykonczyl mnie tekst Jemielity- ze dzieki wysokiemu siedeniu w cytrynie panie beda mogly jezdzic w szpilkach. JAk mnie ostatnio uczyli to w szpilkach nie mozna bylo w ogole prowadzic...
Eksperty... |
Cóż, znam przynajmniej dwie kobiety, które prowadzą w szpilkach - i to całkiem nieźle.
jaca71 - 13-12-2009, 13:25
mazin napisał/a: | A nie mówili niczego o za bardzo plastikowym wnętrzu, kiepskawym radiu, lakierze z psiej kupy, braku szóstki, kiepskim wyciszeniu, zgrzytającej dwójce itp.? Bo jeśli nie, to nie przetestowali tego auta... |
Testowali 1,5 jako samochód bardzo budżetowy, bo jak inaczej zrozumieć porównanie Daewoo do Mitsubishi?
Pochwalili niezły silnik, zachwycili się wspaniałą skrzynią biegów (inna niż w 1.8), pochwalili poprawność designu w środku nie wspominając o dziadowskich plastikach. Zapomnieli wspomnieć o zwinności 10m vs 11,4m średnica zawracania .
Co do szóstki i wyciszenia to nie wspomnieli.
Paweł_BB - 13-12-2009, 13:54
Me-Tsu napisał/a: | moze ja jestem dziwny, bo ani fotele ani zawieszenie w misku nie wydaja mi sie miekie na tyle zeby przeszkadzaly w dluzszej trasie. jazda po zakretach tez jest bez zarzutu. |
Mnie też to nie przeszkadza, moim zdaniem Lancerek 1.8 mojego ojca jeździ bardzo fajnie i jest nieźle wykonany, jedynie letnie opony bym wywalił bo w deszczu to na wąskiej 20 km drodze mało ze 3 razy w rowie nie wylądowałem a ESP migało co chwilę - na tej samej trasie moim Evo na łysych RE070 wielokrotnie jeździłem w trakcie deszczu dużo szybciej i absolutnie nie miałem żadnych problemów z pokonywaniem zakrętów. Teraz na zimówkach jest OK.
jaca71, faktycznie w 1.8 jest inna skrzynia?
mazin, powtórki są co chwilę, nawet dzisiaj o 16.45, oglądnij sobie
W dzisiejszym programie bardzo mnie irytowało wieczne wracanie do historii kogo cholera jasna interesuje czy auto ma historię? Mikiciuk ciągle wraca do starych aut
A ta Beemka to jest masakrycznie brzydka
10wojtek10 - 13-12-2009, 14:11
Istnieje coś takiego jak forum chevroleta?
... ciekawe co tam piszą
sportowy - 13-12-2009, 14:26
Może te brzydkie plastiki ( osobiście też mam zastrzeżenia co do ich twardości) zaprocentują nam w przyszłości i nie będą skrzypeć jak te wizualnie ładniejsze , które spotykałem we francuzach. O lancerze można powiedzieć , że jest wart swojej ceny. Wszyscy wiemy ,że ma kilka wad ale póki przeważają zalety to wszystko jest ok. No i to spojrzenie ,,rekiniego ryjka " kiedy rano niechętnie ruszasz do roboty BEZCENNE.
jaca71 - 13-12-2009, 14:45
Paweł_BB napisał/a: | jaca71, faktycznie w 1.8 jest inna skrzynia? |
Tak twierdzi tomekrvf;
Było już parę razy o tym na forum.
mazin - 13-12-2009, 14:52
sportowy napisał/a: | Może te brzydkie plastiki ( osobiście też mam zastrzeżenia co do ich twardości) zaprocentują nam w przyszłości i nie będą skrzypeć jak te wizualnie ładniejsze , które spotykałem we francuzach. O lancerze można powiedzieć , że jest wart swojej ceny. Wszyscy wiemy ,że ma kilka wad ale póki przeważają zalety to wszystko jest ok. No i to spojrzenie ,,rekiniego ryjka " kiedy rano niechętnie ruszasz do roboty BEZCENNE. |
Mnie się nawet deska lancerowa podoba - to znaczy jej układ/dizajn/lejaut - bez udziwnień, wodotrysków, taka raczej surowa - i dzięki temu elegancka (porównywałem np. z leonem i aurisem). Ale wygląda na tandetną, to znaczy faktura tego plastiku jest nieciekawa. Gdyby była szara, to byłaby tragedia, dobrze, że jest czarna, ale mogłaby robić lepsze wrażenie w dotyku. Bez porównania do francuzów (clio, stare) bo tam wszystko trzeszczało, przyciski same wyskakiwały z deski, plastik sie odbarwiał, rozwarstwiał itd. Z drugiej strony, w corolli (tez już przecież starej) deska była brzydsza, szara, ale plastik był lepszej jakości, górna część była miękka, dolna miała przyjemną fakturę. Lancerowa kojarzy mi sie z chińską zabawką, z produktem na którego projekt producent wydał za dużo i musiał oszczędzać na wykonaniu. Ale generalnie nie ma tragedii, wyszło średniawo po prostu.
zdzicho - 13-12-2009, 14:58
Ja podzielę się swoim doświadczeniem w temacie: co inni samochodziarze myślą o wnętrzu Lancera. Troje znajomych (użytkownicy marek: Honda Civic, Accord i VW Passat) byli zachwyceni wnętrzem Lancerka więc albo chcieli być grzeczni wobec mnie albo byli szczerzy, ja wybieram to drugie
Bardzo ale to bardzo podobało im się sterowanie klimatyzacją te fajne trzy pokrętła + świetne zegary, nikt nie narzekał na plastiki.
mazin - 13-12-2009, 15:13
zdzicho napisał/a: | ...Troje znajomych (użytkownicy marek: Honda Civic, Accord i VW Passat) byli zachwyceni wnętrzem Lancerka ... |
Hmmm
Civic
Accord
Passat
Lancer
Ralliart
Mnie się passatowa podoba na równi z lancerową, hondziarskie mniej.
jaca71 - 13-12-2009, 15:20
Co do wnętrza to jest genialnie zaprojektowane pod względem ergonomii. Wszystko jest tam gdzie ma być poza przyciskiem info.
W robocie mam VW Cady to jest jakieś horrendalne nieporozumienie, wszystko co może być jest na odwrót.
Regulacja lusterek to jest jedno wielkie nieporozumienie. Żeby ustawić lewe lusterko to gałkę do regulacji trzeba oczywiście przekręcić w... oczywiście w prawo
Co do urody - trochę zbyt nudne, nazwijmy ascetyczne.
Materiały? Ja deski nie dotykam i mi nie przeszkadza, ale nie podoba mi się że podłokietnik jest szmaciany zamiast skajowy. Tak długo jak deska nie będzie trzeszczeć tak długo plastiki mi nie przeszkadzają.
Chociaż stare wykończenie japońskich samochodów (gąbka obłożona skajem) była milsza w dotyku to jednak z czasem wyglądała obskurnie jak zaczynała się błyszczeć. Wolę po nowemu z bidegradowalnych plastików
[ Dodano: 13-12-2009, 15:26 ]
mazin,
Civca deska, którą pokazałeś jest z sedana, 5dr ma fajniejsza deskę Nie koniecznie musi się wszystkim podobać ale jest fajna. Ta w sedanie jest obrzydliwa. Akord ma super - widziana na żywo robi super wrażenie jeśli chodzi o wygląd i jakość materiałów dla mnie ideał. Passat - trzeszczy I kierownica ze zdjęcia jest tandetna - wygląda jak z mojego służbowego Cady
Zobacz Accorda w czarnym wykończeniu Tutaj
[ Dodano: 13-12-2009, 15:35 ]
mazin,
Już wiem co mi nie pasowało w Twoich zdjęciach - to są deski amerykańskich wersji
Tak wygląda europejski =]Accord
A tak europejski =&sess_id=19797743770]Civic
gzesiolek - 13-12-2009, 18:04
Zeby nie bylo, bo widze ze pojawily sie watpliwosci, 1,5 Invite ma ASTC w standardzie... niezaleznie od niezbyt dobranego zdania w katalogi Mitsu...
Co do testu w programie to poza uwagami do zawieszenia.nigdy nie nazwalbym go zbyt miekkim (choc moze w MY2010 cos sie zmienilo), nie mam nic do zarzucenia... podeszli dosc obiektywnie...
Co do wygladu wnetrza, mi osobiscie przypadlo do gustu znacznie bardziej niz w wiekszosci aut tego segmentu... ale ja jestem dziwny, bo lubie bardziej astecyzm, ergonomie i stonowanie niz duzo srebnego, przyciskow i swiatelek...
zdzicho - 13-12-2009, 18:09
Mam prośbę wyjaśnijcie mi jaka jest różnica pomiędzy ESP czy ASTC, jak spojrzałem do Wikipedii co to ESP i na opis w katalogu Lancera co to ASTC wychodzi, że działanie takie same albo podobne tzn. ma wyrównać tor jazdy samochodu w razie ...
|
|
|