To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC

areksz121 - 11-04-2010, 14:18

Dzis zrobilem fotki bedac u kolegi... :) Znowu jakosc powalajaca :roll:


Z dobrych profili :




I teraz w koncu drzwi, zagiete przez Daihatsu:




Jak widac drzwi skoro mam w tym samym kolorze do przekladki tylko szybka to te ida na zlom, moze tylko wybebesze :P A prog z tylu to w ogole nie wyglada :evil:

CDN

szpala85 - 11-04-2010, 17:06

areksz121, jak to jest że masz z przodu kwadratową tablicę rej. ? :wink:

Ładny Gal 8) ale .... zrób mu zdjęcia lepszym aparatem w słoneczny dzionek wtedy będzie Bomba :wink:

areksz121 - 11-04-2010, 17:39

Hmm...no tak z tą tablicą wyszło :P Gala kupiłem niedaleko Lublina i poprzednia rejestracja LLE była na kwadrat...a w wydziale komunikacji w Łańcucie pan zapytał czy chcę też jedną w kwadrat jak zobaczył stare blachy. Nie zastanawiałem się i powiedziałem że jak to nie sprawi problemu to chętnie. No i tak poszedł do szafy wyciągnął prostokąt z kwadratem i git :) A z drugiej strony to z daleka jakoś się wyróżnia z tą tabliczką oprócz tego że to GALANT :P W okolicy widziałem tylko EA2A i E52A. Po za tym jakiś skośnooki kolega rzucił się w oczy z galem E88A albo E75A z tuningiem niczego sobie. Jak go dopadnę dodam foto :)
szpala85 - 11-04-2010, 18:24

u mnie w jelonce też mało E5x ..... odważę się napisać że chyba jestem jedynym E54A :wink: + oczywiście kolega z Białego E55A którego czasami mijam wracając z roboty :mrgreen:
areksz121 - 11-04-2010, 22:46

Ale Miśki w wydaniu Colta CA0 i CJ0 to na każdej ulicy i w ciągu dnia z 10 mijam na drodze praca/dom :)
W sobotę jak leciałem pod Rotterdam Galiczkiem to mijałem chłopaków z CA0 na lubuskich blachach, poszedłem na lewo i mik mik klaksonem :P Wesoło było :)
Drzwi w sobotę, może skuszę się wymienić nosek z 3 diamencikami bo mam parę pryszczy a inne tu na szrotach w tym samym kolorze w idealnym stanie. Piasta tylna może znajdzie się z ABSem....

areksz121 - 14-04-2010, 17:45

I tak oto dzisiaj wracając z pracy na autostradzie zrobiło się BUM...Końcowy tłumik poszedł od góry jak się okazało po dojechaniu do domu...masakra jaki czołg się zrobił...zajechałem na podnośnik i za głowę się złapałem jaki mój Gal jest zżarty przez "rudą ..." Kurcze ten tłumik muszę kupić, zrobić bo nie będzie tak jechało, za kółkiem to głowa po 2 min boli :evil: :evil: :evil:
robertdg - 14-04-2010, 18:02

areksz121, z Polmos'u kupisz tłumik za ~150zł, więc tragedii wielkiej nie ma, a rdze wyczyścicsz i zakonserwujesz autko.
areksz121 - 14-04-2010, 19:18

Robert wszystko fajnie :D Tylko ja jestem w Holandii...ale może bym się dowiedział jak z transportem z PL bo chłodnica i parę klamotów dojechały za 20euro :) A co do konserwacji, to jak mi się uda zjechać do PL na wakacjach to w ruch pójdzie ostra wycinka i spawanie...z tyłu podłużnica nad tłumikiem i kilka miejsc w przód, podłoga z lewej z tyłu i oczywiście progi...pewnie stalowe przewody hamulcowe wymienię na miedź jak w poprzednim Espero. Dziś nie wyglądało to bynajmniej kolorowo... Ale myślę że podołam i misiek będzie hulał... :twisted:
areksz121 - 17-04-2010, 23:31

Dziś miałem pracowity dzień z Miśkiem :D

Foto z parkingu pod szrotem (wymiana na miejscu):





Drzwi spasowały jakby były od tego autka hehe ale dawcą był E52A :) Szybkę elektryczną przełożyłem bez komplikacji, klamkę ze starych bo w kolorze karoserii :)
Efekt końcowy (kolega na zdjęciu):



Szybka zmiana tematu....wszystko co złe :evil: schrupało trochę, ale jak się doczołga do PL w wakacje to tam zrobię swoje i porządek z rudym paskudztwem :twisted:




A poza tym w dawcy końcowy tłumik był dobry, to za grosze wziąłem dziś mi kolega Turek wymienił :) I udało mi się w między czasie wymontować przepustnicę z dawcy to krokowiec też wymieniony i wolne obroty GIT :twisted: Z błędów ECU tylko błąd 12(przepływka), przy następnej okazji wymienię...PYTANIE: czy od 1.8 tak samo będzie pracować przepływka?????

I na koniec pierwszorzędnej jakości zdjęcie świecy:



Co o tym sądzicie? Świeczki mają przejechane z 1kkm i taki jasny kolor izolatora dobrze świadczy???

CDN
POZdrO

robertdg - 17-04-2010, 23:35

areksz121 napisał/a:
Szybkę elektryczną przełożyłem bez komplikacji
widzisz, bez obaw :P

Słabe zdjecie swiecy, podejrzewam ze wyglada OK jak nie ejst okopcona czy okamieniona czy opalona na elektrodzie :-)
Przepływke najlepiej sprawdzić po numerach.

areksz121 - 18-04-2010, 02:14

No widzisz Robert, przepływkę mam 445 a w 1.8 jest 449...ale w sumie w lancerku też jest 449 a mniejszy motór...sam nie wiem, gubię się :P Nie mogę się doczekać bitwy z "rudą" o zdrowie Miśka...hehe :twisted:
robertdg - 18-04-2010, 11:59

areksz121, spróbować możesz
areksz121 - 23-04-2010, 18:03

Dobra koledzy, przymierzam się do wymiany rozrządu :D Chcę to zrobić sam jak wszystko do tej pory w Miśku pytanie:
Czy dam sobie radę na parkingu bez kanału ( lub windy) ???

BTW: Szacuję gruntowną pracę z podwoziem końcem lipca :) Szykuje się także do wyjmowania silnika, bo w PL mam dobre swoje zaplecze:) Fajnie byłoby pojechać na przegląd przed 7 sierpnia już odpicowanym Galiczkiem :P

robertdg - 24-04-2010, 00:08

areksz121 napisał/a:
Czy dam sobie radę na parkingu bez kanału
oczywiście, troszkę gimnastyki i da rade.
areksz121 - 25-04-2010, 12:14

No więc jak się nie mylę obowiązuje mnie 3 rolki i 2 paski plus kontrola napinacza hydraulicznego....pewnie jak odkręcę koło lewe przód po stronie rozrządu to jeszcze osłona silnika boczna do demontażu...OK dam se rade tylko żebym się nie walnął przy zakładaniu nowego paska...w manualu jest o ustawianiu rolek w pozycji początkowej i przestawienie o 2 ząbki na pasku koła wałka rozrządu. Że niby znaki potem mają się zejść po napięciu paska???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group