To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - TCL PROBLEM

marexi - 01-04-2010, 15:36

No wiec tak, auto od wczoraj stalo podlaczylem na samym zapolnie i wymrugalo 76, nastepnie sie przejechalem i po nagrzaniu zatankowalem, ruszylem na lekkim piasku ayc zadzialalo i po 10 minutach wylaczylo sie ayc(ale jeszcze switcha nie zmianilem jakos nie mam kiedy) i potem zapalilo tlc i silnik i wymrugalem 66. wiec ktos to po polsku moze powiedziec dokladnie co moze byc ? pozdrawiam
swinks_UK - 02-04-2010, 12:21

Marek, błąd 66 to wg. rozpiski Roberta jest TPS lub APS (acceleration position sensor). Błąd 76 to wg. niego komunikacja z ECU, czyli wynikałoby wg. tego, że ecu nie może skorygować tps-u w zależności od wciśniętego pedału gazu. Tak jakby tps i aps się nie komunikowały, albo wysyłały sprzeczne info. Przetarte kabelki, zwarcie do masy.
Natomiast, wg. zamieszczonej przeze mnie rozpiski to 66 byłby zwarciem do masy czujnika abs w lewym przednim kole.
Teraz pytanie, gdzie ostatnio grzebałeś???

OlaColcik - 02-04-2010, 17:58

Marus, to pojedziemy nim?
marexi - 02-04-2010, 23:30

Abs dziala bezblednie, nic sie nie dzieje, czyli bedzie to TPS lub APS , wiec zaczne od czyszczenia przepustnicy, a potem wszystkie styki popiskam spay'em do stykow i sprawdze kable i podlaczone masy.
A czy to ma jakis wplyw na silnik, przyspieszenie itp?

CIENIO1 - 08-03-2011, 20:17
Temat postu: czujnik przepustnicy
witam.mam pytanko czujnik przepustnicy od silnika 2.5 wychodził z 3 pinami? czy tylko 4?
swinks_UK - 08-03-2011, 23:00

Która przepustnica od 2.5V6?
Ja wiem przynajmniej o 3 różnych:
- od silnika 6a13 n/a
- od silnika 6a13tt przed liftem
- od silnika 6a13tt po lifcie.
Plus warianty: z cruise control, z tcl lub bez.
Czujniki też były w zależności od wersji 3 albo 4 pinowe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group