Tuning - Klosze clear do C5x
Hugo - 21-09-2006, 17:08
Krzyzak napisał/a: | miałem na myśli ten metal, w który wchodzi żarówka H4 |
Ok wszystko jasne. Przykręciłem go dobrze a nawet wymieniłem w jednej lampie, gdyż miałem innego w zapasie. Pozostał mi wraz ze zbitą lampą po zeszłorocznej stłuczce. Ten, który był w lampie dotychczas miał ślady rdzy od spodu (takie nazwijmy to "piegi"-dość dużo ich było).
Może uda mi się jutro podjechać do kolesia i sprawdzi to napięcie. Napiszę jakie było i będziemy radzić dalej.
A gdyby było za niskie to co można poradzić?
Krzyzak - 21-09-2006, 19:16
Przeczyścić kostki, styki żarówek, cycki i klemy aku (zakonserwować wazeliną techniczną) itp.
josie - 22-09-2006, 12:38
Krzyzak napisał/a: | Przeczyścić kostki, styki żarówek, cycki i klemy aku (zakonserwować wazeliną techniczną) itp. |
I styki przekaźnika świateł
Hugo - 22-09-2006, 14:12
josie napisał/a: | I styki przekaźnika świateł |
A gdzie jest ten przekaźnik???
Dzisiaj przeczyściłem to co napisał Krzyżak i kostki przy żarówkach rzeczywiście były nieciekawe. Trochę zardzewiałe. Dałem tam też trochę WD-40. Coś mnie się wydaje, że poprawy za bardzo nie ma, no ale jeszcze jest jasno. Odniosłem tylko wrażenie, że po włączeniu świateł mijania obroty silnika nie spadły tak bardzo jak wcześniej, ale mogło mi się wydawać.
|
|
|