To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Spryskiwacze świateł.

Passenger - 15-03-2010, 20:03

No to patrz teraz, jaka mądrość będzie :D !!! Otóż jest specjalna kontrolka na obrotomierzu, która sygnalizuje niski poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy reflektorów... Odkryłem ją po trzech latach jazdy Pajerem :D ;) :D
watson1911 - 15-03-2010, 20:08

Passenger napisał/a:
No to patrz teraz, jaka mądrość będzie :D !!! Otóż jest specjalna kontrolka na obrotomierzu, która sygnalizuje niski poziom płynu w zbiorniczku spryskiwaczy reflektorów... Odkryłem ją po trzech latach jazdy Pajerem :D ;) :D

Mi jak pierwszy raz się zapaliła to też zgłupiałem,myślałem,że to od chłodzenia,czy coś w tym stylu

twardy03 - 15-11-2010, 14:24

Witam....A ja w swoim Pajero II mam płyn w zbiorniku, słyszę, że pompka chodzi impulsowo, dysze są czyste, a nic nie leci na reflektory? :(
Bushey - 19-11-2010, 17:12

No to jeszcze są wężyki od pompki do dysz :) po drodze.
twardy03 - 19-11-2010, 20:53

Dzięki Kolego...Jutro będę to badał...Jest tam jeszcze ponoć rozgałęźnik, który się przytyka..
5eba - 12-12-2010, 20:37

Ja mam jak zalozyciel watku - cos jakby zwarcie bo az alternator ma ciezko i wszystko przygasa a nic nie leci :(
Heilsberg - 15-06-2011, 22:08

A kto mi powie czy jest szansa dobrać się do silniczka bez ściągania błotnika? Od dołu wyjmując nadkole na przykład albo demontując filtr powietrza i rurę.
Faraonix - 15-06-2011, 22:13

Jasne ze da sie. Ja demontowalem klamki bez otwierania drzwi, stojac oczywiscie na zewnatrz auta. Wystarczy dobra pila spalinowa :mrgreen: Wycinasz wieksze kwadraty i wszystko bez problemu wyciagasz :mrgreen:
Heilsberg - 15-06-2011, 22:35

Dobra dobra. Już mnie Berni telefonicznie oświecił, że da radę demontując nadkole.
Artur Maiło - 18-06-2011, 22:26

5eba napisał/a:
Ja mam jak zalozyciel watku - cos jakby zwarcie bo az alternator ma ciezko i wszystko przygasa a nic nie leci :(


Witam,
właśnie naprawiłem 2 sztuki z podobnymi objawami (oba miały być dobre)
wypracowuje się w silniczkach uszczelka która oddziela silnik od pompki (wirnika) który podaje płyn , do
silniczka dostaje się płyn lub woda i koroduje stajan w silniczku .
Staje i robi zwarcie dlatego te objawy , silniczek jest zwykły szczotkowy i do tego jak by jeszcze było mało - ma coś w rodzaju termicznego wyłącznika (bimetal ) jak w czajnikach elektrycznych który również koroduje i cała seria różnych takich objawów właśnie stąd.
Mój po naprawie działa , jak długo zobaczymy.
Pół dnia roboty.
Ale ogólnie lepiej chyba kupić nowy.
Pozdr.

Goliasz - 05-10-2011, 17:46

Witam,
chyba dołączyłem do grona tych, którym awarii uległy spryskiwacze świateł.
Dzisiaj, jadąc z pracy, postanowiłem umyć reflektory, wciskam przycisk i nic! :evil:
Płyn oczywiście jest, po wciśnięciu przycisku słychać krótkie pstryknięcie, silniczka pompki nie słychać.
Szczerze mówiąc, to już mnie męskie przyrodzenie na to wszystko strzela, kur..a wiecznie coś do naprawy, no, ale tak już jest ze starymi klunkrami. :x
Ma ktoś jakieś sugestie, gdzie szukać przyczyny?

zukosok - 10-03-2012, 21:09

dziś próbowałem dostać się do silniczka spryskiwaczy światełek, no i ... d..., tzn odkręciłem plastikowe śrubki od zatrzasków, niestety nie moglem już ruszyć tych metalowych, przy poszerzeniach nadkola, wsadziłem rękę szukając silniczka i nic, może mnie któryś kolega uświadomić co odkręcić żeby się do niego dostać? chyba nie cale metalowe nadkole, a jeśli tak to ile śrubek tam jest, i ile czasu mnie to może zając, dziękuje :)
U-96 - 11-03-2012, 08:26

Witam
musisz zdjąć plastikowe nadkole, śliniczek jest wsuniety od strony drzwi - poziomo.
Przykręcony jest na 1 śrubę 6-kę
Na macanego po wiązce przewodów dojdziesz, ma gumową nakładkę (osłone) którą się ściąga.
Ale propouję zdejmij sobie błotnik, zaoszczędzisz czas i nerwy a przy okazji
będzie ci wygodniej
Artur

zukosok - 11-03-2012, 20:41

czyli najlepiej zdjąć błotnik, zaczynając od plastikowego nadkola, poszerzenie, no i błotnik... ech, roboty kupa, mam jeszcze jedno pytanie a propo śrub mocujących błotnik, ile ich jest i w jakich okolicach szukać?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group