Eclipse - Ogólne - Ecumaster
Rako86 - 31-03-2010, 17:44
tak to jest, honda kminiła w stronę N/A lekkich elementów w silniku zmienne fazy rozrządu itp, mitsu wolało pompować w turbo, dlatego też uważam że lepiej zrobić turbo do gsa jak bawić się w mechaniczny tuning, no ale jak to piszecie nie wszystkim sie turbo podoba choć ja osobiście takich ludzi nie znam
Cliber - 28-05-2010, 23:01
Czyli mam rozumiec ze chip tuning w eclipsiaku z turbo nie ma sensu? Zmieniajac oprogramowanie nie wydusi sie z niego zbyt duzo mocy?
MATi1G - 31-05-2010, 13:38
Cliber napisał/a: | tuning w eclipsiaku z turbo nie ma sensu |
ma sens ale po wsadzeniu wiekszej dmuchawki , seryjną na wiekszym doładowaniu szybko zabijesz
Krueger - 26-06-2010, 21:38
"w wolnossącym eclipsie 4g63 30 % mocy to 45KM. O taki przyrost możesz powalczyć -co już przerabiane było pewnie po stukroć - za pomocą komletnego dolotu, wydechu z kolektorem, zrobionej głowicy ( pewnie z większymi zaworami, sprężynami i talerzami ), wałków ( przynajmniej 272/272 ), większych wtrysków i pompy, lekkiego zamachu, wyważenia gratów, mocniejszego sprzęgła, świniaka ( ecumaster ) + tłoków doprężających. Duuużo kasy, duuuużo frajdy i pewnie 200KM pęknie"
Znalazłem ten stary post Tiamata i nie mogę się powstrzymac...
Byc może mody o których piszesz pomogą, ale poważnie wątpię w te 45KM. Poza tym, co ci dadzą bardziej wydajne wtryski i pompa bez doładowania? Silnik będzie się dusił paliwem i tyle, nie zdziwiłbym się gdyby palił jak smok bez dużej poprawy mocy / Nm, bo mieszanka będzie miała gorsze a nie lepsze parametry...
Dolot i kolektory - zgoda, ale bez turbo to ci nie da takiego przyrostu. Realne wzmocnienie wolnossaka ecli bez uturbiania to problem. Przyrosty rzędu 30% bez doładowania to raczej myślenie życzeniowe... chyba że zobaczę wykaz modów, przyrost z hamowni i info, że silnik się nie rozleciał po miesiącu.
MATi1G - 29-06-2010, 06:08
Krueger, Tiamat ma jak na razie Dolot ,wałki, kolektor wydechowy + wydech i ecumaster , a na hamowni i tak wypluł ponad 160 koni gdzie na GS'a to jest super wynik
Tiamat - 01-07-2010, 09:22
Krueger napisał/a: | co ci dadzą bardziej wydajne wtryski i pompa bez doładowania? |
seryjne wtryski to 275cc, podejrzewam że kończą się w okolicach 170KM. Nie pisze o tym, żeby do seryjnego gs pchać 450cc bo to sie mija z celem. Ale jak podnosisz sprawność silnika ( nie przez doładowanie ) tylko w n/a np. przez doprężenie i obróbkę głowicy to bez większych wtrysków nie pojedziesz.
ps. nie słyszałeś o wymienie wtrysków w n/a na większe?
Maretzky85 - 04-07-2010, 22:40
Tiamat napisał/a: | seryjne wtryski to 275cc |
A nie 240 cc ?
Tiamat - 05-07-2010, 09:54
ostatnio jak zmieniałem uszczelke pod ssakiem to wyciągneliśmy wtryski. Na każdym jest napisane 275H.
Pablo1o - 05-07-2010, 16:37
Chyba w 2G jednak były 240 On miał seryjnie 145 KM a 1G w serii miał 150 KM
Maretzky85 - 05-07-2010, 23:51
W 7 boltach może też ? Bo ja w sumie mam te wtryski od 1G i to są 240.
viader - 06-07-2010, 11:40
Tiamat ma chyba właśnie 7bolt.
Tiamat - 06-07-2010, 11:57
nie zakładam, że ktoś wymieniał wtryski w wolnossącym niedłubanym 4g63 na większe tj. na 275cc chociaż nie wszystko da się wytłumaczyć
gdzieś wyczytałem, że 275cc są w 2.4 sohc mitsubishi engine 1994 thru 1998 galant or eclipse spyder.
Na własne oczy widziałem 275cc na moich wtryskach, a wyglądają jak ori i pasują idealnie. Dziwna sprawa .....
MATi1G - 06-07-2010, 21:33
Moze ktos przed Toba je wymienił na takie z Gala właśnie...nigdy sie nie dowiem jak były użytkowane nasze miśki przez porzednich właścicieli...
Maretzky85 - 06-07-2010, 21:38
Ja się chwilowo pogubiłem w temacie, który co miał
Ja miałem wsadzone 240 od ecli 1g 6 bolta, możliwe, że to ameryka była po prostu. W każdym razie ewidentnie mu nie pasowały. Po wsadzeniu 275 śmiga prawie tak jak powinien, ale to już nie wina wtrysków. Komputer mam prawdopodobnie europa `92 albo `91.
zenek_bb - 29-07-2010, 03:40
Injector type and number: Electromagnetic,4;
Injector identyfication mark 4G63 2.0DOHC:
<Non-turbo> N240H (resistance 13-16Ohm)
<Turbo-M/T> B450L (resistance 2-3Ohm)
<Turbo-A/T> B390L (resistance 2-3Ohm)
Injector identyfication mark 4G61 1.6 DOHC: (Mitsubishi Mirage)
B275H
występuje też w 4G64 2.4 SOHC (Truck, Expo, Expo-LRV)
|
|
|