To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Zamulenie, przerywanie przy przyspieszaniu

MATi1G - 31-03-2010, 08:53

zenek_bb napisał/a:
a niejest pusta, posiada 2 "łopatki" przy wylocie z puszki filtra na "zakręcie" rury,

faktycznie zapomniałem o tym, moze dlatego za ja je wyjałem z ori rury jak jeszcze miałem

Tiamat - 31-03-2010, 10:03

a poza magicznymi łopatkami ma wystające śrubki w środku i pofałdowaną powierzchnię. Poza tym lubi parcieć, pękać, jest ubrudzona syfem z odmy ( drobiny oleju, które tworzą w środku nalot - maź ). Tak jak pisze MATi1G, kwasówke można zrobić u kogoś albo kupić na allegro za 50zł i zamienić. do tego filtr na odme.

ps. mi tez zamula, tyle że na zimnym. Problem z zapłonem i składem mieszanki.
Przerywanie..hm...przewody, świece, paliwo ( pompa - wtryski ), nieszczelny dolot
( uszczelka pod ssakiem, uszczelki wtrysków ). Powodów podejrzewam, że może być mnóstwo.

zenek_bb - 31-03-2010, 13:03

ludzie kiedy się nauczycie, niedaje się filtru na odmę, najpierw trzeba zamontować odolejacz i zawór ciśnieniowy potem ten mały filterek "odmy"

już kiedyś o tym pisałem, ten filtr na zjechanym silniku gdzie dużo drobin oleju potrafi sie wydostawać odmą zatyka ten filtr w oka mgnieniu, potem to już tylko liczyć minuty do rozszczelnienia wału itp...wytworzone ciśnienie z przedmuchów spod pierścieni itp powodzenia, te filtry są wymyślone właśnie do montażu na odolejaczu

rurka z odmy pod auto albo:

rurka do pustej puszki, od puszki do filterka odmy, można dodatkowo zaworek zabezpieczający do puszki jeszcze zamontować, w razie wzrostu ciśnienia pow. atmosferycznego o np 50-100hPa otwiera sie zabezpieczając przed rozszczelnieniem silnika

Maretzky85 - 31-03-2010, 13:03

W temacie - odwrotnie założony napinacz paska balansowego i niedokręcona rolka napinacza paska rozrządu. Tyle jeśli chodzi o przyczyny główne. Dodając do tego cieknący olej z każdego uszczelniacza dołu silnika wychodzi, że właściciel miał masę szczęścia ;)
I jeszcze rolka zwrotna posiadająca luzy i nadająca się tylko do wyrzucenia :P

zenek_bb - 31-03-2010, 13:22

pytanie czy to rozszczelnienie simeringów było spowodowane właśnie zamontowaniem filterka odmy bo coś mi się wydaje że tak było :D
barteski - 31-03-2010, 19:34

a tak a propo tego filterka przecierz to logicznie niepotrzebne dziadostwo filterek do dekla ale niby poco zeby ładnie wygladało ?? przecierz silnik tam powietrza nie zasysa dla wygladu morzna by go na antence powiesic. A propo zenek odmy pod silnik , kiedys robiłem przy eskorcie cos nie pamietam i tak patrze co za wąż ogrodowy zielony załozony na ta odme właze pod auto a tam leci po podłodze i wypuszczony koło tłumika na koncu auta myslałem ze padne ze smiechu maja ludziska pomysły
Anonymous - 31-03-2010, 19:46

barteski napisał/a:
właze pod auto a tam leci po podłodze i wypuszczony koło tłumika na koncu auta myslałem ze padne ze smiechu maja ludziska pomysły

A jak by zostawił przy silniku to by sobie konserwacje podwozia robił po drodze do pracy,co za strata :mrgreen:

zenek_bb - 31-03-2010, 23:42

colt dobrze mówi, nie powinno być zaraz pod silnik bo potem sieknie po podwoziu, ale żeby do końca auta ciągnąć to też przesada... wogóle jak zobaczy to ktoś na przeglądzie to Ci auto podpalą ;p przynajmniej ci od ekologii ;p filterek rzeczywiście lepiej na antenkę powiesić ;p chyba że odolejacz jak pisałem wcześniej
Maretzky85 - 01-04-2010, 01:47

zenek_bb, nie ma żadnego takie ustrojstwa ;) Sama seria. Uszczelniacze były gówniane po prostu. Dziś doszedł jeszcze palący się alternator :P
Furman89 - 15-05-2010, 14:13

no niestety u mnie wystapilo to samo z tym ze sprawdzilem cisnienie na tlokach jest dobre, dolot zmienilem ostatnio i jest szczelny, swiece tez wymienione, został juz tylko filtr paliwa i kable sprawdzic a dalej nie mam pojecia gdzie jeszcze mozna szukac... na komputer tez nigdzie nie moge go podpiac poza tym nie pali sie kontrolka poprostu zamula (przerywa) najgorzej jest na niskich biegach przy obrotach 3-4 tysiace
zenek_bb - 16-05-2010, 00:52

zamiast podawać leki najpierw bym zrobił tomografię komputerową a potem operacje... znaczy sie najpierw bym przejechał się z dataloggerem by stwierdzić nieprawidłowości które wskażą na konkretne dolegliwości silnika... niby silnik czujników ten dużo nie ma ale drogą dedukcji ala Dr. House'a można bez problemu dojść do przyczyn... podaj email, wyślę Ci potrzebne programy i schematy kabla ECU->PC, załatw laptopa z portem COM i diagnozuj, pozbieraj wykresiki, wtedy można szukać przyczyn mam nadzieję z lepszym efektem
Furman89 - 16-05-2010, 19:15

przyda sie na przyszlosc wiec to moj mail maciekfurmaniuk@interia.pl ... odłączylem mu kleme zresetowal sie i ladnie smiga!! musial po tym jak peknieta rura byla jakis blad sobie zlapac i zle powietrze podawal
kamil4711 - 17-05-2010, 06:41

Furman89 napisał/a:
no niestety u mnie wystapilo to samo z tym ze sprawdzilem cisnienie na tlokach jest dobre, dolot zmienilem ostatnio i jest szczelny, swiece tez wymienione, został juz tylko filtr paliwa i kable sprawdzic a dalej nie mam pojecia gdzie jeszcze mozna szukac... na komputer tez nigdzie nie moge go podpiac poza tym nie pali sie kontrolka poprostu zamula (przerywa) najgorzej jest na niskich biegach przy obrotach 3-4 tysiace

wyjmowałeś wtryski ?
co do tego filterka , ech , poco , na co , najlepiej se na jajka powiesić i wyjść na miasto , jak już to przed tym zbiorniczek tak jak pisaliście , najlepiej podpiąć do dolotu , opary oleju delikatnie smarują przepustnice następnie osiadają na kolektorze i przykleja się kurz czy tam pył i mamy czyscutkie powietrze , minus to ze trzeba chociaz co 2-3 lata czyścić ale lepiej to niż << agro >>



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group