To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Eclipse! - witam wszystkich serdecznie

xxxmiloszekxxx - 21-04-2011, 15:56

kamil4711,

Czesc

Mam taki maly problem, a widze ze Ty jestes bardzo w tematach zwiazanych z miskiem 2G. Sprawa wyglada tak: Mam automat, silnik wiadomo 420A i powyzej 120 km/h zaczyna cos napieprzac z lewej strony tam gdzie znajduje sie skrzynia. Do tego wszystkiego cieknie olej najprawdopodobniej ze skrzyni. Przeguby i polosie sa w porzadku. Czy orientujesz sie co moze byc przyczyna tego stukania (mozna porownac do zlapania gumy podczas jazdy). Dodam, ze skrzynia coraz czesciej "jedzie jak chce" tzn. ciagnie prawie do konca albo strasznie muli. Czy to juz koniec jej zywota? Czy znasz moze kogos kto mialby taka na sprzedaz?

mailoszek@wp.pl

Z gory dzieki z odpowiedz
Pozdro
Miłosz

kamil4711 - 21-04-2011, 18:26

Cześć , temat pewnie zostanie przeniesiony do Eclipse - Techniczne , co do tematu to skąd wiesz że przeguby są ok ? Zacznij od oględzin dokładnych auta , może tak być że masz zwichrowaną felgę albo guza na oponie , ciężko coś powiedzieć jak się nie widzi , w sumie nie jestem żadnym tam znawcą ale sprawdziłbym olej w skrzyni , jego poziom i lepkość , napisz coś więcej , może filmik nagraj , te bicie czujesz w kierownicy ? Przy hamowaniu także to występuje ? Jaki to dźwięk , metaliczny czy głuchy ? Tarcze proste ? Ale tarcze to raczej przy hamowaniu by wyszły .
xxxmiloszekxxx - 26-04-2011, 21:35
Temat postu: ...
Auto wstawialem do dwoch niezaleznych mechanikow i to oni stwierdzili, ze wszystko jest ok z przegubami i polosiami. Z drugiej jednak strony troche jest luzu w kole, bardzo niewiele ale zawsze. Kola sa wywazone juz drugi raz, zreszta na zimowkach jest to samo. Dzwiek jest podobny do np. zerwania sie paska klinowego, chrobota z czestotliwoscia tym wieksza o ile szybciej sie jedzie. Kiedy zwalniam ponizej 120 to przestaje. Bicia na kierownicy nie ma. Olej w skrzyni jest czerwony, jest go max i jest rzadki, byl wymieniany jakies 15000 km temu wiec wydaje mi sie, ze jeszcze nie jego pora noo chyba, ze syf wlali. Reczyli, ze to ATF +3. Najlepsze jest to, ze po umyciu spodu nie widac miejsca wycieku. Na cieplym silniku tez nie cieknie. Wyczerpaly mi sie pomysly...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group