To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Odpalanie 4G15

Krzyzak - 04-10-2006, 21:29

kopułkę i palec właśnie przyniosłem ze sklepu - po powrocie z pracy wymieniam
postaram się też zrobić fotki, bo naprawdę było tragicznie

a kable kupiłem NGK

a oto fotka kopułki (dziś wymieniłem):



grafit w środku jest wgłąb tej stalowej obwódki - nie wiem, jak to działało...
widać też pęknięcie w tym miejscu

Anonymous - 05-10-2006, 23:46

zbyhoo napisał/a:
No to muszę was chłopaki poinformować, bo moje zdziwienie było ogromne jak podjechałem po swą kobietę do pracy i wogóle przestał kręcić... :shock: spod kanapy dochodziło jedynie ciche buczenie... hmmm podniosłem kanapę pomachałem kostkę przy pompie paliwa i jak ręką odjął. Oczywiście zainwestowałem w środek do czyszczenia styków i sukcesywnie czyszczę zlacza w całym aucie :)
A pisałem o sprawdzeniu pompy.
wojmi1 - 06-10-2006, 17:17

kostuch, MIALES RACJE ODSZCZEKUJE WN, co intuicja to intuicja :evil:
Anonymous - 06-10-2006, 23:18

wojmi1, Jak jakieś auto mi nie odpala to zawsze sprawdzam:
1. iskra
2. czy pompa podaje paliwko
3. zapłon ( kopułka, cewka) bo nawet na słabych kablach odpali
4. rozrząd

Do 4 zwykle nie dochodzę.

Anonymous - 09-10-2006, 09:39

Racja, racja ale nadal nie jest to co wiem że mogłoby być... Wczoraj wróciłem z Wrocka jest juz lepiej ale czasem (choć zdecydowanie rzadziej i w efekcie zawsze przy pierwszym podejściu) ma misio humory... Nie jest to jakos bardzo uciązliwe bo zawsze odpala ale nauczony doświadczeniem wiem, że z "małej chmury duży deszcz" więc wedle instrukcji zaczne sprawdzać wszystkie części, które mogą miec wpływ. dam znaka co było ostatecznie przyczyną.
Pozdrawiam i jak zwykle dzięki za pomoc.

wojmi1 - 09-10-2006, 12:04

kostuch, podobnie zazwyczaj ale jest najgorzej jak autko jest kaprysne a u siebie zazwyczaj<hoduje>
awarie zeby sie ujawnila w pelni i bez watpliwosci.

Anonymous - 11-10-2006, 09:38

Obawiam sie wojmi1, że miałeś rację :( Wczoraj wszystko oki a dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk i nic... motor stoi, rozrusznik nie kręci i słychać tylko przekaźniki i syczenie (chyba spod samochodu) Pomachałem tylko kabelkami, podociskałem kostki i nic. :( Musiałem szybko organizować transport do pracy więc nie zagłębiałem się zbytnio. nie mam pojecia co to moze być a dziwi mnie najbardziej, że nawet nie "kręci" Od czego zacząć :?: może jakiś kabel masowy czy cuś... :?: :!: HELP.
Krzyzak - 11-10-2006, 09:43

Z upotem maniaka - kondensatory zmieniłeś? ECU sprawdziłeś? Więcej się już nie zapytam.
Anonymous - 11-10-2006, 10:25

Ze wstydem :oops: przyznam że sprawdziłem połączenie lecz kondziołów nie ruszałem :cry: bardzo teraz żałuję ale mam nauczke i wiem że nie można myśleć: E! jak jest dobrze to po co ruszać. Teraz juz nie mam wyjścia i jeszcze dziś to zrobię. Opis z Twojej strony Krzyzak mam zgrany off line i tylko czasu zabrakło :oops:
wojmi1 - 11-10-2006, 10:41

Uwaga i jeszcze raz UWAGA przy rozruszniku masz takie straszne /glowno/ oczko z kablem z akumulatora
jezeli bylo slabo dokrecone lubi sie przepalic i wtedy moze ci sie autko spalic --jak spadnie na mase a mase masz tam dookola mnie sie juz palil biedaczek sprawdz tego cholernego plusa
wg opisu ten styk to automat uczulam na to oczko a syk to malo wazne najgorzej ze plus zawsze jest na rozruszniku ZAWSZE SPRAWDZ JAK NIE ZAKRECI CZY KABEL SIE NIE UPALIL
Mnie to sie zdarzylo na skrzyzowaniu na szczescie bylem w aucie palila sie glownie izolacja bo prad zwarciowy jest wtedy b.wysoki troche benzyna i gaz dobrze gasic woda po gasnicy proszkowej to sajgon

Anonymous - 11-10-2006, 16:41

Krzyzak mam pytanie czy w ECU mogę uzyć kondzioła 100uF/25V :?: na stronie podajesz 100uF/16V bo spec w sklepie twierdzi że są tacy co kupuja takie zamiast 16V
wojmi1 - 11-10-2006, 16:45

na szczescie mozesz sie smiac za raban :mrgreen: ale sprawdz
Krzyzak - 11-10-2006, 16:50

zbyhoo napisał/a:
Krzyzak mam pytanie czy w ECU mogę uzyć kondzioła 100uF/25V :?: na stronie podajesz 100uF/16V bo spec w sklepie twierdzi że są tacy co kupuja takie zamiast 16V

Możesz

wojmi1 - 11-10-2006, 16:50

tak czym wieksze napiecie tym lepiej
Anonymous - 11-10-2006, 16:55

:D chylę czoła... dzięki za teorię, teraz bedę musiał popisać się praktyką :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group