Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] Pali na dwa garki:( Dlaczego?
MATi1G - 22-04-2010, 09:39
rafii88 napisał/a: |
Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał |
bzdura z tym rozbieraniem, trzeba wiedziec co i jak i wszystko mozna rozebrac wyczyscić poplanować i bedzie chodzic jak nowe, domyślam się czemu ludzie w PL tak myślą,
wiekszości mechanikom w tym kraju nie dałbym płynu do spryskiwaczy dolać,a co dopiero grzebac przy silniku ...
Powodzenia z drobnym remontem
kamil4711 - 22-04-2010, 11:26
rafii88 napisał/a: | Adaho_krak napisał/a: | Jeśli jest to planowanie nowa uszczelka i śmiga. Jeśli nie, to wtedy dopiero szukaj silnika. |
Ja jestem takiego zdania że Mitsubishi i ogólnie japońce nie lubia rozbierania silnika
Wole kupić cały silnik i wiem że jest to oryginał |
nic mylnego , powiedzmy kupisz drugi silnik i za pół roku i tek go będziesz musiał remontować + rozrząd bo chyba na starym byś nie jeżdził , wyremontujesz to będziesz wiedział na czym stosz i św. spokój
kicek86 - 22-04-2010, 15:28
czemu powinno się zrobić planowanie głowicy? co ma wymiana uszczelki do planowania głowicy?
rafii88 - 22-04-2010, 16:59
barteski napisał/a: | kurcze dopiero teraz kuknołem ze ty 15 km odemnie mieszkasz |
aha to ty napewno jestes z wróblowic bo widziałem jak tam stała czerwona ecli wiem nigdy nic nie kupuje u pałaszewskich
Moja ecli stoi teraz w legnicy u znajomego mechanika i wiem że jak on mi zrobi to napewno bedzie chodziło
Adaho_krak napisał/a: | Koszt max 1000zł, robocizna wraz z częściami |
wiem że cześci i robocizna wyjda kolo 1000zł a ja mam do kupienia na 200% sprawny i w dobrym stanie kompletny silnik a za przekładke zapłace znajomemu nieduże pieniądze czyli wyjdzie mnie gdzies ok. 1200zł I co mam zrobić
[ Dodano: 22-04-2010, 17:02 ]
kamil4711 napisał/a: | wyremontujesz to będziesz wiedział na czym stosz i św. spokój |
to też prawda że jak zrobię ten to będę pewny tego co mam a w dodatku mam dobrego i zaufanego mechanika
kamil4711 - 22-04-2010, 17:15
to też prawda że jak zrobię ten to będę pewny tego co mam a w dodatku mam dobrego i zaufanego mechanika
to już zależy od ciebie , to są tylko nasze opinie w więkrzości sprawdzone , wybór należy do ciebie
kicek86 - 22-04-2010, 19:07
kamil4711 napisał/a: | to są tylko nasze opinie w więkrzości sprawdzone |
amen mamy tutaj z tego co widzę naprawdę dobre zaplecze co do pomocy przy naszych pociechach
barteski - 22-04-2010, 21:56
rafii88, dokładnie
Maretzky85 - 23-04-2010, 03:04
kicek86, bo dopuszczalna krzywizna głowicy to 0.02 mm.
kicek86 - 23-04-2010, 22:51
Maretzky85 napisał/a: | kicek86, bo dopuszczalna krzywizna głowicy to 0.02 mm. |
fuck'n shit, sądziłem, że uszczelka potrafi zniwelować różnicę która wynosi ponad tą dokładność. Już teraz wiem dlaczego olej mi minimalnie ucieka na zewnątrz silnika przy uszczelce - brak planowania głowicy. Kiedyś będzie trzeba się tym zająć Dzięki Maretzky85 za wyjaśnienie.
Marian081 - 21-05-2010, 21:53
Witam. Jak widze temat nie za świeży ale mam nazieje, że ktoś mi odpisze. W moim misiu mam ten sam problem pojawiła się ta zmora w czasie jazdy, nagle stracił moc i chodzi na 1 i 4 garku brak ciśnienia na 2 i 3. Mój problem dodatkowo polega na tym że autko brało olej przed awarią i coś strasznie jadło prąd. w ciągu trzech godzin akumulator do zera wysysało i głupiał obrotomierz. Z chwilą awarii pobór znikł. Stoi już od 5 dni i nadal ma prąd na rozruch tyle że nie zapala. Proszę o pomoc auto to Eclipse 2.0 16 v GTS rok 92
kicek86 - 21-05-2010, 22:36
Marian081, zacznij naprawę auta od tego co znasz, czyli wymień koniecznie uszczelkę pod głowicą i zrób planowanie głowicy. Jedna i druga sprawa są ważne. Olej mógł Ci przed awarią brać przez uszczelkę, bo zrobił się prześwit do oleju. Co do prądu to to jest temat rzeka, być może się zwarcie robi i dlatego jest jak jest. Jeżeli teraz jest OK z prądem to nie ma co narzekać
Marian081 - 21-05-2010, 23:14
Ok tak też zamierzam zrobić tylko myślałem że może mieć to coś wspólnego na przykład mogło to pochodzić od czujnika położenia wału. Ale to chyba zwyczajny zbieg okoliczności. Mam jeszcze takie pytanie. Jaka jest trwałość głowicy w tym modelu? to znaczy czy jak tą uszczelkę przedmuchało to czy mogła też paść przy okazji głowica czy raczej nie? (sorry że zadaje głupie pytania ale to moje pierwsze Mitsu wcześniej miałem 2 nissany i opla) I jeszcze jedno jeśli ktoś wie jakim momentem dokręcać głowice to byłbym wdzięczny za info
slawek-jast - 22-05-2010, 08:52
Jak kupisz uszczelke pod głowice to producent zazwyczaj podaje takie dane na odwrocie opakowania i tam powinno byc pokazane od której zaczac sruby i jakim momentem dociagac!
kicek86 - 22-05-2010, 09:57
na forum masz manuala do eclipse. Tam jest napisane jak dokręcić głowicę w jaki sposób się dokręca śruby i jaką siłą w jakim momencie.
Marian081 - 22-05-2010, 16:09
Dzięki bardzo za radę zaraz zabieram się za zdejmowanie głowicy.
|
|
|