Outlander Ogólne - Outlander 2007 ?
Gene - 15-12-2006, 18:08
sliczna kicia Cezar
Cezar - 15-12-2006, 18:14
Gene, no niestety, ale moja kotka lapie teraz myszy w kocim raju
Robson86 - 15-12-2006, 18:22
powiem ze sporo... - tak mniej wiecej 115 000 pln
to tyle co za aktualnego w full wersji z silniczkiem Turbo (202KM)
Pozdroo
Cezar - 15-12-2006, 18:27
No ale zawsze cena moze sie zmienic
Przynajmniej mam taka nadzieje
Robson86 - 15-12-2006, 18:46
Jak nie dopasuja jej do naszych (polskich) realiow, to znowu projekt Outlander 2007 moze sie okazac klapa
Szkoda by bylo, bo z tego co widac (na zdjeciach, i w prasie pisza ) jest to bardzo udany samochodzik
Pozdroo
Anonymous - 16-12-2006, 06:10
Nowy Outlander pozostanie u nas jednak autem niszowym - ludzie za taką kasę wolą kupować Ople i VW.
Robson86 - 16-12-2006, 10:16
Ciekawe jakie wady beda ludzie wymieniali.... hehe chyba tylko ze nie jest niemiecki
Ja bym sie nie mial do czego przyczepic
...a tunerzy nie proznuja
Pozdroo
Anonymous - 17-12-2006, 11:58
Robson86 napisał/a: | ...a tunerzy nie proznuja |
Dla mnie po takim tuningu stracił cały urok
Robson86 - 17-12-2006, 13:38
slo_mo napisał/a: | Dla mnie po takim tuningu stracił cały urok |
Tez nie jestem fanem tuningu ....lubie "fabryczne" wozy
pozdroo
[ Dodano: 13-01-2007, 12:59 ]
Sa juz ceny nowego Outlanderka!!
Ceny zaczynaja sie od 109 990 zl
http://www.motofakty.pl/a...109_990_zl.html
Pozdroo
JCH - 13-01-2007, 14:51 Temat postu: Outlander 2007
Cytat: | Outlander ma kontrolowany elektronicznie system 4WD. W standardowych warunkach moment obrotowy przekazywany jest jedynie na przednią oś. W trybie 4WD AUTO, przekazywanie momentu obrotowego jest sterowane automatycznie, co zapewnia odpowiednią kierowalność na luźnych nawierzchniach i/lub w niesprzyjających warunkach drogowych. W trybie 4WD LOCK, około 1,5-raza więcej momentu obrotowego niż w trybie 4WD AUTO jest przekazywane na tylne koła. | Oprócz nowego designu i silników DID to chyba zasadnicza zmiana w tym samochodzie.
Anonymous - 13-01-2007, 18:52
To czym konkretnie różni się ten napęd? W poprzednim był stały (chyba taki sam jak w Subaru). Jeśli teraz jest odłączany, to w jaki sposób moment jest przenoszony kiedy jest dołączona przednia oś? Co to znaczy "automatycznie"? Elektronicznie, czy sprzęgło wiskotyczne, czy też coś innego?
tomekrvf - 17-01-2007, 20:28
W nowym Outlanderze nie ma centralnego dyfra. "Zamiast" niego jest sprzęgło(sterowane elektronicznie) na wejściu do tylnego dyfra. Czyli w normalnych warunkach Out będziw 2WD. W momencie wystąpienia różnicy prędkości obrotowych pomiędzy osiami, mądra elektronika dołaczy tył. Rozwiązanie ma jakieś tam plusy czyli auto może być bardziej ekonomiczne i taki system napędu lepiej współpracuje z wszelkimi systemami typu ESP itp itd. Jak dla mnie lipa. Wolę full time 4WD. Nie ma to jak na stałe zazębione koła zębate i dyfry ze szperą.
Ale coż, teraz jest modne takie rozwiązanie(Toyota i inni).
Anonymous - 17-01-2007, 22:57
Dzięki za informacje.
Czyli równie dobrzy będzie można kupić RAV4
Hubeeert - 17-01-2007, 23:33
Wiesz co? Jak juz wyjdzi to przejedz sie i porownaj. Wtedy bedziesz wiedzial.
Tak czy inaczej terenowka to najwyzej bulwarowa ale za to w trudnych warunkach pomoze Ci jechac.
Anonymous - 18-01-2007, 00:06
Słyszałem raczej kiepskie opinie o tego typu napędzie. Ten nowy Outlander bardzo mi się podoba, ale tylko z wyglądu. Wychodzi na to, że nie tylko silnik jest kiepski (o diesla mi chodzi - za słaby), ale jeszcze napęd do zabawy.
Co tu porównywać jak śniegu nie ma??
Tak by pewnie nie dał rady http://www.youtube.com/watch?v=xYZ0AxEixu0
Czyli zostaje przy Outbacku.
|
|
|