To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander Ogólne - Outlander 2007 ?

Gene - 15-12-2006, 18:08

sliczna kicia Cezar :wink:
Cezar - 15-12-2006, 18:14

Gene, no niestety, ale moja kotka lapie teraz myszy w kocim raju :cry:
Robson86 - 15-12-2006, 18:22

Cezar napisał/a:
29000

powiem ze sporo... - tak mniej wiecej 115 000 pln
to tyle co za aktualnego w full wersji z silniczkiem Turbo (202KM)
Pozdroo

Cezar - 15-12-2006, 18:27

No ale zawsze cena moze sie zmienic :mrgreen:
Przynajmniej mam taka nadzieje :wink:

Robson86 - 15-12-2006, 18:46

Jak nie dopasuja jej do naszych (polskich) realiow, to znowu projekt Outlander 2007 moze sie okazac klapa :? :(
Szkoda by bylo, bo z tego co widac (na zdjeciach, i w prasie pisza :mrgreen: ) jest to bardzo udany samochodzik :D
Pozdroo

Anonymous - 16-12-2006, 06:10

Nowy Outlander pozostanie u nas jednak autem niszowym - ludzie za taką kasę wolą kupować Ople i VW.
Robson86 - 16-12-2006, 10:16

Ciekawe jakie wady beda ludzie wymieniali.... hehe chyba tylko ze nie jest niemiecki :P :D :mrgreen: :mrgreen:
Ja bym sie nie mial do czego przyczepic :P :mrgreen:


...a tunerzy nie proznuja :mrgreen: :mrgreen:

Pozdroo

Anonymous - 17-12-2006, 11:58

Robson86 napisał/a:
...a tunerzy nie proznuja :mrgreen: :mrgreen:


Dla mnie po takim tuningu stracił cały urok :P

Robson86 - 17-12-2006, 13:38

slo_mo napisał/a:
Dla mnie po takim tuningu stracił cały urok

Tez nie jestem fanem tuningu :D ....lubie "fabryczne" wozy :D
pozdroo

[ Dodano: 13-01-2007, 12:59 ]
Sa juz ceny nowego Outlanderka!!
Ceny zaczynaja sie od 109 990 zl

http://www.motofakty.pl/a...109_990_zl.html
Pozdroo

JCH - 13-01-2007, 14:51
Temat postu: Outlander 2007
Cytat:
Outlander ma kontrolowany elektronicznie system 4WD. W standardowych warunkach moment obrotowy przekazywany jest jedynie na przednią oś. W trybie 4WD AUTO, przekazywanie momentu obrotowego jest sterowane automatycznie, co zapewnia odpowiednią kierowalność na luźnych nawierzchniach i/lub w niesprzyjających warunkach drogowych. W trybie 4WD LOCK, około 1,5-raza więcej momentu obrotowego niż w trybie 4WD AUTO jest przekazywane na tylne koła.
Oprócz nowego designu i silników DID to chyba zasadnicza zmiana w tym samochodzie.
Anonymous - 13-01-2007, 18:52

To czym konkretnie różni się ten napęd? W poprzednim był stały (chyba taki sam jak w Subaru). Jeśli teraz jest odłączany, to w jaki sposób moment jest przenoszony kiedy jest dołączona przednia oś? Co to znaczy "automatycznie"? Elektronicznie, czy sprzęgło wiskotyczne, czy też coś innego?
tomekrvf - 17-01-2007, 20:28

W nowym Outlanderze nie ma centralnego dyfra. "Zamiast" niego jest sprzęgło(sterowane elektronicznie) na wejściu do tylnego dyfra. Czyli w normalnych warunkach Out będziw 2WD. W momencie wystąpienia różnicy prędkości obrotowych pomiędzy osiami, mądra elektronika dołaczy tył. Rozwiązanie ma jakieś tam plusy czyli auto może być bardziej ekonomiczne i taki system napędu lepiej współpracuje z wszelkimi systemami typu ESP itp itd. Jak dla mnie lipa. Wolę full time 4WD. Nie ma to jak na stałe zazębione koła zębate i dyfry ze szperą.
Ale coż, teraz jest modne takie rozwiązanie(Toyota i inni).

Anonymous - 17-01-2007, 22:57

Dzięki za informacje.
Czyli równie dobrzy będzie można kupić RAV4 :(

Hubeeert - 17-01-2007, 23:33

Wiesz co? Jak juz wyjdzi to przejedz sie i porownaj. Wtedy bedziesz wiedzial.

Tak czy inaczej terenowka to najwyzej bulwarowa ale za to w trudnych warunkach pomoze Ci jechac.

Anonymous - 18-01-2007, 00:06

Słyszałem raczej kiepskie opinie o tego typu napędzie. Ten nowy Outlander bardzo mi się podoba, ale tylko z wyglądu. Wychodzi na to, że nie tylko silnik jest kiepski (o diesla mi chodzi - za słaby), ale jeszcze napęd do zabawy.

Co tu porównywać jak śniegu nie ma??

Tak by pewnie nie dał rady http://www.youtube.com/watch?v=xYZ0AxEixu0

Czyli zostaje przy Outbacku.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group