Chcę kupić Eclipse! - chce kupić eclipse g1
Hubeeert - 26-05-2010, 22:37
MATi1G napisał/a: | nie jestem do końca pewien ale to chyba 4g37 moc 90 koni 1.8 SOHC | 4G63 SOHC z Galanta.
Bartek - 27-05-2010, 08:58
Hubeeert, MATi1G dobrze gada. 4g63 sohc nie było, tylko 4g37 sohc też nie do końca identyczny jak w Galu (np. hydrauliczne zawory)
Generalnie Eclipsy N/A szybko wyglądają jedynie, ale mają to "coś" - zwłaszcza 1g z otwieranymi "oczkami", a jeżeli ma dawać frajdę z jazdy to polecam 200sx
[ Dodano: 27-05-2010, 09:04 ]
PS. 4g37 od 4g63 sohc odróżnisz momentalnie po układzie świec:
4g37:
o o o o
4g63:
o oo o
Adaho_krak - 27-05-2010, 10:17
MATi1G napisał/a: | nie jestem do końca pewien ale to chyba 4g37 moc 90 koni 1.8 SOHC |
Dokładnie silnik 4G37 z tym że w Eclipse ten silnik dysponuje mocą 110KM lub 115KM (nie jestem pewien), pojemność oczywiście 1,8.
Bartek - 27-05-2010, 10:23
Równo 90 KM - sorry - brakuje tylko klapki a'la The Flinstones
Hubeeert - 27-05-2010, 20:59
Bartek napisał/a: | Hubeeert, MATi1G dobrze gada. 4g63 sohc nie było, tylko 4g37 sohc | Ja mówię o tym co jest na zdjęciu a nie o tym co gada.
Bartek - 28-05-2010, 09:45
Na tym zdjęciu jest 4g37 - 3 posty wyżej masz sposób rozpoznawania
Hubeeert - 28-05-2010, 10:14
OK
HouseM - 29-05-2010, 01:32
Piszę tu na prośbę Adaho ,żeby naprostować temat i ukrucić dywagację.
Eclipse 1G o pojemności 1.8l występował w 4 wersjach silnikowo- mocowo - osprzętowych
Pamiętajcie ,że w latach 90tych auta te sprowadzane były do Polski czy też ogólnie do Europy pod jedną wspólną nazwą Eclipse! ze względów homologacyjnych. Więc wiele z jeżdżących do tej pory 1G 1.8 to Lasery, Talony , Stealth'y itp.
1) 68 kW - wersja euro silnik 4g37 + osprzęt wprost wyjęty z Galanta (bardzo ,krótka seria) homologowana jako pierwsza w Polsce. (i w zasadzie jedyna )
2) 84 kW - wersja USA (4g37 + inna głowica + inne wtryski + inna elektronika) WERJA TARGA !
3) 101 kW -wersja USA (4g37 + j.w + j.w. + j.w + inny kolektor wydechowy + inny kat + Zupełnie inny ECU = Wersja tzw California) element charakterystyczny to wielkie podłużne lusterka Jestem dumnym i szczęśliwym posiadaczem takiego egzemplarza
4) 105 kW - wersja JAP ) 4g37 = tutaj jest kompletna masakra jeśli chodzi o silnik. Poczynając od wału korbowego a kończąc na kolektorze ssącym "cyclone" . Wersja będąca rarytasem w USA. W europie nie słyszałem jakimkolwiek egzemplarzu (Bazą dla tego modelu był również blok od silnika 4g37 ! )
Reasumując o ile nie zdekodujemy VIN'a to aby określić moc domniemanego pojazdu konieczne jest postawienie go na rolkach.
Odpisuję dopiero dzisiaj bo musiałem dokopać się do źródłowych pdf'ów w czeluściach mojego dysku
|
|
|