3000GT/GTO Techniczne - Ustawienie rozrządu.
zbyszek05 - 25-05-2010, 13:03
no ok. ale skąd teraz węźmiesz panewki ...bo "ori" chyba nie założysz ? ????
Krystian990 - 25-05-2010, 15:23
Dzwoniłem do gościa i mówi, że bez problemu ma dostęp do panew do 3000GT od I do IV szlifu. I podporowe i korbowodowe:) 100zł Podporowe i 110 korbowodowe. Komplet oczywiście;) A właśnie. A właśnie jeszcze jedno pytanie. Od pewnej osoby słyszałem, że SL nie ma kutego wału, że dopiero VR4 ma kuty wał. Prawda to?
Slaw - 27-05-2010, 09:30
Witam.Jeśli chodzi o szlify w tych silnikach to wiem od różnych osób że to wyrzucanie pieniędzy w błoto,te wały nie nadają się do remontu,jedynie wały od 12 v.
Znam gościa który w serwisie pracował 10 lat i mówił że nie można tego zrobić bo i tak długo nie pochodzi pozdrawiam.
Krystian990 - 27-05-2010, 21:32
Tyle, że od pewnego forumowicza słyszałem, że wały w 24V i 12V są identyczne.
zbyszek05 - 28-05-2010, 12:31
http://renowacjav6.u2.pl/content/view/5/3/
link na temat wyjechanych panewek i wału korbowego -poczytaj
wał możesz dostać za wielka wodą - a temat powinnien admin wrzucic w "kapitalny silnika" bo to co dopisujemy nie dotyczy ustawiania rozrządu
Anonymous - 28-05-2010, 23:07
Pierścień 1 (górny)- 0,3 do 0,45 max 0,8
Pierścień 2 (środkowy)- 0,45 do 0,6 max 1,0
Pierścień 3 (dolny)- 0,2 do 0,7 max 1,0.
To jest silnik DOHC. W silniku SOHC jest inaczej, zależnie czy napędzany jest przód czy tył są inne wartości. Głupie, ale tak stoi w serwisówce.
|
|
|