To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

3000GT/GTO Techniczne - Ustawienie rozrządu.

zbyszek05 - 25-05-2010, 13:03

no ok. ale skąd teraz węźmiesz panewki ...bo "ori" chyba nie założysz ? ????
Krystian990 - 25-05-2010, 15:23

Dzwoniłem do gościa i mówi, że bez problemu ma dostęp do panew do 3000GT od I do IV szlifu. I podporowe i korbowodowe:) 100zł Podporowe i 110 korbowodowe. Komplet oczywiście;) A właśnie. A właśnie jeszcze jedno pytanie. Od pewnej osoby słyszałem, że SL nie ma kutego wału, że dopiero VR4 ma kuty wał. Prawda to?
Slaw - 27-05-2010, 09:30

Witam.Jeśli chodzi o szlify w tych silnikach to wiem od różnych osób że to wyrzucanie pieniędzy w błoto,te wały nie nadają się do remontu,jedynie wały od 12 v.
Znam gościa który w serwisie pracował 10 lat i mówił że nie można tego zrobić bo i tak długo nie pochodzi pozdrawiam.

Krystian990 - 27-05-2010, 21:32

Tyle, że od pewnego forumowicza słyszałem, że wały w 24V i 12V są identyczne.
zbyszek05 - 28-05-2010, 12:31

http://renowacjav6.u2.pl/content/view/5/3/
link na temat wyjechanych panewek i wału korbowego -poczytaj

wał możesz dostać za wielka wodą - a temat powinnien admin wrzucic w "kapitalny silnika" bo to co dopisujemy nie dotyczy ustawiania rozrządu

Anonymous - 28-05-2010, 23:07

Pierścień 1 (górny)- 0,3 do 0,45 max 0,8
Pierścień 2 (środkowy)- 0,45 do 0,6 max 1,0
Pierścień 3 (dolny)- 0,2 do 0,7 max 1,0.
To jest silnik DOHC. W silniku SOHC jest inaczej, zależnie czy napędzany jest przód czy tył są inne wartości. Głupie, ale tak stoi w serwisówce.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group