Galant VR4 E88A 92-96 - Hamulce tylne
swinks_UK - 07-06-2010, 07:41
Darek, ale ja mówię o wymianie 4 piast, czyli pełną konwersję na 5 śrub...
BTW, w sierpniu będę miał do oddania obie piasty przednie.
Krzyzak - 07-06-2010, 11:10
swinks_UK napisał/a: | ale ja mówię o wymianie 4 piast |
i wyrzuceniu 2 kompletów opon w tym 17" borbetów z avance z jakimś chińskim syfem po 2 sezonach i 15" alusów z frigo2 po 1 sezonie...
to ja już wolę coś kupić do domu albo synowi
minęły czasy, gdy w auto pakowałem 5 tysi i się tym zupełnie nie przejmowałem...
Colt, który jest mega-oszczędny i niezawodny nauczył mnie rozsądku w wydawaniu kasy
Frost - 13-06-2010, 21:41
Krzyzak, bo juz sie pogubiłem w tym co CI koledzy pomagają dobrać.
Chodzi Ci o hamulce tylne do gala E88A, a problem masz w ..... ?? ich doborze tak ?
Pomimo że koledzy sie natrudzili z wyszukiwaniem Ci przeróżnych gatunków itp. to ja powiem tak - kup pierwsze lepsze jakie dostaniesz do tego modelu czy to w IC czy w czymś innym, żadnych od vr4, prelift, przedlift, polift, czy ebc czy brembo czy srembo.
To jest Gal co ma max 163KM wyłączając vr-a w serii i korektor siły hamowania, tył nie jest potrzebny bóg wie jaki. Zwykłe tarcze i zwykłe klocki nawet przy ostrej jeździe starczą ci na ok. 2a lata
swinks_UK - 13-06-2010, 22:20
Darkowi dokładnie chodzi o to samo, tylko nie moze znaleźć budżetowych tarcz. Z klockami łatwiej.
Frost - 13-06-2010, 22:54
jutro spytam u siebie w sklepie, tam dostałem do swojego Gala rok temu
Krzyzak - 14-06-2010, 07:03
Już wyjaśniam - w moim EA5 mam tylne hamulce z E88
nie znam rozmiarów tarcz (tzn. nie znałem, bo już ktoś podał), ale w żadnych katalogach internetowych nie znalazłem wentylowanych tarcz tylnych a w ogóle już do E88 to całkiem nic...
chcę zmienić tarcze, bo te sobie pordzewiały i strasznie szumią podczas hamowania
narazie grzebię w ogrodzie, więc nawet nie mam czasu by zdjąć koło, obejrzeć tłoczki i klocki
chcę wariant budżetowy - tarcze powiedzmy po 100-parę zł/szt. (ale takie, co mi się nie pokrzywią od razu, więc nie JC from korea) do tego klocki akebono czy chociaż trw
Hubeeert - 14-06-2010, 09:04
Krzyzak napisał/a: | takie, co mi się nie pokrzywią od razu | Nie słyszałem o takim przypadku dla tarcz z tyłu. Poza tym akurat Ty jeździsz spokojnie i to się nie zmieni aż osiągniesz kryzys wieku średniego
Krzyzak - 14-06-2010, 11:46
wywiad zrobiony
tarcze zamówione
tak dla potomnych:
- tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt.
- klocki akebono - 43 zł/komplet
dzięki Japaneze oczywiście!!! - Marku, jesteś wielki
jacek11 - 14-06-2010, 16:53
Krzyzak napisał/a: | - tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt. |
Tak właściwie,to co to za firma?Pytałem właśnie dzisiaj o te części,i te same tarcze mi zaproponowano,tylko w innej cenie.Klocki były tylko TRW,za 130zł.
Krzyzak - 15-06-2010, 07:41
mountain to chyba linia tarcz nishioka (lub coś w tym stylu) - japońskie tarcze z najwyższej półki (stosowane przez wiele ASO (m.in. toyota) jako oryginalne)
trw są OK, choć jakoś zauważam różnicę między oryginalnym Lucasem z GB a polskim Lucasem TRW
xep - 11-12-2012, 11:12
Wybaczcie, że odgrzewam dwuletniego kotleta...
W moim Mitsu po raz drugi pojawił się problem "przycierającego" się tłoczka w tylnym lewym zacisku. Efekt wiadomy - klocki nie wracają na swoje miejsce. Za pierwszym razem udało mi się rozebrać zacisk na czynniki pierwsze i go wyczyścić - krótko mówiąc - doprowadzić do względnego porządku. Przez dobry rok miałem spokój, aż do ubiegłego tygodnia.
Nie chcę bawić się w ponowną reanimację starego zacisku (simmerring przy ostatniej rozbiórce nie wyglądał najlepiej, guma osłaniająca tłoczek jest uszkodzona), o cenę nowego boję się nawet pytać.
Stąd właśnie pytanie do Was: Orientujecie się, czy do naszych E88 można przeszczepić zaciski z innego Mitsu?
Wszyc i Krzyżak w temacie http://forum.mitsumaniaki...f064b29105e2b7f pisali, że hample od innych Gali nie pasują. Sytuacja z hamulcami od Eclipse, Pajero, Lancelota wyglada podobnie?
Pozdrawiam
Krzyzak - 11-12-2012, 14:25
xep, MSW po 1999 r - czyli space wagon lub pajero (chyba II) - od tych pasuje cały zacisk
piszę to z pamięci - tak miałem napisane na opakowaniu klocków hamulcowych, więc wnoszę, że i reszta pasuje
może tylko być z tarczami problem, bo pajero ma na 5 lub 6 śrub
mitsu_pl - 11-12-2012, 16:05
W sumie to nigdy nie porównywaliśmy tego, ale może być problem ze względu na to iż E88 posiada z tyłu również wentylowane tarczo-bębny, przez co zacisk musi być ciutek szerszy, lub też chudsze klocki.
Druga sprawa, że IC masz dostępne pełne zestawy naprawcze zacisków osi przedniej jak i tylnej
xep - 12-12-2012, 11:27
Nie ma to jak forum Mitsu! Dziękuję Panowie ;D
|
|
|