To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Ogólne - Wrażenia z jazdy

mkrawcz1 - 22-06-2010, 10:00

Paweł_BB napisał/a:
Nie ma FIZYCZNEJ możliwości bo tych aut jeszcze nigdzie nie ma, Japan Motors ściągnął z Niemiec przedprodukcyjny egzemplarz (był na niemieckich blachach).


MITCAR (Wawa) mam mieć 1 szt. 150KM 4x2 na testy 3.07, a potem od 15.07

Paweł_BB - 22-06-2010, 12:04

U mnie zdaje się za 2 tygodnie mają mieć już gotowe produkcyjne testówki.
Morfi - 22-06-2010, 15:50

Dokładnie auto było z niemiec rejestracja GG. W polsce w najtańszej fersji będa felgi stalowe a nie tak jak na testach były aluminiowe :)
W Niemczech ogólnie bedzie troszke inna konfiguracja (bogatsza) :)

tomekrvf - 22-06-2010, 20:10

Morfi napisał/a:

W Niemczech ogólnie bedzie troszke inna konfiguracja (bogatsza) :)

A skąd masz takie dane?

Realista - 22-06-2010, 21:56

Morfi napisał/a:
color1, Zadzwon do japan cars.
Morfi czy masz informacje nt. tego czy to autko nadal jest tam do obejżenia ?
Pisząc Japan Cars masz na mysli Japan Motors na Rozdzieńskiego koło Castoramy w Katowicach ?

Morfi - 23-06-2010, 10:00

Realista, Tak. Pomyliło mi się :(
Nie wiem czy dzis maja jeszcze ten samochód.
A to, że w niemczech bedzie bogatsza podstawowa wersja to wiem od sprzedawcy.

Steff - 24-06-2010, 02:48

czyli dalej przełączniki od szyb są nie podświetlane jak w autach z końca lat 70 zeszłego wieku ,doszli jednak do wniosku ze dwuosiowa regulacja kiery to jest rewolucja w tej firmie ,co do tego silnika dyszla to popisali sie GDI teraz pora na dieselka :lol:
kocham ta markę i jak ja można porównac do VW w którym w 93 roku kiera sie reguluje przełączniki sie podświetlają a podparcie lędźwi było i działało nawet :wink:

Morfi - 24-06-2010, 06:28

No podswietlenie nie zwróciłem uwagi.
Steff przejedź sie a później oceniaj i dodam , że plastiki są miękkie :)

mirc23 - 24-06-2010, 06:30

Realista, Aoto podobno mają mieć do końca tygodnia, a tak jak pisze Paweł_BB, na przełomie czerwca/lipca, będą mieli już swoje sztuki. :)
Realista - 24-06-2010, 21:21

Podjadę może jutro zweryfikowac na żywo czy jeszcze jest. Nie wytrzymam z tym czekaniem do lipca.
Przy okazji to pamiętam jak nowy Outlander wygladał na reklamie - dla mnie paskudnie. Jak go jednak zobaczyłem na żywo to zupełnie zmieniłem zdanie.
Mam nadzieję, że z ASX-em nie będzie tak samo bo z katalogów i zdjęć bardzo mi się podoba.

jurekschroda - 25-06-2010, 10:00

Cytat:
kocham ta markę i jak ja można porównac do VW w którym w 93 roku kiera sie reguluje przełączniki sie podświetlają a podparcie lędźwi było i działało nawet


Właśnie mam Lancera z 93 roku i kierownicę mogę regulować w dwóch płaszczyznach. Przełączniki ( te od szyb) w Mitsu wszystkie nie są podświetlane - wystarczy jeden podświetlany. Zaryzykuję stwierdzenie, że na początku lat dziewięćdziesiątych Mitsu mialo auta lepiej wyposażone i z dużo lepszymi silnikami niż vw. Szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę produkcję Mitsu na rynek japoński :wink:

Dlaczego później zrezygnowano z dwuosiowej regulacji kierownicy - nie wiem.
Dobrze, że wraca w ASX-ie :wink:

mkm - 25-06-2010, 13:28

jurekschroda, Steff mowiac delikatnie ma male pojecie o marce :mrgreen:
Jakby bylo inaczej napisalby, ze Mitsubishi wraca do korzeni - tak wspomnial o VW wiec jest to post prowokacyjny, ktory nalezy zignorowac :wink:

SzymCzas - 09-07-2010, 14:37

Miałem przyjemność jechać tym autem w Bielsku-Białej ta wersja to była wersja testowa nijak się będzie miała do wersji wyposażenia w sprzedaży (deska rozdzielcza będzie taka jak w outku wyświetlacz kolorowy , fotele inne , szyby przyciemniane ) więc wyglądem wewnętrznym nie ma się co sugerować , silniczek super - cichy i dynamiczny przy tym dość oszczędny. Na plus regulacja kierownicy . Sprzedawca poinformował mnie że na przełomie roku ten silniczek będzie montowany do Outlandera . Autko się przyjemnie prowadziło ale jednak wolę Outlandera.
jurekschroda - 14-07-2010, 17:01

W środku odczuwalnie mniejszy niż Outek, zwłaszcza z tyłu. Bagażnik niczego sobie, na oko większy niż w Lancerze. Lepsze materiały wykończeniowe na desce.
Ale najlepszy z calego ASX-a jest diesel 150 KM Mivec :mrgreen: , prwadziwy "japończyk" wśród diesli - i nie chodzi o pochodzenie, tylko o działanie :wink: W tym miejscu na obrotomierzu, gdzie vag-i puchną, ten zasuwa dalej. I do tego jest naprawdę cichy - ale nie aż tak, żeby do ucha nie dochodził stłumiony odgłos turbinki :wink: który baaardzo lubię.
Tylko czekać, jak go wsadzą do Lancernika :P

Anonymous - 19-07-2010, 11:49
Temat postu: Wrażenia z jazdy
Kilka słów o wrażeniach z jazdy:
Salon: Auto GT (Warszawa)
Model: Invite, 1.8, 150KM.

Ogólne wrażenia z jazdy : pozytywne.
Wysoka pozycja za kierownicą, dobra widoczność do przodu i z boku, duże lusterka.
Kilka bajerów (np. kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami - brak w nim jednak precyzyjnej informacji o aktualnym spalaniu- tylko w formie graficznej).
W postaci liczb prezentowane jest wyłącznie spalanie średnie.
Sporo schowków (+).

Minusem natomiast jest konstrukcja konsoli centralnej (przesuwanej klapki schowka). Łatwo się przesuwa i nie ma blokady przed jej cofaniem. W efekcie klapka będzie 'uciekać' wstecz spod łokcia.
Bagażnik: 400 l. wydaje się w sam raz - chociaż większy zawsze jest mile widziany.
Klapa bagażnika podnosi się lekko i dość wysoko; dla osoby ok 185 cm wzrostu nie ma konieczności schylania się, aby podejść do bagażnika

Ponieważ samochód jest w salonie jedynym egzemplarzem, więc nie było zbyt wiele czasu na obejrzenie go dokładne od środka po jeździe testowej.
Moc 150 KM do tego samochodu wydaje się być akurat.
Ciekaw jestem jak będzie się spisywała jednostka z silnikiem benzynowym o niższej mocy.
Generalnie polecam jazdę testową- chociaż mam wrażenie, że 20 minut to za mało żeby uznać to za wystarczające :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group