To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Sekwencja

KaWu - 22-07-2010, 07:58

tasman1988 napisał/a:
2500


No to nie duzo jak na caly kit LR - o ile taki masz :?:

Reduktor LI02 :?: A wtryski :?:

cyklista - 22-07-2010, 09:49

KaWu napisał/a:
mlun napisał/a:
Coś czuję że pan druciarz nie ma pojęcia o poprawnym montażu i kalibracji.


zgadzam sie w 100% ze cos nie jest skalibrowane i/lub zle ustawione.

tasman1988 napisał/a:
mam zalozony omegas


A jakie koszty :?:



Takie efekty zazwyczaj daje jakaś nieszczelność między reduktorem a wtryskami, albo nieszczelne same wtryskiwacze, dlatego przez noc ucieka ci gaz z tego obszaru i zanim dojdzie z reduktora przy pierwszym przełączeniu to silnik gaśnie,

KaWu - 22-07-2010, 11:39

cyklista napisał/a:
dlatego przez noc ucieka ci gaz z tego obszaru i zanim dojdzie z reduktora przy pierwszym przełączeniu to silnik gaśnie,


Prawidlowo ustawiona regulacja nie ma prawa zgasnac nawet w takim przypadku :!:

tasman1988 - 22-07-2010, 20:57

wtryski pisze med
a na reduktorze nie wiem gdzie patrzec.

KaWu - 23-07-2010, 08:44

tasman1988 napisał/a:
wtryski pisze med


Wysoka klasa wtryskiwaczy. Nic tylko sie cieszyc :)

tasman1988 - 23-07-2010, 19:18

no wszystko fajnie tylko denerwuje mnie gasniecie tego silnika po przelaczeniu sie na gaz po pierwszym rozruchu oraz spadajace obroty po krotkim dodaniu gazu jak tez wysokie spalanie
KaWu - 23-07-2010, 23:39

tasman1988 napisał/a:
jak tez wysokie spalanie


przy pierwszym przegladzie ci ustawi ponownie mapy i powinno byc ok.

tasman1988 napisał/a:
denerwuje mnie gasniecie tego silnika po przelaczeniu sie na gaz po pierwszym rozruchu


Do gazownika i poprawy :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group