To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - co sprawdzic przed zakupem SS

Anonymous - 12-10-2006, 20:22

Gratuluje Hubi. Moja była wymieniona po 90k, bo puszczała olej (czyli przyczyna trochę inna). Wtedy mi powiedzieli w ASO że na ogół starczają na ok 100k lub trochę więcej.
Hubeeert - 12-10-2006, 20:37

minimus napisał/a:
bo puszczała olej
zuzyte uszczelniacze.
jak myslisz dlaczego? ;-)

Anonymous - 12-10-2006, 21:24

Nie wiem, ale miałem wystarczająco dużo problemów z francuskimi elementami w Misiu, żeby wiedzieć że nigdy nie kupię francuskiego samochodu.
Anonymous - 13-10-2006, 16:33

jade za chwil kilka ogladac 2001 1.6 w wersji bez halogenow z dwiema poduszkami na gazie... 10 tys/km jakies szybkie porady ?

[ Dodano: 13-10-2006, 22:49 ]
po ogledzinach 2001 1.6 gaz 100 tys. wersja comfort, powiedzcie mi czy to sie zgadza:



link

kupiony w kraju
listwy boczne z cienka chromowana wstawka
2 poduchy
nie bylo reflektorow (brak instalacji)
uchwyt drzwi kierowca brak cieniutkiej gumki
uchwyt drzwi pasazer zluszczjaca sie gumka ;)
fotel kierowcy wygniecenie boku siedziska (jakby od czestego wysiadania) zfilcowana krawedz oparcia
przednie lampy logo hella
przednie migacze logo tst lub tsg jakies 3 literowe
na chlodnicy i reszczie z czola ladne naklejki sruby jakby nie ruszane niby dobrze
daszek zegarow i kompa flokowany na czarno
srebrne tlo zegarow i ramka klimatyzacji
lewarek i kierownica nie wyswiecona

byl walony w przod tylko nie wiem jako mocno i nie podobaja mi sie te lampy, pozatym ktos byl bardzo zdolny albo nie bylo mocnej szkody bo wszystko jest spasowane idealnie, klocki do zmiany cos stuka w lewej kolumnie persona... tyle faktow w przyszlym tygodniu jedzie do aso czy podpiece do kompa wykazuje jakies interesujace rzeczy ?
najblizszy duzy przeglad dla tej benzyny tj 140 tys ?

dziekuje i pozdrawiam

Anonymous - 05-11-2006, 18:51

Witam szanownych forumowiczów. Jestem nowym użytkownikiem tego forum w trakcie poszukiwania auta, mój wybór padł na MSS gyż zawsze podobał mi sie ten model...i obecnie mam na oku to oto auto:
http://moto.allegro.pl/it...enzyna_lpg.html
przeczytałem ten wątek i chciałem prosić o ewentualne dodatkowe rady dotyczące tego auta, z tego co zdążyłem się dowiedzieć inst. gazowa założona została w 2004 r. podobno w fordzie i kosztowała 2400,zł i jest na niej przejechane ok 20000 km , w aucie wymieniona była tylnia klapa, a tak to auto podobno jest bezwypadkowe (drugi właściciel), czy cena 19 000 Pln z oponami zimowymi gdyby auto rzeczywiście było ok. jest właściwa? czy sprawdzić auto gdzieś na diagnostyce w autoryzowanym serwisie?..Jak ogólnie sprawują się te silniki (1.3) z inst. LPG i jak drogie są podzespoły, części...rozrząd,części silnika zawieszenia...ich dostępność na rynku, zamienniki...wiem że auto już nie jest produkowane.
Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Robson86 - 06-11-2006, 21:48

Z ta bezwypadkowoscia to tak do konca bym nie wierzyl :D , nawet z daleka widac, z eprzednia maska ma roznej grubosci szczelinki :wink:
Poza tym, nie sadzicie ze ta "kiera" jest troche za bardzo wyslizgana jak na ~72 000?? :mrgreen:
Ale poza tymi "szczegolami :mrgreen: , to calkiem calkiem... :D
Pozdroo

Anonymous - 08-11-2006, 20:38

Ja mam przebieg 130k i kierownica jest mniej wytarta. Ale może mniej kurczowo ją trzymałem :D
A dlaczego klapa wymieniona jeśli nie było wypadku??
Ja bym był bardzo ostrożny z tym egzemplażem.

Anonymous - 17-08-2007, 21:47

Ja osobiście też bym uważał na auto z założoną instalacją gazową - takie silniki potrafią być kapryśne....
Anonymous - 18-08-2007, 21:27

[quote="Hubeeert"]
minimus napisał/a:
Turbina starcza normalnie na ok 100 tys.

Raczej na 300000km pod warunkiem dbania o nią. To że jest to diesel i ma niższą temperaturę spalin nie oznacza że nie należy jej ostudzić przed wyłączeniem silnika i dawac w palnik na zimno.

mam pytanie, a kiedy turbina przestaje dzialac i jesto do wymiany?

w moim aucie zalacza sie przy 2500 obrtach, a powinna podobno przy 1700. To znaczy, ze pora ja wymienic? a jaki jest koszt nowej?

z kompa odczytali mi blad zaworu EGRu i zaworu turbiny...

Z gory dzieki za odpowiedz

saphire - 18-08-2007, 23:33

No to należało by najpierw oczyścić i udrożnić te zawory, wykasować błędy z kompa i sprawdzić ponownie czy po jakims przejechanym odcinku wszystko jest ok czy też nadal wychodzą błędy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group