[96-02]Colt CJ0 - [CJ1A 1.3] Diagnostyka ECU Colta po 2001r
sakej - 20-08-2015, 21:45
pobawię się w górnika, ale co tam
W moim Coltcie z 99 1.6 silnik 4G92 za cholere nie udało mi się podpiąć ani ELMem
ani VAGiem czy to po zmostkowaniu pinów 1 i 4 czy też bez ... ani ScanMaster ani Torque ani DashCommands nie są w stanie połączyć się z ECU ...
Próbowane zarówno po BT jak i po kablu ...
Zna ktoś jakiś sposób?
zbycho77 - 21-08-2015, 15:04
Obawiam się, że z Coltem 99 może być problem. Jeden z kolegów, który sobie poradził miał auto z 2003, więc mu ELM zadziałał. Ja miałem CJ-kę z 97 i nie mogłem w żaden sposób się z nią połączyć, a w innych autach (między innymi Carismie 2001) połączenie śmigało, że hej.
ludinho1 - 22-08-2015, 12:17
evoscan próbowałeś z zmostkowanym kablem vagkkl ?. w 1.3 działa bez kłopotu więc nie widzę przeciwskazań dla zadziałania w 1.6
seven9 - 04-09-2016, 21:38
Colt 1.3 z 2003 roku, udało się podłączyć ELMem po zmostkowaniu pinów 1 i 4 tak jak to opisywał kolega wczesniej, tylko sposobem bez lutowania :
Program Torque połączył się do ECU, chociaż dopiero po uruchomieniu silnika, nie chciał się podłączyć przy samych palących się kontrolkach.
Pozdrawiam.
plecho1 - 04-09-2016, 22:50
W Miśkach po 2001r. nic nie trzeba mostkować a tym bardziej w interfejsie ELM327. Jedynie w starszych Miśkach współpracujących z interfejsem VAG KKL oraz programem Evoscan takie połączenie pinów 1 z 4 jest wymagane.
seven9 - 04-09-2016, 23:01
No to ciekawe, czemu mi nie chciało działać bez tego patentu, a próbowałem dwóch czytników bluetooth oraz jeden na kablu firmy Autel, przy uruchomionym silniku i nie. Dopiero po zmostkowaniu w ELM 327 zobaczyłem połączenie z ECU. Grunt, że działa .
plecho1 - 04-09-2016, 23:05
To może jakieś dziwne te interfejsy, ja używam trzech różnych i nigdzie zwierać pinów nie trzeba było.
|
|
|