EVO Ogólne - Evo X
Anonymous - 14-10-2006, 20:42
Szkoda ze silnika nie zmienia...
Anonymous - 14-10-2006, 21:56
dylirzans napisał/a: | Szkoda ze silnika nie zmienia... |
ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac
Anonymous - 15-10-2006, 00:30
Jackie napisał/a: | Jak się uda wkręcę się na prezentację w Holandii to porobię "SpyShots" |
zabierz mnie ze soba
juz sie nie moge doczekac nowego lancerka, zaczalem nawet odkladac do skarbonki na niego
Robson86 - 15-10-2006, 12:06
deenbe napisał/a: | od kiedy nowy lancer evo bedzie dzielil platforme z dodgem i jeepem? bo az mi sie nie chce wiezyc |
...gdzies w necie to wyczytalem...ale 100%pewnosci nie mam - jesli sie myle, to poprawcie mnie deenbe napisał/a: | bo platforma - to plyta podlogowa jak dla mnie |
ajj do takich "szczegolow" sie przyczepiasz-przejezyczylem sie-po impressskowy bylem...
Pozdroo
Anonymous - 15-10-2006, 13:52
moim zdaniem skromnym , ten nowy lancerek wyglada rewelacyjnie, jezeli chodzi o plyty podlogowe to wiadomo - koszty, kilku producentow zrobilo plyte wspolnymi srodkami i doswiadczeniami, mysle ze wiedza co robia? w poruwnaniu do subaru wypada bardzo efektownie, chociaz subaru to przeciez najwieksza konkurencja mitsu.
Robson86 - 15-10-2006, 14:46
Jackie napisał/a: | Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto |
...to znaczy, ze tak bedzie wygladal nastepny Lancer (nie Evolution )
Jackie - 15-10-2006, 18:19
Robson86 napisał/a: | Jackie napisał/a: | Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto |
...to znaczy, ze tak bedzie wygladal nastepny Lancer (nie Evolution ) |
SI
Anonymous - 15-10-2006, 20:12
Jackie napisał/a: | Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto. Tak będzie wyglądała wersja 1.8 Sport Ale nie zabraknie też wersji 2.0Turbo Ralliart Ten wygląda dokładnie jak Sportback. Jak się uda wkręcę się na prezentację w Holandii to porobię "SpyShots"
Pozdrawiam |
Skoro już ze zdjęcia poznajesz wersję, tzn, że już coś więcej wiadomo, może jakieś szczegóły - jakie silniki, wersje itp i przede wszystkim kiedy - początek 2007, koniec 2007 czy początek 2008? (bo różne wersje słyszałem)
akbi - 15-10-2006, 21:50
zaczynam ... zbierać kaske
Anonymous - 15-10-2006, 22:21
deenbe napisał/a: | dylirzans napisał/a: | Szkoda ze silnika nie zmienia... |
ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac |
Wiem , ale lepiej by bylo jakby sie wysilili i wstawili jakas pozadna V-ke
Robson86 - 15-10-2006, 23:35
dylirzans napisał/a: | 4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac |
Dobrze, ze Mitsu zostaje przy "starym" silniku 2,0. Bardzo udana jednostka, ktora byla i jest ciagle ulepszana (w Evo IX m.in. o zmienne fazy MiVEC) ...a jak go jeszcze podkreca do 300KM w podstawowej wersji to...bedzie latal
hehe gdyby wsadzili V-ke, to skonczyla by sie "Evolucja", a zaczela Revolucja
Pozdroo4all
wichura1 - 16-10-2006, 07:52
WRC mogą mieć 2 litry, więc EVO ma 2 litry. Głupio by wyglądało marketingowo, że nie-Evo ma większy silnik niż w najwyższy model, o tej samej nazwie.
Hubeeert - 16-10-2006, 07:57
Robson86 napisał/a: | Szkoda tylko, ze nowy Lancer będzie dzielił platforme z takimi "topornymi" samochodami jak Dodge Caliber i Jeep Compass |
Nie rozumiem takiego gadania - zamiast chrzanić i biadolić pomyśl o tym że ta platforma jest tak dobra że pozostałęm marki zdecydowały się ją kupowac lub że opracowano ją wspólnie dla obniżenia kosztów.
W sumie nie rozumiem Twojego posta. Może nie zauwazyłeś ale na przykład te same amortyzatory mogą pojawiac się w różnych markach, tak samo jest z czujnikami itd itp. Im mniej różnorodnych elementów jest na rynku tym bardziej upraszcza się proces projektowania i produkcji samochodu.
Jak dla mnie to krok w dobrym kierunku.
A poza tym takie uwagi od kogoś kto jeździ samochodem który dzieli płyte podłogową z Volvo 40 są co najmniej dziwne. Nie pasuje Ci płyta podłogowa w Cari Co dzień o tym myslisz
dylirzans napisał/a: | deenbe napisał/a: | dylirzans napisał/a: | Szkoda ze silnika nie zmienia... |
ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac |
Wiem , ale lepiej by bylo jakby sie wysilili i wstawili jakas pozadna V-ke |
Nie byłoby lepiej - rzędówki są mocniejsze (blok). Silnik V oprócz zalet (krótszy łatwiej zapakowac pod maskę) ma również wady.
Robson86 napisał/a: | dylirzans napisał/a: | 4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac |
Dobrze, ze Mitsu zostaje przy "starym" silniku 2,0. Bardzo udana jednostka, ktora byla i jest ciagle ulepszana (w Evo IX m.in. o zmienne fazy MiVEC) ...a jak go jeszcze podkreca do 300KM w podstawowej wersji to...bedzie latal
hehe gdyby wsadzili V-ke, to skonczyla by sie "Evolucja", a zaczela Revolucja
Pozdroo4all |
Raczej nie Revvolucja bo Vki się tak za bardzo wysoko nie kręcą.
wichura1 napisał/a: | WRC mogą mieć 2 litry, więc EVO ma 2 litry. Głupio by wyglądało marketingowo, że nie-Evo ma większy silnik niż w najwyższy model, o tej samej nazwie. |
To ciekawe - Subaru w USA sprzedaje Imprezę 2,5 l
Jackie - 16-10-2006, 09:53
eMBe napisał/a: | Skoro już ze zdjęcia poznajesz wersję, tzn, że już coś więcej wiadomo, może jakieś szczegóły - jakie silniki, wersje itp i przede wszystkim kiedy - początek 2007, koniec 2007 czy początek 2008? (bo różne wersje słyszałem) |
Auto ma wejść na rynek Japoński w pierwszej połowie 2007. Co do premiery europejskiej - obstawiamy wrzesień i sprzedaż od listopada, ale to na razie są strzały. Co do silników - na razie to pogłoski ale każdy ma być MIVEC, 1.8; 2.0; 2.0 Turbo plus diesel 2.0 136 KM (taki jak w Grandisie). Wiemy natomiast, że jednostka 1.8 jest zupełnie nową konstrukcją i ma mieć moc dochodzącą do 160KM (nieoficjalnie ale jakieś ziarno prawdy się pewnie znajdzie ) Auto będzie można kupić w wersji 4X4 (co mnie cholernie cieszy) tyle wiem. Jak będę wiedział coś więcej - dam znać.
Pozdrawiam
Robson86 - 16-10-2006, 11:29
Hubeeert napisał/a: | A poza tym takie uwagi od kogoś kto jeździ samochodem który dzieli płyte podłogową z Volvo 40 są co najmniej dziwne. Nie pasuje Ci płyta podłogowa w Cari Co dzień o tym myslisz |
...i tu mnie masz , o tym nie pomyslalem
|
|
|