To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - Evo X

Anonymous - 14-10-2006, 20:42

Szkoda ze silnika nie zmienia...
Anonymous - 14-10-2006, 21:56

dylirzans napisał/a:
Szkoda ze silnika nie zmienia...


ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)

4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac

Anonymous - 15-10-2006, 00:30

Jackie napisał/a:
Jak się uda wkręcę się na prezentację w Holandii to porobię "SpyShots"

zabierz mnie ze soba :)
juz sie nie moge doczekac nowego lancerka, zaczalem nawet odkladac do skarbonki na niego :)

Robson86 - 15-10-2006, 12:06

deenbe napisał/a:
od kiedy nowy lancer evo bedzie dzielil platforme z dodgem i jeepem? bo az mi sie nie chce wiezyc

...gdzies w necie to wyczytalem...ale 100%pewnosci nie mam - jesli sie myle, to poprawcie mnie
deenbe napisał/a:
bo platforma - to plyta podlogowa jak dla mnie

ajj do takich "szczegolow" sie przyczepiasz-przejezyczylem sie-po impressskowy bylem... :mrgreen:
Pozdroo

Anonymous - 15-10-2006, 13:52

moim zdaniem skromnym , ten nowy lancerek wyglada rewelacyjnie, jezeli chodzi o plyty podlogowe to wiadomo - koszty, kilku producentow zrobilo plyte wspolnymi srodkami i doswiadczeniami, mysle ze wiedza co robia? w poruwnaniu do subaru wypada bardzo efektownie, chociaz subaru to przeciez najwieksza konkurencja mitsu.
Robson86 - 15-10-2006, 14:46

Jackie napisał/a:
Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto

...to znaczy, ze tak bedzie wygladal nastepny Lancer (nie Evolution :mrgreen: ) :?: :?:

Jackie - 15-10-2006, 18:19

Robson86 napisał/a:
Jackie napisał/a:
Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto

...to znaczy, ze tak bedzie wygladal nastepny Lancer (nie Evolution :mrgreen: ) :?: :?:

SI ;)

Anonymous - 15-10-2006, 20:12

Jackie napisał/a:
Chooper, fotki które wkleiłeś to już produkcyjne auto. Tak będzie wyglądała wersja 1.8 Sport ;) Ale nie zabraknie też wersji 2.0Turbo Ralliart ;) Ten wygląda dokładnie jak Sportback. Jak się uda wkręcę się na prezentację w Holandii to porobię "SpyShots" ;)
Pozdrawiam


Skoro już ze zdjęcia poznajesz wersję, tzn, że już coś więcej wiadomo, może jakieś szczegóły - jakie silniki, wersje itp i przede wszystkim kiedy - początek 2007, koniec 2007 czy początek 2008? (bo różne wersje słyszałem)

akbi - 15-10-2006, 21:50

:mrgreen: zaczynam ... zbierać kaske :mrgreen:
Anonymous - 15-10-2006, 22:21

deenbe napisał/a:
dylirzans napisał/a:
Szkoda ze silnika nie zmienia...


ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)

4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac


Wiem :P , ale lepiej by bylo jakby sie wysilili i wstawili jakas pozadna V-ke

Robson86 - 15-10-2006, 23:35

dylirzans napisał/a:
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac


Dobrze, ze Mitsu zostaje przy "starym" silniku 2,0. Bardzo udana jednostka, ktora byla i jest ciagle ulepszana (w Evo IX m.in. o zmienne fazy MiVEC) ...a jak go jeszcze podkreca do 300KM w podstawowej wersji to...bedzie latal :mrgreen:
hehe gdyby wsadzili V-ke, to skonczyla by sie "Evolucja", a zaczela Revolucja :D :mrgreen: :mrgreen:
Pozdroo4all

wichura1 - 16-10-2006, 07:52

WRC mogą mieć 2 litry, więc EVO ma 2 litry. Głupio by wyglądało marketingowo, że nie-Evo ma większy silnik niż w najwyższy model, o tej samej nazwie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hubeeert - 16-10-2006, 07:57

Robson86 napisał/a:
Szkoda tylko, ze nowy Lancer będzie dzielił platforme z takimi "topornymi" samochodami jak Dodge Caliber i Jeep Compass

Nie rozumiem takiego gadania - zamiast chrzanić i biadolić pomyśl o tym że ta platforma jest tak dobra że pozostałęm marki zdecydowały się ją kupowac lub że opracowano ją wspólnie dla obniżenia kosztów.

W sumie nie rozumiem Twojego posta. Może nie zauwazyłeś ale na przykład te same amortyzatory mogą pojawiac się w różnych markach, tak samo jest z czujnikami itd itp. Im mniej różnorodnych elementów jest na rynku tym bardziej upraszcza się proces projektowania i produkcji samochodu.
Jak dla mnie to krok w dobrym kierunku.







A poza tym takie uwagi od kogoś kto jeździ samochodem który dzieli płyte podłogową z Volvo 40 są co najmniej dziwne. Nie pasuje Ci płyta podłogowa w Cari :?: Co dzień o tym myslisz :?:



:roll:


dylirzans napisał/a:
deenbe napisał/a:
dylirzans napisał/a:
Szkoda ze silnika nie zmienia...

ze co?:D czy ty wiesz co ty mowisz?:)
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac

Wiem :P , ale lepiej by bylo jakby sie wysilili i wstawili jakas pozadna V-ke

Nie byłoby lepiej - rzędówki są mocniejsze (blok). Silnik V oprócz zalet (krótszy łatwiej zapakowac pod maskę) ma również wady.

Robson86 napisał/a:
dylirzans napisał/a:
4G63T szczegolnie na MIVECu jest bardzo udana konstrukcja nie ma co go zmieniac

Dobrze, ze Mitsu zostaje przy "starym" silniku 2,0. Bardzo udana jednostka, ktora byla i jest ciagle ulepszana (w Evo IX m.in. o zmienne fazy MiVEC) ...a jak go jeszcze podkreca do 300KM w podstawowej wersji to...bedzie latal :mrgreen:
hehe gdyby wsadzili V-ke, to skonczyla by sie "Evolucja", a zaczela Revolucja :D :mrgreen: :mrgreen:
Pozdroo4all

Raczej nie Revvolucja bo Vki się tak za bardzo wysoko nie kręcą.
wichura1 napisał/a:
WRC mogą mieć 2 litry, więc EVO ma 2 litry. Głupio by wyglądało marketingowo, że nie-Evo ma większy silnik niż w najwyższy model, o tej samej nazwie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

To ciekawe - Subaru w USA sprzedaje Imprezę 2,5 l ;-)

Jackie - 16-10-2006, 09:53

eMBe napisał/a:
Skoro już ze zdjęcia poznajesz wersję, tzn, że już coś więcej wiadomo, może jakieś szczegóły - jakie silniki, wersje itp i przede wszystkim kiedy - początek 2007, koniec 2007 czy początek 2008? (bo różne wersje słyszałem)

Auto ma wejść na rynek Japoński w pierwszej połowie 2007. Co do premiery europejskiej - obstawiamy wrzesień i sprzedaż od listopada, ale to na razie są strzały. Co do silników - na razie to pogłoski ale każdy ma być MIVEC, 1.8; 2.0; 2.0 Turbo plus diesel 2.0 136 KM (taki jak w Grandisie). Wiemy natomiast, że jednostka 1.8 jest zupełnie nową konstrukcją i ma mieć moc dochodzącą do 160KM (nieoficjalnie ale jakieś ziarno prawdy się pewnie znajdzie ;) ) Auto będzie można kupić w wersji 4X4 (co mnie cholernie cieszy) tyle wiem. Jak będę wiedział coś więcej - dam znać.
Pozdrawiam

Robson86 - 16-10-2006, 11:29

Hubeeert napisał/a:
A poza tym takie uwagi od kogoś kto jeździ samochodem który dzieli płyte podłogową z Volvo 40 są co najmniej dziwne. Nie pasuje Ci płyta podłogowa w Cari Co dzień o tym myslisz

...i tu mnie masz :P :mrgreen: , o tym nie pomyslalem :mrgreen: :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group