Chcę Kupić Outlandera - OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST zalety-wady
Rotax - 01-10-2010, 13:04
skaut napisał/a: | Rotax napisał/a: |
A jak u Ciebie zTą skrzynią ? |
Rotax, przejechane 2tysie nie powiedzą wszystkiego o skrzyni biegów. We wtorek, miałem kurs do stolicy, więc zacząłem bawić się łopatkami przy kierownicy. Jazda na maksa.
Dodatkowo można zmieniać biegi lewarkiem zmiany biegów.
Jak przychodzi co do czego to i tak dźwignia wybieraka położona jest w pozycji "D", i do przodu.
Frajda, wygoda i komfort są niewyobrażalne.
IMHO, największą wadą jest brak regulacji kierownicy - możliwość zmian w jednej płaszczyźnie to trochę za mało, jak na auto w tej cenie.
Audio wymiata, komforty jazdy adekwatny do klasy i przeznaczenia auta.
Czego chcieć więcej |
DZIEKI
A jak z dynamiką w trybie automat - czy odczuwalne jest jakieś "spowolnienie" w dynamice względem manuala????
skaut - 01-10-2010, 14:22
Rotax napisał/a: |
A jak z dynamiką w trybie automat - czy odczuwalne jest jakieś "spowolnienie" w dynamice względem manuala???? |
Nie ujeżdżałem manualnej skrzyni biegów z tym silnikiem, więc nie mam porównania.
Dla mnie automat jest O.K.
Pozdrawiam
Rotax - 01-10-2010, 15:17
skaut napisał/a: | Rotax napisał/a: |
A jak z dynamiką w trybie automat - czy odczuwalne jest jakieś "spowolnienie" w dynamice względem manuala???? |
Nie ujeżdżałem manualnej skrzyni biegów z tym silnikiem, więc nie mam porównania.
Dla mnie automat jest O.K.
Pozdrawiam |
I tak wielkie dzieki - może ktoś jeszcze ma jakieś spostrzeżenia????
janekzpolic - 03-10-2010, 02:40
patrząc na parametry to różnica 2 sekund jest masakryczna i ta skrzynia z dwu sprzęgłową nie ma nic wspólnego poza nazwą , regulacja kierownicy to kicha na maksa w tym wozie
ja bym ponownie go nie kupil
mitsu00 - 12-11-2010, 21:33
Jestem teraz w Szwecji i oddałem Francę na kilka poprawek gwarancyjnych do lokalnego ASO. Na czas naprawy dostałem zastępczego 2.2 z TC-SST. Powiem tyle, strasznie zamula ta skrzynia w porównaniu do manuala (oczywiście chodzi o standard 156 KM). Działać dziala i to wysmienicie, ale czuć że auto o wiele gorzej się zbiera nawet w trybie SPORT.
sylb - 13-11-2010, 11:43
Największą wadą OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST jest ot że kosztuje prawie tyle co Q5 z 2.0 TFSI.
mitsu00 - 13-11-2010, 11:50
sylb napisał/a: | Największą wadą OII: 2.2 DID TC-SST DOHC 6 TC-SST jest ot że kosztuje prawie tyle co Q5 z 2.0 TFSI. |
Pomyliłeś chyba zagadnienia To że ten model w Polsce kosztuje tyle a nie mniej, nie jest wadą samego modelu, tylko polskiego systemu podatkowego Jak pewnie wiesz na auta o pojemności powyzej 2l nakladany jest 18,6% podatek akcyzowy.
Rotax - 17-11-2010, 17:31
mitsu00 napisał/a: | Jestem teraz w Szwecji i oddałem Francę na kilka poprawek gwarancyjnych do lokalnego ASO. Na czas naprawy dostałem zastępczego 2.2 z TC-SST. Powiem tyle, strasznie zamula ta skrzynia w porównaniu do manuala (oczywiście chodzi o standard 156 KM). Działać dziala i to wysmienicie, ale czuć że auto o wiele gorzej się zbiera nawet w trybie SPORT. |
dzięki mitsu00 , to fakt że skrzynia strasznie zamula i ze skrzynią DSG z temu VW ma niewiele wspólnego . Tydzień temy udało mi się trochę potestowaź cytrynę z tym wyposażeniem dwusprzegłowyn i poowiem szczerze kompletne rozczarowanie jeżeli chodzi o przyspieszenie. Swego czasu testowali chyba w Automaniaku LAncera z tą skrzynią i też pełna krytyka, smiali sie ze koncern ma troche skrzyń w magazynach i próbuje je wypchnąć na siłę. Skrzynia ponoć była produkowana (i chyba jeszcze jest) z głównym przeznaczeniem na rynek amerykański - ale nie ręczę za te informacje.
Jeszcze raz dzięki
|
|
|