Lubelskie - Paliwo- woj. lubelskie
_Slawek_ - 23-11-2010, 20:22
Czy ktoś może zalewał już to coś - Nowa generacja paliw BP Ultimate do swojego Miśka? Warto
tomasek - 23-11-2010, 20:34
Ja tankuje na Nestle i jeszcze ani razu nie miałem problemów,i tańsze bo samoobsługa i brak kolejek także mogę ci tą polecić
pawela - 24-11-2010, 18:33
tylko dojazd doopa tłuc się zadupiem, albo zawracać na rondzie na turystycznej...
tomasek - 24-11-2010, 18:59
Albo pojechać na Łeńczyńską bez zawracanki tam też jest
grzesiopol - 25-11-2010, 11:12
_Slawek_ napisał/a: | Poza tym ciekawostka z jednego z ostatnich numerów motoru: "Orlen dostarcza paliwo dla: Statoil, BP, Shell, Neste. Paliwo Lotosu trafia do punktów: BP, Lukoila, Statoil, St1, AS24 i Shella. Częściowo paliwa dostępne w Polsce pochodzą od operatorów niezależnych (ok. 10% rynku) takich jak Anwin, WW Energy czy Petrodom."
Czyli niezależnie od tego gdzie się tankuje można być prawie pewnym, że będzie się jechać na paliwie Lotosu lub Orlenu. |
Tylko w zależności od stacji do paliwa dodawane sa jeszcze inne dodatki, tak prawdę mówiąc z tym co napisałeś nie odkryłeś ameryki bo to chyba od dawna wiadomo, że potentatem na rynek polski są Orlen zaopatrujący około 60 % rynku paliw i Lotos około 30 %, pozostałe procenty to chyba niewielcy dostawcy.
Poza tym to chyba ważniejsze jest co lejesz a nie za ile, niektórzy idą tylko na cenę i tankują z baniaków takich jak na ul. Spół. Pracy lub w domowych CPN-ach i później sie dziwią, że nie zapala.
Jak we wcześniejszym poście pisałem leję paliwo Neste (zawsze mam świadomość, że to Orlen) i dodatkowo dodaję 50 ml. na bak depresatora (500 ml kosztuje około 15 zł czyli wychodzi mi 10 tankowań) co dodatkowo naraża mnie na koszt około 4 gr na litr dodatkowo za paliwo klasy Ultimate, Power, Verva i inne tego typu.
Nie namawiam nikogo do korzystania z tej jednej stacji ale informuję o uzyskaniu alternatywy na paliwo dobrej klasy za śmiesznie małe pieniądze. Od kolegi który pracował na Orlenie wiem, że te paliwa lepsze czyli Ultimate, Verva itp. to nic innego jak paliwo z dodatkami a te dodatki to m.in. depresatory itp.
_Slawek_ - 25-11-2010, 12:43
grzesiopol napisał/a: | _Slawek_ napisał/a: | Poza tym ciekawostka z jednego z ostatnich numerów motoru: "Orlen dostarcza paliwo dla: Statoil, BP, Shell, Neste. Paliwo Lotosu trafia do punktów: BP, Lukoila, Statoil, St1, AS24 i Shella. Częściowo paliwa dostępne w Polsce pochodzą od operatorów niezależnych (ok. 10% rynku) takich jak Anwin, WW Energy czy Petrodom."
Czyli niezależnie od tego gdzie się tankuje można być prawie pewnym, że będzie się jechać na paliwie Lotosu lub Orlenu. |
Poza tym to chyba ważniejsze jest co lejesz a nie za ile |
Właśnie o to mi chodziło, że tankując na BP, Statoil czy Shellu nie wiesz co lejesz, bo może to być równie dobrze paliwo lotos jak i orlen...
grzesiopol napisał/a: |
Jak we wcześniejszym poście pisałem leję paliwo Neste (zawsze mam świadomość, że to Orlen) i dodatkowo dodaję 50 ml. na bak depresatora (500 ml kosztuje około 15 zł czyli wychodzi mi 10 tankowań) co dodatkowo naraża mnie na koszt około 4 gr na litr dodatkowo za paliwo klasy Ultimate, Power, Verva i inne tego typu. |
Samo dolanie depresatora to chyba za mało aby uzyskać paliwo klasy premium czy jak tam sobie oni nazywają Ale fakt, wtedy chociaż wiesz za co dopłacasz do litra te 4gr, a na stacji dopłacasz 40gr za... obietnicę, że będzie lepiej, szybciej, ekonomiczniej i ekologiczniej
Tak zachwalacie z Tomkiem to Neste... że aż chyba sam wypróbuję Ech, coraz dalej po to paliwo trzeba jeździć
grzesiopol - 26-11-2010, 19:30
Możesz spokojnie tankować, ja mam niedaleko pracy to tankuję na Siennej, dla mnie to paliwo jest na razie najlepsze i w miarę tanie więc dalej je będę wlewał. Może i ty się przekonasz do samoobsługi Neste. Lepiej płać za pomocą karty bo reszty z banknotów nie wydaje, no chyba że mało lejesz to wtedy można płacić prawdziwą forsą.
_Slawek_ - 28-11-2010, 19:07
A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj
zbycho77 - 28-11-2010, 19:28
_Slawek_ napisał/a: | A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj |
Dobre .
A tak serio to z takiego powodu nie lubię tego typu automatów.
tomasek - 28-11-2010, 19:30
He he dobre na szczęście jeszcze nigdy tak mi się nie zdarzyło
Spoxik - 29-11-2010, 08:03
_Slawek_ napisał/a: | A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj |
O dziwo również Tomek!
grzesiopol - 29-11-2010, 17:08
_Slawek_ napisał/a: | A awarie im się często zdarzają? |
Na bardzo dużą ilość tankowań to kilka razy zdarzyło się, że zbrakło papieru w drukarce i nie dostałem paragonu. A tak to nie przypominam sobie abym nie mógł zatankować z powodu awarii.
Starion - 19-12-2010, 18:21
Ja się ostatnio skusiłem i przetestowałem tą "Nową generację paliw BP Ultimate". Co prawda nie wiem na ile to nowa generacja i na ile mój silnik był już znudzony 95-ką ale jak zobaczył Ultimate to zapierniczał na trasie jak rakieta ))) A tak poważnie mówiąc wydaje mi sie że powyżej 4,5tys obrotów był zdecydowanie bardziej żwawy niż zazwyczaj, z dołu - brak różnicy. Myślę że warto czasem zalać takiego paliwka bo jednak zdawało mi się że silnik się ucieszył i lepiej pracował - taki prezent pod choinkę
airchick - 11-01-2011, 02:13
_Slawek_ napisał/a: | A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj |
aż brakuje mi słów aby to skomentować...
Bagiusz - 04-08-2011, 22:15
winnipool napisał/a: | Gaz na orlenie w elizówce (z racji miejsca pracy), a Pb najczęściej na neste na siennej, czasami ambulans na bursakach. |
ambulans na bursakach omijam szerokim łukiem .... nawet mój stary kadett nie chciał tego łyknąć.
|
|
|