To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubelskie - Paliwo- woj. lubelskie

_Slawek_ - 23-11-2010, 20:22

Czy ktoś może zalewał już to coś - Nowa generacja paliw BP Ultimate do swojego Miśka? Warto :?: :-k
tomasek - 23-11-2010, 20:34

Ja tankuje na Nestle i jeszcze ani razu nie miałem problemów,i tańsze bo samoobsługa i brak kolejek także mogę ci tą polecić :mrgreen:
pawela - 24-11-2010, 18:33

tylko dojazd doopa :P tłuc się zadupiem, albo zawracać na rondzie na turystycznej...
tomasek - 24-11-2010, 18:59

Albo pojechać na Łeńczyńską bez zawracanki :lol: :P tam też jest
grzesiopol - 25-11-2010, 11:12

_Slawek_ napisał/a:
Poza tym ciekawostka z jednego z ostatnich numerów motoru: "Orlen dostarcza paliwo dla: Statoil, BP, Shell, Neste. Paliwo Lotosu trafia do punktów: BP, Lukoila, Statoil, St1, AS24 i Shella. Częściowo paliwa dostępne w Polsce pochodzą od operatorów niezależnych (ok. 10% rynku) takich jak Anwin, WW Energy czy Petrodom."

Czyli niezależnie od tego gdzie się tankuje można być prawie pewnym, że będzie się jechać na paliwie Lotosu lub Orlenu.


Tylko w zależności od stacji do paliwa dodawane sa jeszcze inne dodatki, tak prawdę mówiąc z tym co napisałeś nie odkryłeś ameryki bo to chyba od dawna wiadomo, że potentatem na rynek polski są Orlen zaopatrujący około 60 % rynku paliw i Lotos około 30 %, pozostałe procenty to chyba niewielcy dostawcy.
Poza tym to chyba ważniejsze jest co lejesz a nie za ile, niektórzy idą tylko na cenę i tankują z baniaków takich jak na ul. Spół. Pracy lub w domowych CPN-ach i później sie dziwią, że nie zapala.
Jak we wcześniejszym poście pisałem leję paliwo Neste (zawsze mam świadomość, że to Orlen) i dodatkowo dodaję 50 ml. na bak depresatora (500 ml kosztuje około 15 zł czyli wychodzi mi 10 tankowań) co dodatkowo naraża mnie na koszt około 4 gr na litr dodatkowo za paliwo klasy Ultimate, Power, Verva i inne tego typu.
Nie namawiam nikogo do korzystania z tej jednej stacji ale informuję o uzyskaniu alternatywy na paliwo dobrej klasy za śmiesznie małe pieniądze. Od kolegi który pracował na Orlenie wiem, że te paliwa lepsze czyli Ultimate, Verva itp. to nic innego jak paliwo z dodatkami a te dodatki to m.in. depresatory itp.

_Slawek_ - 25-11-2010, 12:43

grzesiopol napisał/a:
_Slawek_ napisał/a:
Poza tym ciekawostka z jednego z ostatnich numerów motoru: "Orlen dostarcza paliwo dla: Statoil, BP, Shell, Neste. Paliwo Lotosu trafia do punktów: BP, Lukoila, Statoil, St1, AS24 i Shella. Częściowo paliwa dostępne w Polsce pochodzą od operatorów niezależnych (ok. 10% rynku) takich jak Anwin, WW Energy czy Petrodom."

Czyli niezależnie od tego gdzie się tankuje można być prawie pewnym, że będzie się jechać na paliwie Lotosu lub Orlenu.


Poza tym to chyba ważniejsze jest co lejesz a nie za ile

Właśnie o to mi chodziło, że tankując na BP, Statoil czy Shellu nie wiesz co lejesz, bo może to być równie dobrze paliwo lotos jak i orlen...

grzesiopol napisał/a:

Jak we wcześniejszym poście pisałem leję paliwo Neste (zawsze mam świadomość, że to Orlen) i dodatkowo dodaję 50 ml. na bak depresatora (500 ml kosztuje około 15 zł czyli wychodzi mi 10 tankowań) co dodatkowo naraża mnie na koszt około 4 gr na litr dodatkowo za paliwo klasy Ultimate, Power, Verva i inne tego typu.

Samo dolanie depresatora to chyba za mało aby uzyskać paliwo klasy premium czy jak tam sobie oni nazywają :) Ale fakt, wtedy chociaż wiesz za co dopłacasz do litra te 4gr, a na stacji dopłacasz 40gr za... obietnicę, że będzie lepiej, szybciej, ekonomiczniej i ekologiczniej :D

Tak zachwalacie z Tomkiem to Neste... że aż chyba sam wypróbuję :) Ech, coraz dalej po to paliwo trzeba jeździć ;)

grzesiopol - 26-11-2010, 19:30

Możesz spokojnie tankować, ja mam niedaleko pracy to tankuję na Siennej, dla mnie to paliwo jest na razie najlepsze i w miarę tanie więc dalej je będę wlewał. Może i ty się przekonasz do samoobsługi Neste. Lepiej płać za pomocą karty bo reszty z banknotów nie wydaje, no chyba że mało lejesz to wtedy można płacić prawdziwą forsą.
_Slawek_ - 28-11-2010, 19:07

A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj :D
zbycho77 - 28-11-2010, 19:28

_Slawek_ napisał/a:
A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj :D

Dobre :) .
A tak serio to z takiego powodu nie lubię tego typu automatów.

tomasek - 28-11-2010, 19:30

He he dobre :lol: na szczęście jeszcze nigdy tak mi się nie zdarzyło :P
Spoxik - 29-11-2010, 08:03

_Slawek_ napisał/a:
A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj :D


O dziwo również Tomek! :mrgreen:

grzesiopol - 29-11-2010, 17:08

_Slawek_ napisał/a:
A awarie im się często zdarzają?


Na bardzo dużą ilość tankowań to kilka razy zdarzyło się, że zbrakło papieru w drukarce i nie dostałem paragonu. A tak to nie przypominam sobie abym nie mógł zatankować z powodu awarii.

Starion - 19-12-2010, 18:21

Ja się ostatnio skusiłem i przetestowałem tą "Nową generację paliw BP Ultimate". Co prawda nie wiem na ile to nowa generacja i na ile mój silnik był już znudzony 95-ką ale jak zobaczył Ultimate to zapierniczał na trasie jak rakieta :) ))) A tak poważnie mówiąc wydaje mi sie że powyżej 4,5tys obrotów był zdecydowanie bardziej żwawy niż zazwyczaj, z dołu - brak różnicy. Myślę że warto czasem zalać takiego paliwka bo jednak zdawało mi się że silnik się ucieszył i lepiej pracował - taki prezent pod choinkę :)
airchick - 11-01-2011, 02:13

_Slawek_ napisał/a:
A awarie im się często zdarzają? Żeby nie było jak tutaj :D


aż brakuje mi słów aby to skomentować...

Bagiusz - 04-08-2011, 22:15

winnipool napisał/a:
Gaz na orlenie w elizówce (z racji miejsca pracy), a Pb najczęściej na neste na siennej, czasami ambulans na bursakach.


ambulans na bursakach omijam szerokim łukiem .... nawet mój stary kadett nie chciał tego łyknąć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group