Outlander II Ogólne - Nowy Outek 2 2.2MIVEC diesel
Anonymous - 29-11-2010, 20:02
Mnie stuknęło już 110 kkm więc kolejny przegląd. Dzwonię do ASO ile to będzie kosztować - conajmniej 2500zl - mhm myslę sobie duzo. Za radą niektórych z tego forum zadzwoniłem do Peugoeta i... Pani się długo kajała że to duży przegląd że wiele rzeczy do sprawdzenia i wymiany - poczym rzekła 1400 zł - myślę sobie może być. Zostawiłem autko w serwisie a wieczorkiem - niespodzianka - cena przeglądu 800zł !!! pytam dlaczego tak mało - i tu dostałem całe info odnośnie stanu pojazdu - czegoś takiego w mitsu nigdy nie uzyskałem. Ogólnie nie wszystko wymaga wymiany co 20tys km. A o rzetelności (mam nadzieje) przeglądu niech świadczy fakt że jednak stwierdzili luz na drążku kierownicy.
pozdr
mitsu00 - 29-11-2010, 20:15
markyz napisał/a: | Mnie stuknęło już 110 kkm więc kolejny przegląd. Dzwonię do ASO ile to będzie kosztować - conajmniej 2500zl - mhm myslę sobie duzo. Za radą niektórych z tego forum zadzwoniłem do Peugoeta i... Pani się długo kajała że to duży przegląd że wiele rzeczy do sprawdzenia i wymiany - poczym rzekła 1400 zł - myślę sobie może być. Zostawiłem autko w serwisie a wieczorkiem - niespodzianka - cena przeglądu 800zł !!! pytam dlaczego tak mało - i tu dostałem całe info odnośnie stanu pojazdu - czegoś takiego w mitsu nigdy nie uzyskałem. Ogólnie nie wszystko wymaga wymiany co 20tys km. A o rzetelności (mam nadzieje) przeglądu niech świadczy fakt że jednak stwierdzili luz na drążku kierownicy.
pozdr |
Co to za przegląd przy takim stanie licznika? ja mam co 20kkm. Przy 120kkm wiem że trzeba uzupełnić dodatek EOLYS, a to jakies 500zł.
Anonymous - 06-12-2010, 07:30
trochę mi się przeciągnęło - oczywiście to był przegląd na 100tys - pewnie w mitsubishi dolali by mi go za 1000zł ale peugeot stwierdził że jest go w normie
Nigdy nie miałem doczynienia z PSA więc nie mogę nic o nich powiedzieć - narazie mnie zaskoczyli pozytywnie
mitsu00 - 06-12-2010, 18:16
markyz napisał/a: | trochę mi się przeciągnęło - oczywiście to był przegląd na 100tys - pewnie w mitsubishi dolali by mi go za 1000zł ale peugeot stwierdził że jest go w normie
Nigdy nie miałem doczynienia z PSA więc nie mogę nic o nich powiedzieć - narazie mnie zaskoczyli pozytywnie |
Jeśli robiłeś przegląd 100tys. km i w ASO Mitsubishi zaproponowali cenę 2500zl, to albo osoba z ktorą rozmawialeś byla totalnie niekompetentna i rzuciła cene z sufitu niesprawdzając co podlega wymianie, albo chcieli cie naciągnąć i powymienac wiecej niż przewiduje zakres czynności dla tego przeglądu. Jedyna rzecz oprócz wymiany oleju, filtra oleju, kabinowego to wymiana oleju w transferze. Nie jest to jakiś kosmiczny koszt, bo w skrzyni rozdzielczej mieci się tylko 0.6l Jeśli zatem zaplaciłeś 800zł w PSA to jest to normalna cena jesli nie mialeś wlasnego oleju i filtrów. Wymiana płynu EOLYS przypada zaś na przegląd 120tys. km.
Anonymous - 07-12-2010, 19:33
No więc powiem tak - pewnie masz rację że coś było nie tak - ale drążyłem temat i osoba z którą rozmawiałem twierdziła że wszystko jest do wymiany - ale płaciłem już nie raz dużo u tego dealera więc nie wydało mi się to dziwne. Ale teraz - daleko od niego a tak przyokazji do outka dokupiłem audi A5 - ciekawe jak mnie tam będę cieli ;>
mitsu00 - 07-12-2010, 21:30
markyz napisał/a: | No więc powiem tak - pewnie masz rację że coś było nie tak - ale drążyłem temat i osoba z którą rozmawiałem twierdziła że wszystko jest do wymiany - ale płaciłem już nie raz dużo u tego dealera więc nie wydało mi się to dziwne. |
Sprawa jest bardzo prosta. Na www.mitsubishi.pl w dziale Serwis mozesz obejzec liste czynnosci serwisowych dla kazdego przegladu. Nie daj sie naciagac cwaniaczkom....
Anonymous - 12-12-2010, 13:35
Pojawił się w polskim cenniku 2,2 MIVEC. Co ciekawe, tańszy niż franca. Sądząc po małym prześwicie w specyfikacji, ma jednak pojemnik na odpowiednik EOLYSa.
http://www.mitsubishi.pl/cennik/Outlander
karol_alasz - 12-12-2010, 16:19
venglin napisał/a: | ma jednak pojemnik na odpowiednik EOLYSa. |
Istnienie pojemnika i płynu w systemie zależy wyłącznie od zastosowanego typu filtra cząsteczek stałych a nie rodzaju silnika... A może skrzynia biegów albo sam silnik "wystawa" nieco więcej..?
A tańszy od francy bo franca z automacikiem a nie z manualem jak ten MIVEC...
sylb - 12-12-2010, 18:11
cytat z info prasowego.
"W przypadku Outlandera należy zauważyć, iż obecnie oferowany silnik 2,2 DiD o mocy 156 KM (dostarczany przez koncern PSA) będzie nadal sprzedawany w połączeniu z dwusprzęgłową przekładnią TC-SST Mitsubishi Motors obok mocniejszej jednostki “4N14” 177 KM z manualną, 6-przełożeniową skrzynią biegów."
Całość
|
|
|