[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Dziura w filtrze powietrza
Anonymous - 27-10-2006, 09:41
gregorbu napisał/a: | Biały dym - uszczelnia pod głowicą.
Ciemny dym - niewłaściwa mieszanka.
Niebieski dym - silnik bierze olej. | To co napisałeś to mogą też być objawy przestawionego zapłonu, najlepiej najpierw wykręcić świece i zobaczyć jakiego są koloru.
- jak są mocno osmolone to bierze olej
- jak są normalne to nic się nie dzieje
- jak są lekko osmolone to znaczy że nie przepala dobrze paliwa
- jak są szare to znaczy że zapłon jest przyspieszony
Dym z rury może nic nie powiedzieć bo może być spowodowany kiepskiej jakości paliwem.
Zaczynajac poszukiwania sprawdza się najprostsze żeczy na początku i drogą eliminacji po koleji się wyklucza, a nie odrazu uszczelka pod głowicą.
Anonymous - 27-10-2006, 10:04
Ze świecami będzie chyba problem bo założyłem nowe jakieś dwa tygodnie temu...
Anonymous - 27-10-2006, 10:23
a jak poprzednie wyglądały?
Anonymous - 27-10-2006, 16:03
Wcześniejsze wyglądały w miare dobrze, (tak powiedział mechanik) ale nie miałem wtedy problemu z kopceniem.
Anonymous - 29-10-2006, 14:54
A mechanik nie przestawił Ci przypadkiem zapłonu?
Przykra historia maszyny, którą kiedyś hulał mój starszy, Mazda 626, 2.0 GLX 1982. Mechanik lutował w niej chłodnicę, i żeby się do niej dostać musiał zdjąć kable i kopułkę rozdzielacza, nie dość że poprzestawiał zapłon to niedokręcił cybanta na chłodnicy, rura spadła, wywaliło całą wodę z bloku, a starczy inteligentnie zalał to zimną wodą.
Efekt : popękana głowica, remont silnika.
|
|
|