To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Światła do jazdy dziennej-montaż

jac - 20-02-2011, 18:17

mitsu00, i ja wcale bym sie nie zdziwil jesli "fachowcy" wlasnie tego by uzywali. sam uzywalem tych zaciskarek przy chyba haku albo czujnikach cofania i jak sie dobrze zacisnie (ale tylko raz!!! bo za drugim razem puszczaja..) to trzyma jak diabli i jak diabli przewodzi...;-)
mitsu00 - 20-02-2011, 18:37

jac napisał/a:
to trzyma jak diabli i jak diabli przewodzi...;-)
Bo wlaśnie do tego takie gadżety są stworzone :D To nie jest jakieś hobbistyczne rozwiązanie, tylko pomocnik każdego elektryka. Jedyne "ALE" to odpowiednie dobranie rozgałęziacza do średnicy przewodu.
Uwex - 20-02-2011, 18:55

Panowie - każdy robi jak chce ; pewnie mógłbym sam zadziałać, ale mam zaufanie do tego fachmana i wiem,że będzie zrobione dobrze. Trochę OT się robi .
mitsu00 - 20-02-2011, 19:10

Uwex napisał/a:
Panowie - każdy robi jak chce ; pewnie mógłbym sam zadziałać, ale mam zaufanie do tego fachmana i wiem,że będzie zrobione dobrze. Trochę OT się robi .
A idąc twoim tokiem rozumowania, to powiem ci że jakby coś mialo by się wykrzaczyć z elektryą auta po montażu DRL-ów, to nawet fakt zamontowania ich przez fachmana na nic się ni zda. ASO wypnie się od razu w kwestii ewentualnej naprawy gwarancyjnej, że zamontowałeś nie ori akcesorium i karzą ci przysłowiowo spadać na drzewo....
jaca71 - 21-02-2011, 07:11

mitsu00 napisał/a:
Wystarczy kupić coś takiego w pierwszym lepszym sklepie elektrycznym i po sprawie.

W Polsze twego jeszcze nie widziałem - warto wiedzieć na przyszłość :)

Trik - 21-02-2011, 18:30

jaca71 napisał/a:
W Polsze twego jeszcze nie widziałem - warto wiedzieć na przyszłość

No co ty. Takimi klipsami połączyli mi taki cmyk do świateł automatycznych w Ładzie Samarze jeszcze w roku 1995 czy 1996 :mrgreen: potem podłączyli w ten sam sposób centralny zamek.

mitsu00 - 21-02-2011, 21:35

Trik napisał/a:
Takimi klipsami połączyli mi modół do świateł automatycznych w Ładzie Samarze jeszcze w roku 1995 czy 1996 potem podłączyli w ten sam sposób centralny zamek.
Popraw tego byka bo razi strasznie.... :twisted:
Trik - 21-02-2011, 23:37

mitsu00 napisał/a:
Popraw tego byka bo razi strasznie....
Ale reszta się zgadza? W kwestii dat oczywiście :twisted:
jac - 22-02-2011, 16:34

mitsu00 napisał/a:
Popraw tego byka bo razi strasznie


ale w 95 to jeszcze nie byl MODOL tylko taki ...... cmyk :mrgreen:

Uwex - 22-02-2011, 16:36
Temat postu: Montaż w miejsce halogenów
No to spróbuję pokazać kilka zdjęć :
Światła dzienne Lancer

Po odkręceniu maskownic warto zrobić z bristolu szablony na blachy.
Średnica lamp nie może być większa, bo wtedy trzeba by było przerabiać maskownicę.
Długość (głębokość) lamp też jest max. - opierają się na blachach (są do nich dociśnięte oryginalnymi uchwytami do halogenów). Na upartego dało by się zamontować głębsze, ale wtedy w blachach musiał by być na nie otwór- w zasadzie byłby to wtedy pierścień.
Lampy to produkt firmy Mycarr Lighting Tech o symbolu SJ-288E ( Type 2 ) . Type 1 jest bez modułu sterującego - ma osobny włącznik, co jest niezgodne z naszymi przepisami.

Na razie nie montuje lamp na stałe, żeby nie jeździć bez podłączenia, a maskownic też do zdjęć nie montowałem, bo musiałbym demontować siatki . Jak będzie już gotowe na 100% wrzucę jakieś zdjęcie.

mitsu00 - 22-02-2011, 17:24
Temat postu: Re: Montaż w miejsce halogenów
Uwex napisał/a:
No to spróbuję pokazać kilka zdjęć :
Światła dzienne Lancer

Po odkręceniu maskownic warto zrobić z bristolu szablony na blachy.
Średnica lamp nie może być większa, bo wtedy trzeba by było przerabiać maskownicę.
Długość (głębokość) lamp też jest max. - opierają się na blachach (są do nich dociśnięte oryginalnymi uchwytami do halogenów). Na upartego dało by się zamontować głębsze, ale wtedy w blachach musiał by być na nie otwór- w zasadzie byłby to wtedy pierścień.
Lampy to produkt firmy Mycarr Lighting Tech o symbolu SJ-288E ( Type 2 ) . Type 1 jest bez modułu sterującego - ma osobny włącznik, co jest niezgodne z naszymi przepisami.

Na razie nie montuje lamp na stałe, żeby nie jeździć bez podłączenia, a maskownic też do zdjęć nie montowałem, bo musiałbym demontować siatki . Jak będzie już gotowe na 100% wrzucę jakieś zdjęcie.
Wyglądają ładnie. Wrzuć zdjęcie jak to świeci. Aczemu kabelek od lamp jest taki krótki? U mnie od każdej lampy idzie prawie 2m kabla.
Uwex - 22-02-2011, 19:36

mitsu00 napisał/a:
Aczemu kabelek od lamp jest taki krótki?


Jak widać na zdjęciach jest zakończony kostką- w razie czego łatwo można odpiąć lampę. W zestawie są wszystkie kable i moduł do automatycznego zał i wył. lamp.

Student - 23-02-2011, 06:44

Widziałem Lancera z takimi światłami w W-wie jakiś tydzień temu.
Zastanawiałem się skąd on wziął maskownice na dwa halogeny i jeździ bez świateł w dzień tylko na tym jednym zestawie halogenów.
Pytanie jest jedno: czy światła do jazdy dziennej mogą być tak nisko umieszczone?

Uwex - 23-02-2011, 08:40

Student - poczytaj ś.d.j.d. - przepisy.
racer1972 - 24-02-2011, 00:10

Uvex dobra robota... Czekamy na efekt końcowy... :roll: Swoją drogą już widzę to mierzenie ich odległości od ziemi podczas kontroli drogowej... :evil:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group