To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Zagubiony kupiec

Anonymous - 31-03-2011, 08:42

Krzyzak napisał/a:
OC w moim przypadku, max zniżki, Hestia - 440 zł

U mnie w Ergo Hestii 490 zł. 60% zniżek, full zniżki lojalnościowe do tego zniżki z pakietu z ubezpieczonym mieszkaniem... :shock:

Hmm... Kiedy płacisz OC Krzyżak? Może niebawem? W połowie zeszłego roku po powodziach ubezpieczenia poszły mocno w górę (np. Carisma z 290 zł za OC na 378 zł).

Po prostu zastanawiam się skąd te 50 zł różnicy w OC naszych Galów. ;)

Krzyzak - 31-03-2011, 09:53

tomek84 napisał/a:
ale dochodzi padający konwerter

ale nie pod 09.2000 r :) - te skrzynie są już lepsze - dlatego w taką "celowałem"

kuzi - miejsce zamieszkania :)

Anonymous - 31-03-2011, 12:50

A tablice masz gdańskie, czy - jak w profilu na MM - "okolice Gdańska"? ;)

Jeżeli "okolice" to faktycznie może być różnica 10%... Chyba na Śląsku mamy więcej stłuczek. ;)

Krzyzak - 31-03-2011, 14:07

okolice :) powiat gdański (czyli Pruszcz Gdański...)
Tomek - 31-03-2011, 17:59

Krzyzak napisał/a:
tomek84 napisał/a:
ale dochodzi padający konwerter

ale nie pod 09.2000 r :) - te skrzynie są już lepsze - dlatego w taką "celowałem"

kuzi - miejsce zamieszkania :)


no tu się zgodze

Jackall - 31-03-2011, 21:53

Krzyzak napisał/a:
ja nie przekroczyłem nigdy 11

Pamiętaj że kombi jest jednak trochę cięższe od sedana a na dodatek gdy więcej się stoi w korkach niż jedzie to też spalanie wzrasta ponad przeciętną. Kolejnym czynnikiem na plus do spalania mogę wliczyć że mam dosyć blisko do pracy i (rano lub w nocy) silnik nie zdąży się dobrze rozgrzać więc do pracy jadę cały czas na ssaniu a z pracy (w godzinach szczytu) cały czas w korkach :cry:
Przy okazji tomek84 nie orientujesz się przypadkiem jak wiele jest pracy przy swapie automatu 5 biegowego z tiptroniciem w miejsce zwykłego 4 biegowego?

Tomek - 01-04-2011, 07:04

Jackall napisał/a:
Przy okazji tomek84 nie orientujesz się przypadkiem jak wiele jest pracy przy swapie automatu 5 biegowego z tiptroniciem w miejsce zwykłego 4 biegowego?


tego nie wiem
ale orientowałem się na temat zmiany MT na AT i roboty dość, tzn. sporo gratów trzeba przełożyć, wiązka, komp skrzyni, wybierak, pół osie, jesli dobrze pamiętam
więc przy SWAPie AT na AT-Tip wyjdzie ci pewnie to samo, minus półosie i wiązka
choć może nawet i to będzie trzeba
ja generalnie z powodów kosztowych zrezygnowałem z tego, głównie dlatego, że zawsze jest lepsze miejsce gdzie można by tą kase ulokować - np. jakiś bajk
ale zawsze myślałem o zakupie tylko AT, a tu sie trafił taki, to wziąłem, ale ta AT tak mnie kusi, że kto wie

Krzyzak - 01-04-2011, 07:17

tomek84 napisał/a:
komp skrzyni

po 09.2000 komp skrzyni został "wbudowany" w głównego kompa - wiązka zupełnie inna... już lepiej kupić inne auto

Tomek - 01-04-2011, 08:07

Krzyzak napisał/a:
tomek84 napisał/a:
komp skrzyni

po 09.2000 komp skrzyni został "wbudowany" w głównego kompa - wiązka zupełnie inna... już lepiej kupić inne auto


no więc widzimy z czym się to wiąże

Jackall - 01-04-2011, 20:58

Czyli zostaje przy tym co mam :wink: wydawać by się mogło że Galant przed i po lifcie wizualnie prawie się nie różnią a tu wewnątrz na każdym kroku zmiany.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group