LPG - Jakie świece i przewody do LPG - Colt 1,5 12V?
wojmi1 - 07-11-2006, 17:56
Tak kupuje ostatnio do palio 60 NGK wiosna
Seiwa do C12 4G15 bo nie bylo NGK 95 lipiec
Do C37 4g37 NGK ponizej 100 wiosna
akbi - 07-11-2006, 17:59
wojmi1, a możesz się dowiedzieć ile u nich kosztowałyby kable NGK do mojego Lancerka: 4G92 94r
ew, może masz jakieś namiary do tego sklepu to sam zadzwonię.
z góry dziękuję
wojmi1 - 07-11-2006, 18:00
W Oswiecimiu sklep motoryzacyjny do roznych marek -- czasami musze poczekac ale do 2 dni
specjalnie nie pisze nazwy i adresu --- bez reklam
akbi - 07-11-2006, 18:36
Dodzwoniłem się, do mojego Lancera mają kable NGK za 245zł do tego + cena świec
Anonymous - 07-11-2006, 21:51
to zadzwon teraz i spytaj do Hultaja -> dzialaja tak samo a mniej kosztuja
akbi - 07-11-2006, 22:06
adams12 napisał/a: | to zadzwon teraz i spytaj do Hultaja -> dzialaja tak samo a mniej kosztuja |
a do jakiego modelu?? nie znam tych Hultaji
Anonymous - 07-11-2006, 22:46
Colt -> Pony
Lancer -> Lantra czy Elantra
Galant -> Sonata
aczkolwiek nie dam sie zabic czy tak bedzie w przypadku Twojej generacji...
Anonymous - 07-11-2006, 23:27
Kurka 300stówki to trochę sporo, moze znacie jakies przyzwoite marki, ale troche tańsze, może champion?
Anonymous - 07-11-2006, 23:27
Również polecam NGK,
a świece NGK lub DENSO (obie marki japońskie)
Hugo - 08-11-2006, 00:02
Bastek napisał/a: | może champion? |
Tylko nie champion. Pisałem o moich kablach champion x razy i nie chce mi sie rozpisywać po raz kolejny. Tak na szybko: miały przebicie zaraz po założeniu. Do mojego Colta kosztowały 65 zł, a NGK 90. Szczerze odradzam.
[ Dodano: 08-11-2006, 00:10 ]
Bardzo polecam kable Sentech. Miałem takie na początku, później wymieniłem je na nieszczęsne Championy, następnie kupiłem kable z JC (na nich pojeździłem 2 miesiące). Auto nadal przerywało. Okazało się, że padły świece. Więc je wymieniłem i wróciłem do starych kabli Sentech i auto nie przerywa (na JC po wymianie świec przerywało). A Championy już dawno poszły kominem
wojmi1 - 08-11-2006, 15:16
Moze byc Seiwa ale zawsze kontrola po zalozeniu jezeli przebicie to zwrot np. paragonu
Z Chempionami na sztuki kiedys bylo fajnie ale znikly niemam jak Bartek zlych wspomnien z Chempionow
druga sprawa patrzcie jak to /kable pojedyncze/ wyglada bo niekiedy to sa stare zlezale dobre sa kable tzw firmowe kiedys kupilem firmowki w Tychach do Opla /kraft czy cus / i byly bardzo dobre koles mial pojedyncze i zestawy.
Odrobina szalenstwa: mozna sie poratowac np smarem silikonowym faktycznie likwiduje przebicia i prady pelzajace ale ma wade lubi go kurz.
Smar silikonowy wystepuje w dwuch formach
1. pasta-smar do smarowania w przemysle lub do klem
2. pasta silikonowa do radiatorow--- jako izolator plynny do odprowadzania ciepla miedzy tranzystorami wysokiej mocy
obydwie formy sa do kabli wn. dobre np jak jest drobne peknieci-nacieci
Kokos - 09-11-2006, 23:24
wojmi
w sobote zakładam nowe kable WN - jak sie je testuje?
wojmi1 - 10-11-2006, 17:52
Cytat: | w sobote zakładam nowe kable WN - jak sie je testuje?
_________________ | bierzesz wode np. do spryskiwacza od kwiatkow albo pendzel jako kropidlo /dodaj troche soli kuchennej - ale nie musisz/ gasisz swiatlo w garazu,
zapalasz silnik, spryskaj kable kopulke woda i obserwuj jak jest dyskoteka prady zasuwaja- pelzna to kable aut /czasami moze ci zgasnac silnik/ wazne jest by podciagnac manetke gazu i zaopserwowac co sie dzieje na wysokich obrotach.
Przy markowych kablach jezeli przejda test masz pewnosc ze dlugo popracuja materjal zazwyczaj jest bardziej odporny na stazenie.
Ostatnia uwaga zrob test pierw starym kabla sprobuj je przemyc benzyna ekstracyjna wysuszyc zauwazysz gdzie sa ich slabe punkty.
Ja czasami ratuje sie smarami silikonowymi przy kopulce ,przy cewce, kable i gumki na kablach
ale silikon lapie kurz dlatego nalezy go uzywac bardzo cienko.
Dobrze miejsce przed zadaniem silikonu odtluscic benzyna ekstrakcyjna potem naniesc smar i to
miejsce wytrzec sucha szmata po smaze zawsze zostanie cieniutka warstwa ktorej praktycznie nic nie rozpusci / smar - pasta silikonowa sa odporne na: oleje silnikowe-przekladniowe,plyn hamulcowy, benzyne,aceton, detergenty; temp. -40---+200 ponizej -40 twardnieje nie tracac wlasciwosci powyzej + 200 ma tendencje do splywania.
No chyba wiecej niema co sie rozpisywac
|
|
|