To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Carisma] Oryginalny podłokietnik - czy się sprawdza i czy w

Saqu - 19-06-2011, 18:11

a masz może takiego pilota?
http://www.google.pl/imgr...iw=1280&bih=671

Hugo - 19-06-2011, 23:22

Saqu napisał/a:
jednak jak miałbym ja osobiście tam kłaść na to łokieć to muszę się albo strasznie kłaść na fotelu albo bardzo przekrzywiać na prawą stronę.
Byłoby idealne dla kierowców pewnych niemieckich wozów :mrgreen:
Charlie - 20-06-2011, 11:35

Saqu napisał/a:
a masz może takiego pilota?
http://www.google.pl/imgr...iw=1280&bih=671


Nie, mam alarm z pilotem BOXER - takie coś : http://www.eltersc.pl/pho...edbe58bf186.jpg (bez napisu - nie wiem czy kiedyś był, może sie starł)

i9i - 20-06-2011, 20:02

Saqu napisał/a:
a masz może takiego pilota?
http://www.google.pl/imgr...iw=1280&bih=671


Do czego jest ten trzeci zasłonięty przycisk?? :D

A wracając do tematu to byłbym zainteresowany podłokietnikiem do swojego polifta w materiale czarnym. Pytanie tylko czy trzeba wymieniać końcówkę tunelu czy w stary tunel można wprasować sam podłokietnik. I jakby miał ktoś na zbyciu wyżej wymieniony w rozsądnej cenie to byłbym zainteresowany :mrgreen: :)

pamar - 20-06-2011, 20:37

Podłokietnik jest super!
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37864
Oj nie chce wam się szukajki użyć ;)

SHARK1979 - 23-06-2011, 12:07

pamar napisał/a:
Podłokietnik jest super!

Sam widziałem ostatnio na własne oczęta i daje radę, ja brykam 3 rok na zwykłym i użyłem go 2 razy :wink:

mlun - 25-06-2011, 13:24

A ten tunel poliftowy pasuje do przedlifta na 100%?
Saqu - 25-06-2011, 19:47

mlun napisał/a:
A ten tunel poliftowy pasuje do przedlifta na 100%?

odpowiem Ci, że na 100% to tunel po liftowy nie pasuje do przedlifta. O ile nic nie przerobisz to nie podejdzie plug&play

zmc29 - 10-07-2011, 22:14

Witam
Mam wersję poliftową bez podłokietnika. Jednak na dłuższych trasach da się odczuć zmęczenie prawego ramienia. Dlatego zamówiłem ori podłokietnik wraz z tunelem. Trochę mnie zdziwiła waga paczki (ciężka). Jak na gabaryt owego podłokietnika to raczej ciężki. Oprócz tego w tunelu był kawał dziwnie wyspawanego żelastwa (coś jak dwa zespawane ze sobą trójkąty), które jest mocowaniem dla podłokietnika.
Tak więc kupując podłokietnik do "polifta bez podłokietnika" trzeba nabyć jeszcze to żelastwo do mocowania, które jest schowane w tylnej części tunelu. Że nie wspomnę o wycięciu kawałeczka tunelu (ja nabyłem komplet wiec mnie to ominęło). Ponad to podłokietnik posiada pod spodem klapkę która zamyka ten "schowek" za ręcznym i regulację kąta nachylenia. No i w porównaniu z wersją przedliftową gdzie jest tylko ta klapka do schowka, która jest za nisko i wcale nie jest podłokietnikiem, ten jest dużo dużo wyżej i dlatego spełnia swoją funkcję.
Jakimś rozwiązaniem jest zawsze zakup którejś z uniwersalnych chińskich podróbek, które jednak jakością i trwałością zdecydowanie odbiegają od oryginału i nie wszystkie posiadają regulowany kąt pochylenia.

marojazwin - 27-03-2012, 20:16

zmc29, A posłuchaj kolego,jak mocowałes ten podłokietnik to miałeś tam gwint w tych 4 otworach w tej ramce na dole co jest umocowana do karoserii.Bo ja dzisiaj kupiłem podlokietnik razem z tunelem i tą gruba blacha w środku no i oczywiscie dostałem w komplecie 4 śruby
(fi 6) tylko że ja mam otwory w tej ramce mocowanej w karoserii i pasuja idealnie tylko że nie ma w nich gwintu.Jestem ciekawy jak u Ciebie było z tym.

Pozdrawiam

pamar - 28-03-2012, 09:58

Gwint powinien być na 100%
Ja nie miałem tych czterech śrub, przymocowałem na wkręty które tam wcześniej były. Oczywiście jak tylko będę miał odpowiednie śruby, przykręcę bo tunel na tych dwóch odsuwa się i powstaje szczelina na łączeniu.


marojazwin - 28-03-2012, 13:40

pamar, Ja sprawdzałem przed montażem i nie mam tam gwintu na 100% są tylko otwory.I tak samo jak ty na tych 2 wkrętach zamocowałem ale właśnie podłokietnik jest mało stabilny i się rozchodzi podobnie jak u Ciebie.Dzisiaj spróbuję zdemontować tą ramkę na dole i podspawać nakrętki od spodu.Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie.
Widocznie w wersji bez podłokietnika raz gwintowali raz nie.

Pozdro i dzięki za opdowiedź.

[ Dodano: 30-03-2012, 09:47 ]
pamar, Ponownie wracam do tematu podłokietnika,ale pozytywnie .Nie chwaląc się wujaszek mi przyspawał nakrętki do tej ramki od spodu i teraz trzyma gicior , jest spawaczem także zrobił tak jak fabrycznie nawet z zabezpieczeniem farbą specjalną

Duli - 10-07-2013, 19:00

Podepnę się pod temat, lecz niestety z problemem. Kupiłem cały tunel z podłokietnikiem. Niestety zapadka, która blokuje położenie podłokietnika nie działa i opada on pod wpływem własnego ciężaru/grawitacji na sam dół. Jest możliwość naprawienia tej zapadki, czy nie ma to sensu i polować na inny? Wolałbym naprawić ten, bo kupiłem w niezłej cenie.
marojazwin - 10-07-2013, 22:16

Kolego Duli.Ja na twoim miejscu bym próbował to rozebrac i naprawić w sumie gorzej nie powinno Ci się stać.Sam tego nie robierałem,bo nie miałem takiej potrzeby ale na twoim miejscu bym spróbował,może to się okazać jakiś banał.A po co kupować 2 podłokietnik.Warto spróbowac samemu.No i przy okazjii jakbyś rozebrał to podziel się wiedzą co i jak .Pozdrawiam
radek8622 - 11-07-2013, 14:37

chłopaki może spróbujcie poszukać gdzieś w necie bo mnie udało się jakiś czas temu wychaczyć oryginalny podłokietnik do przedliftowej carrismy. Jest wygodny i posiada schowek jak znajdę jakie ma numery seryjne to dopiszę.Nie było problemów z zamontowaniem tylko przykręcić.jest stabilny i wygodny.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group