To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - Silnik

rosomak1983 - 02-07-2011, 17:28

Frost, o ja piernicze... dobrze ze ja remontuje rzedówke... :shock:
mitsu_pl - 04-07-2011, 18:29

Znajomy widok ;)
Frost - 04-07-2011, 19:11

mitsu_pl, :D :D hehe, no widziałeś go kilka razy


Dziś zawiozłem silnik do tokarza. Będzie lekko obrabiany:

głowice obniżone ile sie da, a da sie niewiele - 0,5mm
dotarte gniazda i zawory
portingu nie robimy, bo japońcy zrobili to już dawno temu i nie ma nawet co tam robić :D
blok będzie lekko liźniety zeby go wysprzątać
wszystkie panewy nowe - w nominale :D zero szlifów haha, to sie lubi

W środę do odbioru, jeszcze myśle nad jedną rzeczą, ale to musze przemyśleć i skonsultować z tokarzem

[ Dodano: 06-07-2011, 21:28 ]
Dziś odebrałem graty z powrotem.



Miałem tylko sobie przykryć blok jak zapiełem na wieszak, ale poszło z górki



I cały dół praktycznie złożony na nowych gratach. Jutro tylko miska i uszczelniacze i biore sie za górę



Zdjęcie ostatnie licho wyszło bo telefon był już cały w smarach :D

deejay - 07-07-2011, 22:50

Powoli , nie tak szybko... tutaj pospiech nie jest wskazany :mrgreen:

powodzenia :wink:

mitsu_pl - 08-07-2011, 01:13

No to my jesteśmy parę kroków przed Tobą, bo już i góra złożona - nawet przypomina silnik :D , ale widząc Twoje tempo Adamie, to nas wyprzedzisz... ;)
Frost - 08-07-2011, 09:42

Wczoraj miałem chwilke czasu więc:

złożyłem góre





Też Michale mój silnik zaczyna przyglądać silnik :D



Troszke mi to zajęło, bo czyściłem i malowałem miske olejową, wymieniłem uszczelniacze na wale, przedmuchałem smoka i wyczyściłem z grubsza pompe olejową

deejay, nikt sie nigdzie nie śpieszy :wink: albo sie coś umie albo nie 8)

Wojciech Bogacz - 08-07-2011, 11:04

Oj chłopaki :) To ja chyba ustawiam się trzeci w kolejce do remontu silnika - będę próbował reanimować mój świeży nabytek hehe. Jakby co to będę was męczył pytaniami :)
mitsu_pl - 09-07-2011, 14:14

My stoimy z robotą, bo nie ma uszczelek, między innymi pod pompę oleju...
Frost - 09-07-2011, 19:02

mitsu_pl, no to witamy w klubie :mrgreen:
rosomak1983 - 09-07-2011, 19:33

Chłopaki to czym rózni sie ten silnik z grubsza od tego noweszego 2,5 V6 z gala ????
Bo rozumiem ze uszczelki sa inne... :?

Saqu - 09-07-2011, 19:44

te v6 z gala EA to są SOHC a tutaj masz DOHC ;)
Wszyc - 09-07-2011, 21:20

pod pompe oleju to chyba od 3000gt/sigma powinna być git :P
Frost - 14-07-2011, 21:14

Skoro uszczelka pompy oleju nie chciała dać sie kupić, to zrobiłem swoją :)

Rolka specjalnego papieru ok. 1x2m - 30zł. Mi koleś dał 50x50cm za free.

Zakup cienkiego nożyka do tapet - ok. 2zł, szpachelka wąska 30mm - 4zł :)

Wszystko ładnie wysprzątane i wycięte :D Ma sie te zdolności plastyczne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:






robertdg - 14-07-2011, 21:40

Znaczy że ruszasz z produkcją masową ;-)
Frost - 15-07-2011, 22:57

dziś poskładałem w końcu silnik w napływie wolnego czasu. Wizualnie nudziło mi sie wiec pomalowałem to i owo.
Mechanicznie nic sie nie zmieniło, bo w sumie nie ma co już rzeźbić w silniku żeby podnieść moc, a pierdół sie robić nie chce :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group