Pajero Sport - Jak podnieść Sporta
piotr277 - 11-03-2014, 09:02
A moim zdaniem zakładanie dłuższych sprężyn do amorów o seryjnej długości to słaby pomysł. W drugą stronę, tj. dłuższy amor (o większym skoku) + krótsza sprężyna, można.
mrs - 11-03-2014, 20:32
piotr277 napisał/a: | A moim zdaniem zakładanie dłuższych sprężyn do amorów o seryjnej długości to słaby pomysł. W drugą stronę, tj. dłuższy amor (o większym skoku) + krótsza sprężyna, można. |
Nie liftowałem na razie Sporta (mam 23 cm prześwitu pod przednią osłoną) , ale doświadczenia z Vitarą wskazują, że amortyzatory o dłuższym skoku założone do starych (krótkich) sprężyn powodują ich wypadanie na wykrzyżu i przy skokach. Sytuacja odwrotna, zbyt mocne (długie) sprężyny przy zbyt krótkim skoku amortyzatora w powyższych sytuacjach skutkują uszkodzeniem cylindra amortyzatora (maksymalne rozciągnięcie). Chyba że w Twoim Sporcie to nie amortyzator tylko np. taśma ogranicza skok zawieszenia.
krasa - 01-06-2014, 12:57
zdjęcie ukazuje różnice miedzy standartem a ironman+2"
A tu auto po podniesieniu:
|
|
|