Colt - Ogólne - Witam, kupiłem Colcika
Maryjon - 24-11-2006, 23:51
Nie wiem czy w colt'ach tez tak ale zegar mi nie palił się jak był zjarany jeden z bezpeczników kostkowych (kwadratowych) w puszce pod maską.
Co najsmieszniejsze radio też nie grało(nie pamętam co jeszcze wtedy nie banglało).
U Ciebie może być tak że radio nie grało i ktoś na siłę prąd szukał i znalazł go właśnie na kabelku stacyjkowym...
Na marginesie witam sąsiada....
stanik - 25-11-2006, 00:58
kamilek napisał/a: | Ojjj, a mi się zdaje, że 4 |
A ja będę obstawał że obecnie 5
Sebek, Moominek, Ty, Ja (te osoby pewnie liczyłęś) i niejaka Paprotka, która jakiś czas temu pytała się o swoją Carisme, ale chyba od tamtej pory ucichła, ale Ją też liczę, bo w sumie na forum trafiła
Pozdrawiam
Kokos - 25-11-2006, 21:37
u mnie nie wyśietlało zegarka radio było bez pradu i nie świeciła lampka wewnętrzna - spalony był bezpiecznik własnie od lampki (plafoon) po wymianie wszystko gra
pozdro
Anonymous - 25-11-2006, 22:38
Przy okazji skasuj tą rdzę pod maską, a co do klapy tylnej to nieiwielki uszczerbek wygląda na słupek przy parkowaniu.
Anonymous - 26-11-2006, 16:46
Tak masz racje, poprzednia właścicielka zaliczyła słupek, ale za tydzień wstawiam samochód do blacharza,
jaka mam wersje silnika 12v czy 16v? http://www.mitsubishi-gra...55_PICT0332.JPG
sprawdzałem bezpieczniki jeden byl spalony i w 3 miejscach nie mam bezpiecznikow, tu jest rysunek http://www.mitsubishi-gra...zpieczinkow.gif na czarno miejsca gdzie jest bezpiecznik a na czerwono wolne miejsce
, czy powinienem je uzupełnić?
a co do zbiorniczka wyrównawczego to jednak musi być, mechanik mi tak powiedział, bo jak jest za duże ciśnienie to wywala płyn do zbiorniczka a jak za mało to pobiera z niego...
Hugo - 26-11-2006, 17:01
sebek36 napisał/a: | a co do zbiorniczka wyrównawczego to jednak musi być, mechanik mi tak powiedział, bo jak jest za duże ciśnienie to wywala płyn do zbiorniczka a jak za mało to pobiera z niego... |
Dokładnie tak.
kamilek - 26-11-2006, 18:37
Sebku trzydzieści sześć, coś musiałeś nie tak zrobić, bo zdjęcie nie chce się otworzyć. Trudno, spróbuję pomóc bez tego. Jeżeli wykryłeś jakiś spalony bezpiecznik, to czym prędzej go wymień. Prawdopodobnie po tym zabiegu znów zacznie działać zegarek w liczniku. Jeżeli gdzieś nie masz bezpiecznika, to oczywiste jest, że braki trzeba uzupełnić. Zdejmij klapkę od bezpieczników. Na niej musisz mieć opisane, który bezpiecznik jest za co odpowiedzialny.
U mnie (i prawdopodobnie u Ciebie też) jest tak, że na samym dole są 3 miejsca na bezpieczniki. Lecz nie mają one żadnej funkcji. Sa to bezpieczniki zapasowe, co by mieć je pod ręką, jak któryś z tych prawidłowych się spali. Ot, cała filozofia.
A co do tego zbiorniczka wyrównawczego, to tak jak Ci pisałem wcześniej, on musi być i basta! Nie ma innej opcji
Anonymous - 26-11-2006, 19:58
Poprawiłem ten link do tego schematu (ja go zrobiłem aby ktoś kto ma takiego samego colta mógłby porównać)
Nie mam klapki od bezpieczników one są odsłonięte,
ok, to wymienie jutro ten spalony i uzupełnie w każdym możliwym miejscu,
Anonymous - 27-11-2006, 13:15
sebek36 napisał/a: | Nie mam klapki od bezpieczników one są odsłonięte, |
Dokup jak najszybciej pokrywę od bezpieczników - kropla wody i zwarcie gotowe (wystarczy, że otworzysz maskę podczas deszczu i będziesz miał kłopot).
Swoją droga podziwiam zapał i odwagę kupna
Bartek - 27-11-2006, 13:27
sebek36 napisał/a: | jaka mam wersje silnika 12v czy 16v? |
12v. 16v pojawiły się sporo po 97 roku i optycznie zupełnie inny kolektor ssący mają......
kamilek - 27-11-2006, 15:13
Bartek napisał/a: | 12v. 16v pojawiły się sporo po 97 roku i optycznie zupełnie inny kolektor ssący mają...... |
W takim razie ja przepraszam za wprowadzenie Was w błąd, pisząc to:
kamilek napisał/a: | sebek36 napisał/a: | Czy mój silnik 1,3 to jest 16V ? |
Tak |
Sorki
|
|
|