To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - [CY8A 2.0DID] Chip tuning 1.8 DID / 2.0 DID

greg300 - 04-11-2011, 14:47

RalfPi. kazde z tych wyścigów to były próby z kolegami a nie przypadkowe spotkanie na drodze. mozesz wierzyć lub nie ale zakładam ze załatwia to moment obrotowy który napewno jest większy niz w ww skodzie.Misiek naprawde zap....ala strasznie. boxa V-tech tez polecam dla tych co nie chcą dłubać w oprogramowaniu. Sprawa spalania wygląda tak ze jestem w stanie jezdzić poza miastem w granicach 4,7L a 5,2L.sam nie wierzyłem we wskazania komputera wiec zrobiłem test i zalałem auto do pełna(wyniki są prawidłowe).trasa poska-hiszpania wyszło mi 5,5 ale nie bede ukrywał ze w niemczech dałem czadu.Wg moich spostrzeżeń i wyliczen stwierdzam ze spalanie spadło sporo. raz jak sie bawiłem jadąc z pracy do domu w nocy uzyskałem spalanie na poziomie 4,2L ale prędkość balansowała miedzy 70 a 100 przy czym jechałem tez przez miasto.tyle ze to męka a nie jazda hihi.Pozdrawiam
jaceksu79 - 04-11-2011, 15:59

greg300, poniosło chyba Ciebie trochę....
krzychu - 04-11-2011, 17:07

Ale z tą skodą to pewnie nieumiejętny kierowca. Pali gumę, potem zmieni nie tam gdzie trzeba bieg i ma stratę...
jaca71 - 04-11-2011, 20:39

krzychu napisał/a:
Ale z tą skodą to pewnie nieumiejętny kierowca.

Ja tam kiedyś objechałem jak chciałem Imprezę WRX, tyle że gość patrzył na mnie jak na głupiego :P Ciekawe o co mu chodziło? Czyżby zawiść, a może politowanie?

jaceksu79 - 04-11-2011, 21:57

jaca71 napisał/a:
krzychu napisał/a:
Ale z tą skodą to pewnie nieumiejętny kierowca.

Ja tam kiedyś objechałem jak chciałem Imprezę WRX, tyle że gość patrzył na mnie jak na głupiego :P Ciekawe o co mu chodziło? Czyżby zawiść, a może politowanie?


:mrgreen:
to jest jeszcze coś innego - mając/jeżdząc subaru jesteś skazany na ciągłą rywalizację z każdym. Każdy chce się z Tobą ścigać. Nawet głupim foresterem jadać w zimę na ośnieżonej drodze każdy chce z Tobą się ścigać - strasznie głupie to uczucie i ten koleś pewnie miał już tego dosyć :mrgreen: :biggrin:

greg300 - 04-11-2011, 22:11

jaceksu79 napisał/a:
greg300, poniosło chyba Ciebie trochę....


Nie poniosło mnie.Wszystko co napisałem jest faktem. A z tą skodą jechaliśmy z kumplem 40km. to nie był wyścig na 400m. podobna sytuacja była z MITSU ECLIPSE GSX 2.0T mojego kuzyna, tez nie dał rady. Panowie staram sie wam przekazać mozliwości tego auta po remapie. jezeli nie dajecie wiary to trudno.

RalfPi - 04-11-2011, 22:28

greg300, IMO diesel idzie inaczej jak benzyna - i w takich powiedzmy wyścigach, jak Twój kolega nie chciał kręcić swojej Skody za mocno.. to przy niższych obrotach odstawał. Ale jeśli by kręcił z odpowiednich obrotów Skodę.. to myślę, że ciężko by Ci było go łyknąć.. A już z pewnością nie "pozamiatałbyś" Skodzinki - taka moja opinia.

PS Pozamiatałem to ja.. ale Ojca Pandę:) I tu naprawdę było pozamiatane:)

Co do tematu - naprawdę fajnie, że diesle można "tak łatwo" podkręcić do wyższej mocy.. Szkoda, że nie wspominają o tym przy zakupie furki.. Teraz będę wiedział i powiem szczerze, że możliwość zdecydowanie tańszej zmiany parametrów silnika, jak dla benzyny przemawia za dieslem i jest dla mnie bardzo mocnym argumentem..
A może zwyczajnie zazdrość mnie zżera, że w benzynce jest to trudniejsze;)

mitsu00 - 04-11-2011, 22:32

greg300 napisał/a:
Nie poniosło mnie.Wszystko co napisałem jest faktem. A z tą skodą jechaliśmy z kumplem 40km. to nie był wyścig na 400m. podobna sytuacja była z MITSU ECLIPSE GSX 2.0T mojego kuzyna, tez nie dał rady. Panowie staram sie wam przekazać mozliwości tego auta po remapie. jezeli nie dajecie wiary to trudno.
Wypadaloby nadmienic ze uklad przeniesienia napedu nie ma juz takich zapasow w Mitsu. Wiem z wlasnego doswiadczenia i znajomych. Radze juz teraz odkladac na nowe sprzeglo i dwumas. Albo od razu poszukac wzmocnione, bo przy dynamicznej jezdzie nie pociagnie wiecej przy dobrych wiatrach jak 30-40 kkm.
greg300 - 04-11-2011, 22:40

mitsu00 napisał/a:
Wypadaloby nadmienic ze uklad przeniesienia napedu nie ma juz takich zapasow w Mitsu. Wiem z wlasnego doswiadczenia i znajomych. Radze juz teraz odkladac na nowe sprzeglo i dwumas. Albo od razu poszukac wzmocnione, bo przy dynamicznej jezdzie nie pociagnie wiecej przy dobrych wiatrach jak 30-40 kkm.


Z tym sie zgodze, nastawiam sie na to.czytałem troche na forach VW i moze pokombinuje z kołem zamachowym jednomasowym, bo to jest najsłabsze ogniwo tego układu. Co do reszty gratów MASTERS zapewniił mnie ze to bezpieczna moc dla tego silnika

[ Dodano: 04-11-2011, 22:58 ]
RalfPi napisał/a:
PS Pozamiatałem to ja.. ale Ojca Pandę:) I tu naprawdę było pozamiatane:)


no z tym pozamiatałem to moze za mocne słowo, ale byłem lepszy. moc zblizona 190KM a 400Nm robi gnój. od 1900obr mam 300Nm a przy 2100 jest pełne 390Nm i tak przy 4000obr mam 350Nm. moc maxymalna 190KM trzyma az do odcięcia tyle ze rozsądnie jest kręcić tylko do 4000obr. pisze to patrząc na wykes z chamowni. kolega ze skody musi wachlować biegami kiedy ja w zasadzie biegów zmieniać nie musze.

RalfPi - 05-11-2011, 08:31

Postanowiłem sobie przeliczyć i moc Twojego silnika (zakładając, że 4000 obr/min i 350Nm są dokładne) i wyszło mi 198.5 KM - czyli powiedzmy 200 KM.
Wiesz greg300, z początku Twoja wypowiedź zabrzmiała dość buńczucznie.. Ale jeśli jest tak jak mówisz, to podziwiam możliwość takiego "podkręcenia" Lancera w dieslu. Szerokiej drogi! Pozdrawiam

Portugal - 05-11-2011, 14:17

greg300 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Wypadaloby nadmienic ze uklad przeniesienia napedu nie ma juz takich zapasow w Mitsu. Wiem z wlasnego doswiadczenia i znajomych. Radze juz teraz odkladac na nowe sprzeglo i dwumas. Albo od razu poszukac wzmocnione, bo przy dynamicznej jezdzie nie pociagnie wiecej przy dobrych wiatrach jak 30-40 kkm.


Z tym sie zgodze, nastawiam sie na to.czytałem troche na forach VW i moze pokombinuje z kołem zamachowym jednomasowym, bo to jest najsłabsze ogniwo tego układu. Co do reszty gratów MASTERS zapewniił mnie ze to bezpieczna moc dla tego silnika

[ Dodano: 04-11-2011, 22:58 ]
RalfPi napisał/a:
PS Pozamiatałem to ja.. ale Ojca Pandę:) I tu naprawdę było pozamiatane:)


no z tym pozamiatałem to moze za mocne słowo, ale byłem lepszy. moc zblizona 190KM a 400Nm robi gnój. od 1900obr mam 300Nm a przy 2100 jest pełne 390Nm i tak przy 4000obr mam 350Nm. moc maxymalna 190KM trzyma az do odcięcia tyle ze rozsądnie jest kręcić tylko do 4000obr. pisze to patrząc na wykes z chamowni. kolega ze skody musi wachlować biegami kiedy ja w zasadzie biegów zmieniać nie musze.


Siema mitsu..... :mrgreen:

patrycjuszek - 15-11-2011, 09:09

Ja zlikwidowałem dpf , mam 400 nM przy 2100 obr i zrobiłem już 20kkm ( obecnie auto ma 120 kkm). Jak sie nie strzela ze sprzęgła to można długo jeździć. A jak padnie dwumas to jest tanie wyjście:
dwumas regenerują w Poznaniu za 500 pln, wkłądają twardsze spężyny jak ktoś chce i dają nawet 24 mies gwarancję www.sprzeglo-service.pl lub
zamiennik LUK kosztuje 1500 pln na alledrogo.

Jednomas odradzam tak jak spawanie dwumasu. Dwumas chroni skrzynie, przeguby i panewki.

greg300 - 15-11-2011, 16:01

patrycjuszek napisał/a:
Ja zlikwidowałem dpf , mam 400 nM przy 2100 obr i zrobiłem już 20kkm ( obecnie auto ma 120 kkm). Jak sie nie strzela ze sprzęgła to można długo jeździć. A jak padnie dwumas to jest tanie wyjście:
dwumas regenerują w Poznaniu za 500 pln, wkłądają twardsze spężyny jak ktoś chce i dają nawet 24 mies gwarancję www.sprzeglo-service.pl lub
zamiennik LUK kosztuje 1500 pln na alledrogo.

Jednomas odradzam tak jak spawanie dwumasu. Dwumas chroni skrzynie, przeguby i panewki.


no i to jest fajne rozwiązanie.to mi sie podoba. ta regeneracja brzmi niezle hihi

jaceksu79 - 15-11-2011, 16:17

patrycjuszek napisał/a:
dwumas regenerują w Poznaniu za 500 pln, wkłądają twardsze spężyny jak ktoś chce i dają nawet 24 mies gwarancję www.sprzeglo-service.pl l


dzięki :wink: mi to też z czasem się przyda :mrgreen:
a dpf miałeś otwarty - to tak jakbyś go nie miał :wink:

JCH - 15-11-2011, 19:06

patrycjuszek napisał/a:
Dwumas chroni skrzynie, przeguby i panewki.
W jaki sposób dwumas chroni panewki :?:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group