To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - kompresor do 4g93

Marilyn - 20-12-2011, 12:58

Jakies konkrety mozna prosic odnosnie wlasnie 4g93 ? Jakie modyfikacje sa polecane ?

Wypowie sie ktoś ? Bo jestem zainteresowany, w necie nic nie moglem znalezc na ten temat...

Kojec - 07-03-2012, 22:39

Gdzie dostanę sportowy wałek rozrzadu?? Z czego to się składa i jakie koszta??
misiek2410 - 07-03-2012, 22:42

jaki silnik masz? a wałek składa się z... wałka ;) chodzi w tym o to że sportowe wałki mają inne krzywki na wałku dłuższe i bardziej "szpiczaste" przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej powietrza do silnika... to tak w bardzo okrojonym skrócie ;)
cena uzależniona od silnika i producenta ;] ale od kilku set do kilku tysięcy złotych :)
napisz do nich to dowiesz sie ceny http://promotormocy.pl

pucek - 08-03-2012, 08:50

misiek2410 napisał/a:
...przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej paliwa do silnika...


POWIETRZA!

@Kojec zapytaj sie ich http://www.swiatek.com.pl/go.live.php

Kojec - 08-03-2012, 13:01

właśnie do nich napisałem, ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł
misiek2410 - 08-03-2012, 15:54

pucek napisał/a:

POWIETRZA!

Pucek wybacz mój błąd :)

Kamil_Ziomek - 08-03-2012, 20:14

pucek, w silniku z zapłonem iskrowym to mieszanki powietrza z paliwem :D ( nie dotyczy bezpośredniego wtrysku) Żeby jeszcze zwiększyć moc silnika można dobrać długość układu ssącego i wydechowego.
swinks_UK - 08-03-2012, 23:06

Kojec napisał/a:
...ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł

:badgrin: :badgrin: :badgrin:

Kamil_Ziomek - 10-03-2012, 11:14

Ja bym bezpiecznie liczył z tysiaka na wałek. Za 350 zł to do una można kupić do malucha koło 250 zł do innych auto cena mocno idzie w górę.
Marilyn - 29-03-2012, 16:29

A czy ktos sie wypowie na temat zwiekszenia mocy w GDI ? Bo akurat mam auto doszczetnie rozebrane (zostal tylko wal korbowy i blok silnika;D) wiec mozna by bylo cos sprobowac; )
tpodsiadlo - 08-04-2012, 19:16

to moze ja sie podepne pod temat kompresora.
zbliza mi sie swap na 2.0 v6, a moj silnik (2.0 16v) pojdzie do eclipsa zamiast 1.8
czy jest sens BARDZO MALYM kosztem zalozyc do tego (v6) kompresor? (kompresor mialbym w cenie zlomu z jakiegos vw)
i nie stroic (mysle ze przy takim cisnieniu sama przeplywka oryginalna wystarczy zeby podac ciut wieksza dawke paliwa ewentualnie tymi nieszczesnymi rezystorkami )

ale na pewno nie chce pchac sie w koszty

moc porownywalna z rekinowymi 2.5 v6 mi zupelnie wystarczy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group