Tuning - kompresor do 4g93
Marilyn - 20-12-2011, 12:58
Jakies konkrety mozna prosic odnosnie wlasnie 4g93 ? Jakie modyfikacje sa polecane ?
Wypowie sie ktoś ? Bo jestem zainteresowany, w necie nic nie moglem znalezc na ten temat...
Kojec - 07-03-2012, 22:39
Gdzie dostanę sportowy wałek rozrzadu?? Z czego to się składa i jakie koszta??
misiek2410 - 07-03-2012, 22:42
jaki silnik masz? a wałek składa się z... wałka chodzi w tym o to że sportowe wałki mają inne krzywki na wałku dłuższe i bardziej "szpiczaste" przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej powietrza do silnika... to tak w bardzo okrojonym skrócie
cena uzależniona od silnika i producenta ;] ale od kilku set do kilku tysięcy złotych
napisz do nich to dowiesz sie ceny http://promotormocy.pl
pucek - 08-03-2012, 08:50
misiek2410 napisał/a: | ...przez co zawory otwierane sa mocniej i dostaje sie więcej paliwa do silnika... |
POWIETRZA!
@Kojec zapytaj sie ich http://www.swiatek.com.pl/go.live.php
Kojec - 08-03-2012, 13:01
właśnie do nich napisałem, ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł
misiek2410 - 08-03-2012, 15:54
pucek napisał/a: |
POWIETRZA! |
Pucek wybacz mój błąd
Kamil_Ziomek - 08-03-2012, 20:14
pucek, w silniku z zapłonem iskrowym to mieszanki powietrza z paliwem ( nie dotyczy bezpośredniego wtrysku) Żeby jeszcze zwiększyć moc silnika można dobrać długość układu ssącego i wydechowego.
swinks_UK - 08-03-2012, 23:06
Kojec napisał/a: | ...ale po cenach do innych aut taki wałek nie jest drogi, ok 350 zł |
Kamil_Ziomek - 10-03-2012, 11:14
Ja bym bezpiecznie liczył z tysiaka na wałek. Za 350 zł to do una można kupić do malucha koło 250 zł do innych auto cena mocno idzie w górę.
Marilyn - 29-03-2012, 16:29
A czy ktos sie wypowie na temat zwiekszenia mocy w GDI ? Bo akurat mam auto doszczetnie rozebrane (zostal tylko wal korbowy i blok silnika;D) wiec mozna by bylo cos sprobowac; )
tpodsiadlo - 08-04-2012, 19:16
to moze ja sie podepne pod temat kompresora.
zbliza mi sie swap na 2.0 v6, a moj silnik (2.0 16v) pojdzie do eclipsa zamiast 1.8
czy jest sens BARDZO MALYM kosztem zalozyc do tego (v6) kompresor? (kompresor mialbym w cenie zlomu z jakiegos vw)
i nie stroic (mysle ze przy takim cisnieniu sama przeplywka oryginalna wystarczy zeby podac ciut wieksza dawke paliwa ewentualnie tymi nieszczesnymi rezystorkami )
ale na pewno nie chce pchac sie w koszty
moc porownywalna z rekinowymi 2.5 v6 mi zupelnie wystarczy
|
|
|