Colt - Ogólne - TURBO do CAO 1.3 Czy warto??
Krzyzak - 05-12-2006, 09:05
Lena napisał/a: | a czy mozliwe jest wlozenie do colta CJ0 '96 silniczka 1.8 z galanta, carismy lub lancera?? pytam z ciekawosci |
pewności nie mam, ale z Galanta NIE (bo ten 1.8 jest tam odwrócony o 180 st.), Lancer z tych lat nie miał silnika 1.8, więc pozostaje Carisma
Anonymous - 05-12-2006, 11:51
I po temacie....
Anonymous - 05-12-2006, 15:16
no tak, sa silniki od colta gti, ale jest ich bardzo malo, czesciej mozna spotkac silnik od carismy lub lancera, pytanie tylko czy da rade wlozyc, jak bede myslal o tym powaznie to na pewno najpierw bede szukal od colta, ale jesli nie znajde... poza tym to nie wczesniej niz w wakacje, teraz sie tylko przymierzam
Anonymous - 05-12-2006, 17:31
silnik jest odwrocony o 180stp duzo duzo rzezby trzeba
Anonymous - 08-12-2006, 07:14
poszperalem w necie i wkoncu mam odpowiedz:
colt CAO:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1930377
lub
http://moto.allegro.pl/it...ik_1_6_16v.html
moj colt CJ0 '96:
http://www.michalik.cba.pl/autko/5.jpg
Podsumowujac:
colty CJ0 (a przynajmniej moj) maja odwrocone silniki o 180 st w stosunku do CA0, tak jak juz wiekszasc misiakow od ok 95-96, tak wiec rzezba jezeli bede chcial wlozyc 1.8 z CAO GTI, natomiast jezeli bede chcial wlozyc np 1.8 z carimsy '98 to tylko jeden wyjac, drugi wlozyc i po problemie, i to mnie bardzo cieszy )) (no chyba ze sie myle, a jak myle sie to mnie poprawcie)
Krzyzak - 08-12-2006, 09:06
Przeciez to wlasnie napisalem na poczatku tej strony.
Anonymous - 08-12-2006, 09:40
to czemu w temacie jest colt CA0???
KaWu - 08-12-2006, 12:37
NO wlasnie tez nie wiem dlaczego CAO, jezeli w koncu ma byc do CJO.
karolgt - 09-12-2006, 15:10
a wracajac do tematu.... warto do 1.6 ? czy jednak zostajemy przy swapie na 1.8 ?
Anonymous - 09-12-2006, 16:03
mi marzy sie 1.8t mam nadzieje ze jak bede sie tym zajmowal to znajde takie monstrum, ale jezeli komus wystarczy ok 100KM z 1.6 to juz jego sprawa, ja niestety musze zaczekac na doplyw wiekszej gotowki :/
karolgt - 09-12-2006, 16:13
1.6 ma 113, 1.8 (od colta oczywiscie) 140, roznica spora, w osiagach tez sie dosc dobrze przeklada.
jeszcze jakiegos VTEC'a do tego wlozyc (jak sie da wogole) i
Anonymous - 09-12-2006, 17:15
karolgt napisał/a: | 1.6 ma 113, 1.8 (od colta oczywiscie) 140, roznica spora, w osiagach tez sie dosc dobrze przeklada.
jeszcze jakiegos VTEC'a do tego wlozyc (jak sie da wogole) i |
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM
karolgt - 09-12-2006, 21:02
deenbe napisał/a: |
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM |
ok, ale znajsc te silniki to (czytajac kiedys jakies forum) latwo nie jest.
ale tak juz czysto teoretycznie, mam taki silnik (plus osprzet, kabelki, ecu i skrzynie(?) ),(mowie o tych 4G92 i 4G93), faktycznie przelozenie tych silnikow jest takie proste? nie trzeba potem zmieniac, zawieszenia, hamulcow itd itd? troche roboty chyba jest jednak, warto? ktos robil i wie ile takie cos "w sumie" moze kosztowac?
pozdr.
Anonymous - 09-12-2006, 21:13
hamulce i zawieszenie powinno sie zmienic, no chyba ze wolisz latac i sie nie zatrzymywac
Anonymous - 10-12-2006, 13:38
rzeczywiscie, nalezy zmienic hamulce i zawieszenie, ale jezeli nie mam tyle kasy to mozna z hamulcami zaczekac na przyplyw gotowki, wkoncu jak mam silnik 1.3 i jezdze max 140, to tak samo moge z 1.8 trzymac max 140, hamulce tak czy inaczej beda musialy zatrzymac mnie z tej samej predkosci, fakt ze waga silnika jest troche wieksza, ale wtedy bede mniej ludzi wozil wiec sie wyrowna to samo z zawieszeniem
a poduchy pod silnik? zostaja te same czy wymienic? w sumie pewnie sporo sie tego zbierze, ale wystarczy chcec a ja bardzo chce
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM
plug&play odnosi sie do CAO czy CJO??
na marginesie: fajny silniczek, ale cena duuuuza
http://www.allegro.pl/ite...2000r_4g93.html
|
|
|