Pajero II - wymiana czujnika tylnego dyfra
jawaldek - 01-03-2012, 13:27
Cytat: | jak nie mam blokady to po co tam czujnik ??? przewody ciśnieniowe są. czujnik jest. po lewej stronie od góry jak patrzysz od strony wału! | ale to nie jest blokada Nie wiesz czy aby ktoś wcześniej nie zrobił w dyfrze jakiejś partyzanckiej zmoty BARTZ napisał/a: | ale po dodaniu ciśnienia bez żadnych skutków | to mnie właśnie martwi. Po daniu ciśnienia blokada nie załącza się natychmiast-->> musi się wpasować. Jak pompowałeś czujnik był wykręcony ?? Powinieneś coś usłyszeć->> choć by syczenie powietrza. Obstawiam 3 warianty 1->> czujnik i przewód ciśnieniowy wstawiony dla picu 2->> zagięty/zatkany przewód ciśnieniowy na przejściu 3->> czy to jest blokada wiskotyczna czy mechaniczna ?? Jeśli wiskotyczna to mądrzejsi w tym temacie zabrać głos muszą.
lukas 78 - 01-03-2012, 13:44
jakby miał LSD to nie byłoby w moście żadnych czujników
jabol66 - 01-03-2012, 21:53
Przypuszczam że Ci się zemby zmieliły na blokadzie. Taki objaw jest gdy blokada się zmieli. Niestety raczej tego nie zrobisz ja radze zrobić inaczej kupić w Polsce używany most za 700-1000zł następnie wykręcić z obudowy i wysłać do Irlandi samą gruszkę to wyślesz i to za nieduże pieniądze.
A i pompka będzie pompować jak się zęby od blokady zmielą a następnie się wyłączy bo dojdzie talerz od blokady do talerza napędu półosi tylko go nie spina bo już nie ma zębów.
BARTZ - 02-03-2012, 17:58
dla mnie ta wiadomosc nawet dala do mylenia i najprawdopodobniej tak zrobie ale wysle na ISLANDIE nie irlandie :)hehe 80% osob myli te dwa kraje
dzieki za wskazowki
lukas 78 - 02-03-2012, 18:26
Islandia czy Irlandia oby doszło
|
|
|