To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Grzejące się felgi. Brak pomysłów

Heavy1155 - 16-07-2012, 14:38

oplaca ci sie lpg w colcie?
to przeciez prawie nic nie pali a i rakieta to to nie jest!
zrobisz z niego 50 konna pierdziawke. szkoda autka moim zdaniem...

georgekaskader - 16-07-2012, 14:49

Wiesz co według moich kalkulacji opłaca się... Po 1 w tej chwili kosztuje mnie około 40zł 100km ponieważ pali mi około 7 litrów benzyny. Po 2 dostanie sekwencje także nie bedzie tragedii tak mi się wydaję.

Pozdrawiam

KlaudiuszBdg - 16-07-2012, 18:52

W colcie z tego co pamiętam tarcze są wentylowanie, nienawiercane, a felgi podczas jazdy w trybie miejskim na pewno nie mają prawa się nagrzewać tak, że nie da się ich złapać
Heavy1155 - 17-07-2012, 08:12

spoko. raz jezdzilem golfem na gaz i doswiadczenie okropne... moze faktycznie w dzisiejszych czasach duzo sie zmienilo i autka jakos na tym jezdza.

co do tarcz, tez mialem wentylowane i wszyscy moi znajomi jezdzacy mitsu tez maja wentylowane - moze poprzedni wlasciciel poszedla na latwizne przed sprzedaza i wsadzil zwykle tarcze za 20zl z alledorggo no i masz efekt. nie pytalem o to wczesniej bo myslalem ze masz wentylowane.

Kubot - 17-07-2012, 14:17

No to może właśnie w tym jest problem. Ja też mam wentylowane tarcze. Jeżeli instalacja lpg to tylko sekwecja. Też mam zamiar założyć :) Niewielki spadek mocy który jest praktycznie nieodczuwalny. Przy nowej instalacji 2 lata gwarancji jeździsz i się nie przejmujesz.
georgekaskader - 17-07-2012, 18:49

CO do gazu owszem tylko sekwencja. Co do tarcz wentylowane hmmm w sumie znajomy zakładał nawiercane takie z dziurami xd żeby się nie grzały. U mnie są zwykłe bez dziur ale chyba nie chodzi o takie wentylowane:D. Jestem laikiem w takich sprawach ale z samej nazwy można wywnioskować że mają gdzieś ujścia aby się lepiej chłodziły... Może ktoś mi to wytłumaczy lub podrzuci jakąś fotkę, będę wdzięczny...

Pozdrawiam

Hugo - 17-07-2012, 22:18

Tarcza lita (nie wentylowana):
http://www.google.pl/imgr...SuvPX8CA&zoom=1

Tarcza wentylowana:
http://www.google.pl/imgr...SJ8Z30CA&zoom=1

Tarcza wentylowana, nacinana:
http://www.google.pl/imgr...TrgNWtCQ&zoom=1

Tarcza wentylowana, nacinana i nawiercana:
http://www.google.pl/imgr...TrgNWtCQ&zoom=1

:wink:

georgekaskader - 19-07-2012, 00:21

Dzieki Kolego +dla Ciebie bo ja jestem leń chociaż tez patrzyłem te zdjęcia i domyślałem się że ta przestrzeń u góry to właśnie ujście tego ciepła wiec mam wentylowane. Ale nie ma co postów nabijać zmienie gumy na tłoczkach i napisze czy dało jakąś poprawę... Liczę że da bo już nic innego nie ma prawa tam się psuć... :D
Heavy1155 - 02-05-2013, 10:21

oj zdzwilbys sie to w koncu mitsu hahaha
spoko daj znac co i jak po wymianie gum. w srodku w zacisku jest taki oring wyczysciles go?
zmien pkyn hamulcowy o ile jeszcze tego nie zrobiles
pozdrowionka

kondzio3333 - 03-05-2013, 18:22

Ja miałem tak, problemem było to, że nie wyczyściłem i nasmarowałem dwóch śrub tej na klucz 13 i 17 którymi przyczepiony jest oprawa z rłoczkiem do piasty oraz wyczyściłem prowadnic klocków. Po nasmarowaniu tłoczka i maksymalnym jego wciśnieciu gdy złożysz wszystko na gotowo i złapiesz za oprawę ona powinna "chodzić" tzn. tak ślizgać się lekko po tych ww. śrubach. Wcześniej churczało tak jakby problemem było łożysko.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group