To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Wiem jak usunac stuki tylnego zawiecha na mokrym... Fotki!

Anonymous - 18-01-2007, 14:55

pomysł zawalisty ciekawy jestem czy u mnie pomoże :] pozdr i jak to zrobie to dam znać
Marcino - 19-01-2007, 06:34

A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa, kolega testuje już to w Mazdzie, i sie sprawdza, jest peewnośc ze sie nie wysunie, a i nie wiele podnosi zawieszenie do góry, co prawda gorzej zakladac, ale zapytam go jak to zrobił.
Brikston - 19-01-2007, 09:21

Marcino napisał/a:
A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa


Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan... :)

Pozdr

Anonymous - 20-01-2007, 20:17

Brikston napisał/a:
Marcino napisał/a:
A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa


Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan... :)

Pozdr

No właśnie. Dołączyłem do grona osób którym stuka na mokrym - najpierw z tyłu coś skrzypiało i piszczało, teraz stuka - czasami tak jakby coś zaraz miało się urwać. Oczywiście tylko jak pada i jest mokro. Dodam, że zwiększenie prędkości niweluje hałas, czyli jak mniej buja tyłem to mniej stuka. Dzisiaj zaufany mechanik oglądał zawieszenie i nic nie stwierdził.
Także przy najbliższej okazji przetestuje wąż na sprężynie.

Anonymous - 24-01-2007, 17:58

Brikston miales racje z tym iz byly dwa typy sprezyn w tylnim zawieszeniu.ja mam/mialem takie jak Ty tzn. dolne zwoje sie stykaja a teraz mam z przerwa ze mozna wsunac palca hihihi dlugosc i osadzenie sprezyny jest identyczne jest tylko inaczej gieta!stuki byly i nie ma i wreszcie mam spokuj.zamontwoalem sprezyny od 1.8 GDI z 2001 roku.cena kompletu 150zl plus 1,5godziny mojej pracy.......
Anonymous - 24-01-2007, 21:40

Dokładnie ten sam problem mam w Galancie.
Na poczatku myslalem ,ze to cos w bagazniku stuka bądz lata ale okazalo sie ,ze tylko w deszczową pogode objaw wystepuje.Najgorzej jest jak troche popada albo teraz zima jak robi sie bloto posniegowe.Jak mocno leje to raczej mniej.
Probowalem pryskac roznymi srodkami ale bez efektu.O wezu juz kiedys slyszalem wiec musze tez to wyprobowac.

saphire - 24-01-2007, 22:41

jawor44 a fotki pokaż sprężyny trzeszczącej i tej która nie trzeszczy w przedmiotowych miejscach gdzie te zwoje sie stykają - będzie dla potomności
Anonymous - 25-01-2007, 00:12

No to jest szansa że i u mnie przestanie stukać i pukać na mokrym:)
Anonymous - 25-01-2007, 09:05

to jest typ sprezyny ktory trzeszczy dolne zwoje sie stykaja:

http://img181.imageshack....age=typ18um.jpg

to jest 2 typ ktory nie piszczy ani nie strzela

http://img180.imageshack....age=typ27qn.jpg

zaznaczam ze osadzenie sprezyny jest takie same jak rowniez dlugosc sprezyny rozni sie tylko sposobem giecia


pozdrawiam

Matejko - 25-01-2007, 09:56

co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal,
Anonymous - 25-01-2007, 16:23

Matejko napisał/a:
co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal,

od czego zależy czy ma sie monroł czy kyb ? bo nie znalazłem w szukajce :roll:

i jak rozpoznać, które się posiada o ile napisy są na 1 rzut oka nieczytelne ?

Matejko - 25-01-2007, 17:58

nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie
Anonymous - 25-01-2007, 18:11

Matejko napisał/a:
nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie


hmm szkoda, bo moja cari ma prawdopodobnie oryginalne amory/sprężyny a komfort jest kijowy, za twarde auto jak dla mnie...

Anonymous - 25-01-2007, 22:49

Moje też jest twarde, ale to nie jest chyba wada, ale te stuki z tyłu są wkurzające, jak więc poznać właściwą sprężynę.
Brikston - 26-01-2007, 07:56

Bastek napisał/a:
jak więc poznać właściwą sprężynę

Najszybciej to wejsc pod samochod i sie przyjzec pierwszym dolnym zwojom sprezyny. Jesli sie stykaja to bedzie stukalo na mokrym i robisz taki zabieg jak na fotkach pokazalem.
W serwisie Mitsu na Klimeckiego w Krakowie tez zaczeli zakladac weze ogrodowe po tym jak ojciec im powiedzial co tak trzeszczy na mokrym, bo mieli mase klientow z tym problemem.

[ Dodano: 26-01-2007, 08:00 ]
Bastek napisał/a:
Moje też jest twarde


Aaa... i jeszcze jedno... dla mnie to zawieszenie az tak twarde nie jest. Szczegolnie tyl moglby szybciej sie 'wygaszac' po szybkim i ostrym manewrze w lewo i potem w prawo. Co wy na to :?: Inna sprawa ze mam waskie opony zimowe, ktore dobrej stabilnosci nie zapewniaja, ale i tak mnie to troche wkurza.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group