[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Poprawna regulacja luzów zaworowych
milo - 13-08-2012, 06:52
slavo_p napisał/a: | ja mam wyregulowane wydech i ssanie na 0.25 , mam problemy z rozruchem na ciepłym czy zawory to mój problem ? |
To nie zawory jak masz ustawione na 0,25 na goracym
Krzyzak - 13-08-2012, 07:08
slavo_p napisał/a: | mam problemy z rozruchem na ciepłym czy zawory to mój problem ? | jak najbardziej
jakieś 2-3 lata temu robiłem podobną kwestię - był to Colt na LPG i też miał za ciasne zawory
na ciepłym nie chciał odpalić
slavo_p - 13-08-2012, 23:01
niema jednoznacznej odpowiedzi :( która wypowiedz jest prawidłowa molo & krzyżak ehhh i co ja mam poczynic
Krzyzak - 14-08-2012, 08:02
slavo_p napisał/a: | i co ja mam poczynic |
obejrzyj serwisówkę do swojego auta i tyle - w dziale download jest
slavo_p - 14-08-2012, 18:27
niema są tylko schematy elektryczne
milo - 14-08-2012, 20:11
Jesli myslisz że to wina zaworów to zrob wieksze luzy i zobacz jak na gorącym odpala ,pewnie bedzie to samo ,daj znać
slavo_p - 14-08-2012, 22:24
sciągnołem schemat silnika 4d68 i tam napisane jest ze luzy zaworowe 0.15 ssący i wydechowy hahaha ja juz niewiem jakie mają byc własciwe te luzy ;/;/;/
milo - 14-08-2012, 23:23
Cytat: | sciągnołem schemat silnika 4d68 i tam napisane jest ze luzy zaworowe 0.15 ssący i wydechowy hahaha ja juz niewiem jakie mają byc własciwe te luzy ;/;/;/
|
a 4d68t?
slavo_p - 15-08-2012, 11:27
milo a gdzie znajde oznaczenie silnika ? A w manualach pisze tylko 4d6 ewentualnie 4d68 i nic wiecej ;/;/
[ Dodano: 15-08-2012, 11:59 ]
wyczytalem ze 4d68t ma wydech i ssanoe 0.15 na zimnym
[ Dodano: 15-08-2012, 12:01 ]
milo moze podeslesz mi tego manuala?
milo - 15-08-2012, 17:38
slavo_p napisał/a: | wyczytalem ze 4d68t ma wydech i ssanoe 0.15 na zimnym |
Różnie podają i trzeba patrzeć czy na zimnym czy na gorącym jak na zimnym 0.15 to na gorącym 0,25
slavo_p napisał/a: | milo moze podeslesz mi tego manuala? |
Już Ci podsyłam
slavo_p - 15-08-2012, 23:21
doszło thx hmm... skoro mówisz ze to nie zawory to co ? zapłon mam ustawiony czujnikiem , jak zimny po nocy to odpala na dyg , zawory sie klekoczą chce je ustawic i zrobie te 0.15 na zimnym bądz 0.25 na ciepłym , dzisiaj wracałałem z trasy dłuzszej i moja max prędkosc to 140 km/h , zero dymu za mną . A jeszcze zauwazyłem ze jak auto sie nagrzeje i zgasze silnik i prubuje podpompowac paliwo to pompuje pompuje pompuje i nie robi sie twarda pompka ;/ moze to ona jest przyczyną złego odpalania na ciepłym ? filtr kupiłem nowy . Mam tez taki dziwny objaw ze jak zblizam sie pomału do 2000obrotów i jade ze stałą prędkoscią to auto zaczyna szarpactak jak by ocinało paliwo , przerywa , i to dzieje sie w takim momencie gdy do akcji wkracza turbo , a jak depne gaz to goni jak szalony.Pompe jak gorąca leje zimnąwodą ale to nic nie daje wiec problem tkwi gdzie indziej ;/;/;/ a moze to kompresja ?:(
milo - 16-08-2012, 22:07
Może pompka zapowietrza się i ciągnie powietrze męmbrana potrafi pekać
Turbo już wczesniej niz 2000obr daje cisnienie
slavo_p - 17-08-2012, 07:20
z tą pompką to tak sie dzieje tylko jak jest ciepły , jak zimny to twarda jest .
ps . wymieniłem poduszke skrzyni biegów tąz przodu i dalej mi drga auto w srodku i buczy we wętrzy przy ok 1500 obr ;/;/
milo - 17-08-2012, 07:35
Sprawdz gumy na podporze z przodu a poduszkę dokręcaj jak silnik chodzi ,poduszka uzywka czy nowa ?
Paliwo przypadkiem nie cofa się załóz zaworek zwrotny na przewodzie do pompy wtryskowej
slavo_p - 17-08-2012, 20:45
zaworek zwrotny mam zamontowany , poduszka nowa ale dokręcałem ją na nie zapalonym aucie , sprubuje jutro poluzowac odpale i zaczne dokręcac , sprawdzałem pozostałe poduszki wyglądaja ok , no ale to nie znaczy ze sądobre , a czy to buczenie to własnie wina poduszki ? czy moze cos z wydechu w okolicy silnika ? nic tam nie wysłuchałem wiec tak jakby ok , tylko to trzęsienie ;/;/;/
|
|
|