[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Czy manualna do Lancera'90 1.5 GLXi ?
Anonymous - 30-12-2006, 21:14
Wielkie dzięki zakupie diodę i przejde do rzeczy. O skutkach mojej pracy dam znać. Ale coś mi sie wydaje (na podstawie wskazówek) że mogę mieć mało oleju bo na zimnym jest ok. 5mm nad 1 kreską ale po przejechaniu ok. 20 km i sprawdzeniu poziom jest wyższy ale nie przekracza 2 kreski natomiast na włączonym silniku cały bagnet mokry. Może 20 km za mało aby sie skrzynia nagrzała.
tomusn - 30-12-2006, 21:52
SebaD napisał/a: | nastepnie wyłączasz silnik, czekasz chwilkę i mierzysz poziom oleju w skrzynce. | silnik musi pracować
zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz!
Anonymous - 31-12-2006, 08:42
tomusn napisał/a: | silnik musi pracować
zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz! |
SILNIK MUSI PRACOWAĆ?? Ja zawsze mierzyłem na wyłączonym... oczywiście wycierałem najpierw bagnet i dopiero mierzyłem
Oj! Jeśli tak jest, to poważny błąd się wkradł w moim mierzeniu oleju!!
Sorry za wprowadzenie w bład!!
Tomusn dzięki że mnie poprawiłeś!
pozdro
SebaD
Anonymous - 31-12-2006, 11:34
Dość poważny, bo tylko na włączonym silniku pompa wymusza obieg oleju w skrzyni. Tak samo inny poziom będzie jeżeli zostawisz w pozycj P, musi być na N.
Anonymous - 31-12-2006, 19:14
W takim razie poziom oleju jest ok, barwa czerwona, nie pieni się i nie śmierdzi wiec może regulacja krokowego pomoże, moje nadzieje rosną gorzej jak to jakaś poważna awaria skrzyni.
Ponieważ widzę że burst, ma takiego samego miśka w związku z tym mam prośbę/pytanie czy jesteś w posiadaniu ksiązki typu: "sam naprawiam" dla tego modelu.
Anonymous - 01-01-2007, 13:09
Prawie takiego samego bo z manualną skrzynią. Co do książki to mam tylko serwisówkę, którą pobrałem z działu warsztat ma chyba koło 70mb więc jak chcesz to moge Ci wysłać jakieś rozdziały.
Anonymous - 01-01-2007, 20:53
Jeżeli mozesz to daj mi linka a ja postarem się ściagnąć, gdybym miał problemy to skontakruje się z Toba. Dzięki.
Anonymous - 02-01-2007, 22:45
Pierwszy link jest na serwer gdzie leży serwisówka, 2 do tematu na forum.
http://www.elektronbosch....tLancer8892.htm
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3446
Anonymous - 21-01-2007, 21:26
Zgodnie z obietnicą przedstawiam wyniki moich prac:
I tak: wymieniłem kondziorki w ECU, wyregulowałem obroty, ustawiłem TPS na nominalne napięcie 0,50V (temat poruszony w innym poście). Wynik następujący: jeżdżę 4 dzień i szarpanie skrzyni mineło, podczas hamowania nie czuć "tąpnięć" związanych z redukcją biegów. Wniosek na dzień dzisiejszy: regulacja silnika krokowego i TPSa przyczyniła się do usunięcia problemów ze skrzynią. Podkreślam że są to wnioski po przejechaniu ok 200 km. Mam nadzieję że post ten w jakimś stopniu posłuży jako pierwszy krok do usunięcia problemów z ABS zamiast udawać się do mechanika i zapłacić za naprawę ok 1500- 2000 zł. Ja zainwestowałem ok 6 zł i trochę czasu, a pomyśleć że byłem wczesniej w warsztacie i koszt oceniono na w/w kwotę. To tyle zobaczę co bedzie się działo po dłuższej eksploatacji.
Anonymous - 22-01-2007, 07:51
Witam
A jednak... Gratuluję własnoręcznej naprawy...
pozdro
SebaD
|
|
|