To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Inne modele Mitsubishi - Kilka pytań o FTO

FTOrek - 01-11-2012, 08:18

White 90 z tego co piszesz wynikałoby,że jeszcze nie przełożyłeś kierownicy i reszty na prawidłową stronę.Ograniczenie prędkości zostawcie-bo moglibyście odlecieć :D
kamil - 01-11-2012, 09:46

Jaki ogranicznik ??Ja w swoim cjo mivec nie mam jechałem nim juz 140 mil
white90 - 01-11-2012, 14:22

kamil, licznik w FTO jest w km/h
Ty masz delimeter ktory konwertuje licznik na mph dlatego nie masz ogranicznika :)
FTOrek, dokladnie :)
tak wyglada teraz srodek mojego FTO


Arek, w moim FTO ten czujnik jest potrzebny do A/T przynajmniej tak mi sie wydaje :)
Mi to nie przeszkadza bo 3'ka konczy sie chwile przed ograniczeniem czyli na hamowni mam caly zakres obrotowy :)

_Slawek_ - 01-11-2012, 17:28

white90 napisał/a:
kamil, licznik w FTO jest w km/h

Nie zawsze. Jeśli nie pochodzi bezpośrednio z JP to może mieć w milach, a w praktyce jest to jedynie bezczelnie przyczepiona naklejka mph w miejscu kmh :D plus
konwerter.

Albo jeszcze inaczej, np. u nas są 2 skale na tarczy - duża w milach i mała w kilometrach. Nie wiem czy mamy ogranicznik bo jeszcze nie miałem okazji nawet się zbliżyć do tej wartości na skali ;)

white90 - 01-11-2012, 19:35

Dokladnie :)
ale w oryginale skala jest w km/h
na mile przerabiali na wyspach chociaz moj tam jezdzil 5lat i dalej ma km/h :)

grzegos - 10-12-2012, 21:30
Temat postu: :) To się przywitam i podłącze do tematu
Witam Was wszystkich,

przepraszam, że tak z grubej rury i bez dogłębnego przeczytania forum od dechy do dechy, ale na dzień dzisiejszy nawet symbole silników w mitsu są dla mnie jak japońskie znaczki :)

Zmieniam bowiem stajnie i w ręce wpadnie mi FTO niestety nie MIVEC a GX 180konny v6. I tu moje pytanie o dostępność części:

- czy ten motor jest jeszcze w jakimś innym mitsu żeby nie było potem problemów z dostępnością części?
- jak sprawuje się ten (nieszczęsny) automat z tymi silnikami, bo takowy jest w tym egzemplarzu FTO
- jak z częściami zawieszania? są w PL normalnie dostępne dla FTO czy też mamy taką samą konstrukcję w jakimś innym mitsu?

Nie ukrywam, że będę wdzięczny za w miarę pilne informacje. Postaram się odwdzięczyć :)

white90 - 10-12-2012, 23:31

Pisz na PW a najlepiej na gg
FTOrek - 11-12-2012, 12:46

Silniki szły w Galu.
Skrzynia -jak zadbasz to będzie Ci służyć.
Zawiecha- podobna jak w Carismie.

areksz121 - 08-11-2013, 01:20

Dodam od siebie: MIVEC ma jedynie dłuższy pasek (232z) a Gal i pewnie wszystkie 6A12 bez MIVEC mają 226 zębów. Pompa wody, napinacz hydrauliczny, rolki, wszystko to samo :wink: Jeśli nie ma MIVECa, to śmiało można brać rozrząd od Gala E54A z roczników 93-96 2.0 V6 :wink:

[ Dodano: 08-11-2013, 01:19 ]
Chlopaki odgrzewam kotleta...prosze zrobcie mi fotke przedniej glowicy z ustawionymi walkami rozrzadu na znaki, to tylko jakies 4 srubki zeby zerwac oslone... Dalej mnie nurtuje, czy jezdze na pelnej mocy, czy musze przestawic ssacy walek o jeden zabek do przodu. Dodam, ze pokrywy przerabiane byly z FTO zeby pasowaly w Galu (rozrzad po stronie kierowcy w E5xA) i znak wlasnie na walku ssacym, pod ktorym jest tez czujnik, zaginal w akcji niestety :roll: Bo cos mnie sie wydaje, ze trzeba ten walek jednak naprzod przestawic...jezdzilem FTO i nawet na postoju reakcja na pedal gazu jest niemalze natychmiastowa i w pol momentu wkreca sie do 4k rpm. W moim wypadku jest to jednak nieco bardziej leniwie :roll:

HELP :!:

white90 - 16-11-2013, 13:02

Wyzdrowieje i bede mial chwile czasu to podejde do garazu i zrobie zdjecie ;)
plaziorek - 23-03-2014, 21:49

Panowie a ja mam pytanko odnośnie spalania bo ostatnio mnie przerażać zaczęło :( 18l/100km
przy normalnej jeździe. Pali na dotyk więc świece chyba mogę wykluczyć no i teraz gdzie szukać przyczyny. Kolejny problem który mnie ostatnio niepokoi to spadające napięcie, po odpaleniu wszystko jest oki ładowanie w normie ale wystarczy że się trochę przejadę i staje gdzieś na światłach spada do 12V dodam że alternator już był wymieniany. Fto stało teraz jakieś 3 miesiące i pojawiły mi się takie problemy.

white90 - 23-03-2014, 21:54

Jaki silnik?
paasek od alternatora naciagnac albo wymienic ;)

plaziorek - 23-03-2014, 22:12

serducho 6A12
a masz jakiś pomysł co do spalania??

_Slawek_ - 23-03-2014, 23:33

plaziorek napisał/a:
Pali na dotyk więc świece chyba mogę wykluczyć

Raczej tak, ja niedawno wymianiałem u siebie po nie wiem nawet jak długim okresie i w ogóle nie wpłynęło to na spalanie chociaż poprzednie świece nie wyglądały już najlepiej.

plaziorek napisał/a:
Kolejny problem który mnie ostatnio niepokoi to spadające napięcie, po odpaleniu wszystko jest oki ładowanie w normie ale wystarczy że się trochę przejadę i staje gdzieś na światłach spada do 12V dodam że alternator już był wymieniany.

Ale na nowy lub regenerowany?

Z alternatorami nie ma żartów, mi już padały w 3 miśkach, włącznie z FTO :?
Polecam oddać do sprawdzenia/regeneracji tutaj:
http://www.autorozruch.pl
Regenerowali wszystkie 3 i od tamtej pory był spokój.

A co do spalania, to polecam chociaż na pobieżne oględziny i osłuchanie udać się na Staffa 32, nawet bez zapowiedzi. Wyprodukowali już 2 FTO z kierownicą po lewej stronie. Pierwszym jeżdżę ja, a drugi niestety dokonał swojego żywota po spotkaniu z koparką. Aktualnie kolejny FTO stoi na podwórku, a następny produkuje się w garażu. Także FTO nie jest tym panom obce :)

plaziorek - 24-03-2014, 00:08

Alternator robiłem na Zemborzyckiej i chyba jest git ale przy najbliższej okazji zajadę na Kiepury i zobaczymy co panowie powiedzą. A o tym mechaniku na Staffa to już słyszałem i chyba też trzeba będzie uderzyć. Dzięki za info


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group