To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - 2.5 v6 vs 2.0 v6

Owczar - 31-10-2012, 13:45

Już pisałem, najlepszy możliwy to silnik z FTO. Masz 200KM koni na start.
bluecard88 - 31-10-2012, 16:27

Od FTO drogo sobie krzyczą:
http://moto.allegro.pl/si...2728146663.html
I do tego bez osprzętu.
Bierz odrazu całego ;D
http://otomoto.pl/mitsubi...-C26351309.html

Danielox - 31-10-2012, 21:00

no tak wszytko pieknie tylko az takich funduszy nie mam chce kupic całe auto do 5tys max tylko ze wiadomo silnik kupie chodzby ze skrzynia biegów i co dalej komputer dalsza elektryka okablowanie wiec odpada tylko całe auto rozbite,anglik myslałem nad fordem 2.5v6 ale naczytałem sie ze nie zadobre silniki to sa oczywiscie musi byc przedni naped
i9i - 31-10-2012, 21:50

Poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1102576

Danielox - 31-10-2012, 22:19

i tak mivec wydaje mi sie bezsensu dojze czesci ciezko to koszty juz wiadomo cena auta itp takze mivec odpada tak jak mowie mam zadko spotykany model mitsubishi mirage coupe i potrzebuje jakis swap zrobic tam ok 200km min z elektryka skrzynia silnik poprostu całosc biore z innego auta i wkładam tu a ze to sie wiaze z duzymi przerobkami to juz moja sprawa:P tyko chce was sie poradzic jaki silnik radzicie mi tak zebym kupił auto do ok 5tys wiem ze to moze głupie tak sobie mozecie myslec tylko ze sprawa taka ze juz w mirage wpakowałem kupe kasy i to moj 1 samochod i chce zeby on został
Dzik - 31-10-2012, 22:42

zacznij używać znaków interpunkcyjnych bo się nie chce czytać tego co piszesz.
i9i - 31-10-2012, 22:55

Tam masz podane na tacy jak z silnika 2.0 V6 zrobić MIVECa, poszukaj gratów, przekalkuluj dokładnie. Przy samym swapie wskazane jest rozebrać zakupiony motor i sprawdzić jego stan, także robota i tak by była. Nie wiem czy wiesz, ale w Mirage pakowali:
Cytat:
4G93T DOHC 16 Valve Turbo
Multi-Point Injection (MPI) with TD04 turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 8.5:1 (Upgraded to 9.1:1 in 1994)
Maximum Output - 143 kW (194 PS; 192 bhp) @ 6,000 rpm (Upgraded to 151 kW (205 PS; 202 bhp) in 1994, and again to 158 kW (215 PS; 212 bhp) in 1995)
Maximum Torque - 270 N·m (200 ft·lbf) @ 3,000 rpm (Upgraded to 275 N·m (203 ft·lbf) in 1994, and again to 284 N·m (209 ft·lbf) in 1995)

Owczar - 31-10-2012, 23:36

Do poczytania: http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

Myślę, że za 5k można wyrwać fto w wersji angielskiej.

Danielox - 01-11-2012, 10:44

no tak 200km fajnie tylko nie zapominajmy ze to ma tylko 200 Nm najlepszym wyborem to silnik od 3000gt
Kamil_Ziomek - 01-11-2012, 13:45

to z evo 7 silnik powinien w miarę pasować w końcu to 4g63 więc wymiary do łap chyba takie same. Do tego 340-383 Nm/3500 obr/min i 270- 280 KM. Nic piękniejszego nie znajdziesz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group