Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Impulsator-czujnik prędkości
piotrkor1 - 14-01-2013, 12:18
danino88 napisał/a: | przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4 |
Ok sugerowałem się czym innym a różnica jest
W pokazywanej prędkości.
Juiceman - 14-01-2013, 20:14
danino88 napisał/a: | przecież wtyczki są kompatybilne, a niektórzy w V-kach mają zamontowane zegary z vr4 |
Tak ale po przeróbce obrotomierza....
danino88 - 14-01-2013, 20:49
zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać
swinks_UK - 15-01-2013, 13:30
Tu masz schemat elektryczny:
Sprawdź, czy masz sygnał i napięcia podawany na wtyczkę speedsensora. Wszystko obraca się wokół komunikacji speed sensor - ecu - zegary - (tcu, jeśli masz tiptronic).
Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy.
anwi - 15-01-2013, 21:50
no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny,
piotrkor1 - 16-01-2013, 09:26
fiole1 napisał/a: | no i na schemacie pięknie widać co sprawdzić, także miernik i 15min roboty i będzie wszystko jasne, jak jest przerwa daj na krótko przewód i musi działać, o ile jest licznik sprawny, |
Tak jak wcześniej mówiłem: masa sprawdzona,impulsy dochodzą sprawdzone miernikiem.
Teraz w najbliższym czasie wymontuje zegary i sprawdzę czy dochodzi napięcie do kości pod zegarami bo poprzednim razem miałem wrażenie,że ktoś dłubał przy nich.Wskazują na to nieoryginalne śrubki i pęknięta obudowa jednej kostki,czyli ktoś coś majstrował.
Chyba można bezpiecznie wypiąć te elementy bez uszkadzania?
jeżeli tam będzie ok to pozostaje tylko sprawdzenie zegara.
[ Dodano: 16-01-2013, 09:29 ]
swinks_UK napisał/a: | Wg. mnie ktoś sie wpinał konwewrterem (km>mile) albo na skrzyni, albo za zegrami (za deska rozdzielczą, albo przy ecu i po wymontowaniu konwertera pozostawił przerwany kabel sygnałowy. |
Napewno masz rację co do konwersji km na mile bo "k" bylo wcześniej zaklejone.
[ Dodano: 16-01-2013, 09:32 ]
swinks_UK napisał/a: | za zegrami (za deska rozdzielczą |
Prawdopodobnie tutaj bo przy tej okazji zakładano alarm SIGMA po którym pozostały przewody.
[ Dodano: 22-01-2013, 00:00 ]
danino88 napisał/a: | zgadza sie ale to tak jak się przekłada z 2.5 do 2.0 albo inaczej, ale musi działać |
Czyli z 2.0 też można włożyć do VR-4 i prędkościomierz powinien ruszyć?
Pytam bo od 2.0 zegary mam w garażu.
[ Dodano: 23-01-2013, 21:30 ]
swinks_UK napisał/a: | za zegrami (za deska rozdzielczą, |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
Zrobiłem kilka zdjęć ku potomności:
To jest przyczyna całego zamieszania.
anwi - 07-02-2013, 16:20
to jeszcze nie sprawdzałeś??,
ps: pewnie wybuchnie
piotrkor1 - 07-02-2013, 16:41
fiole1 napisał/a: | to jeszcze nie sprawdzałeś??,
ps: pewnie wybuchnie |
Pewnie przekroczyłem to magiczne 180km/h ale to było przed wymianą oleju
jak jeszcze nie działał prędkościomierz.
swinks_UK - 08-02-2013, 10:36
piotrkor1 napisał/a: |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
|
Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu.
piotrkor1 - 08-02-2013, 21:46
swinks_UK napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: |
Tak tam znalazłem konwernter,który już wypiąłem.Teraz prędkościomierz działa.
Tylko pytanie co się stanie jak przekroczę 180km/godz?
|
Nic, jeśli ogranicznik działa, to odczujesz tylko spadek mocy i nie pojedziesz szybciej mimo deptania po pedale gazu.
Ogranicznik można obejść albo poprzez flash ecu, albo prościej ale brutalniej przecinajac kabelek sygnałowy do ecu. |
1.Prawdopodobnie podepnę ten delimiter według Twojej procedury(DOBRA ROBOTA)
i prędkościomierz będzie przeliczał na mile.
2.Jak się rozpędzę ponad 180km/h to zobaczę co będzie.Z tego co mi wiadomo to zmieniano
w tym galu komputer może był i flesh kompa.
[ Dodano: 30-08-2013, 22:37 ]
Jestem już prawie przekonany,że jest zrobiony flash kompa,dlatego,że nie znalazłem innego delimitera niż ten za zegarami i po dobraniu się do komputera MD362895
kabel sygnałowy(biały z zielonym paskiem) był przecięty i połączony na konektory
.Wnioskuję z tego,że tylko podmiana kompa odpowie mi na moje pytanie.Czy prędkość będzie wskazywana w km/h.
Od poprzedniego właściciela dostałem dodatkowo drugi komputerMR578136
więc przy najbliższej okazji podmianka.
|
|
|